Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Marolle
Rullegardiner (til bilen), solskærme til for- og bagrude (ja, til bilen), en dåse holistisk øko-dåsefoder, 5 Wuffi-kopi-stænger og 2 tyredillere:mrgreen:

 

Nogen solskærme der virker? Jeg synes aldrig de sidder fast :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

70 kg hunde foder, grise øre og hove, okse struber, pose til godbidder, tørret godbidder, 12 pk Natures Diet, 12 dåser Arden Grange, 6 dåser Rintin og en liter vildlaks olie, metal gitter til bilen, bagagerummet beskytter :mrgreen:

Kan ikke findet et sted hvor jeg kan købe her vogter jeg skilte til gul Grander?

mit navn er Gitte og jeg er shop oholic ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Et halsbånd til Pjevs, billigt 69 kr;), men så var der lige lidt godbidder, ny vandskål, vandskåle til bil (3stk.), et par fine gummiliner i flotte farver :oops: Øhhh ialt knap 900,00 kr ......... Men Pjevs manglede altså et halsbånd og det var billigt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik shoppet lidt til stævne i går! En ny line, som jeg allerede er ret vild med... Det er en gummibelagt line fra Julius k9, uden håndtag. Den vejer seriøst ingenting, lækkert! Overvejer nu at købe en længere, og sy den om til agilityline på én eller anden måde... :hmm:

 

gummierteleine_03-p.jpg

Og så fik jeg også købt lidt guffer, selvfølgelig. :engel: Fandt nogle jeg aldrig har set før, glutenfri små hapser, som viste sig at være perfekte til agilitybrug - klistrer ikke, perfekt størrelse, og Iso var rigtig glad for dem. Link: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Og så fik jeg også købt nogle havkatte-tyggedimser, de er GÅNNÅK en hit, da!! Iso er helt vild med dem! :mums:

 

EDIT: Gule ord..?? :vedikke:

 

EDIT II: Nå, nu er de gule ord væk igen... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt Korvis!

 

Bestiller/besøger jævnligt 4hotdogs, fint sted:o)

 

må afprøve gufferne, er altid på jagt efter sådan nogle små, bløde ting :)

 

Det gør jeg også, i jagten på den perfekte agility-godbid! :lol: Og jeg synes de her er rigtig gode. Fandt ud af at dalum dyrehandel også har dem, der kommer jeg jo jævnligt! :5up: De har dem bare ikke på hjemmesiden endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Fik shoppet lidt til stævne i går! En ny line, som jeg allerede er ret vild med... Det er en gummibelagt line fra Julius k9, uden håndtag. Den vejer seriøst ingenting, lækkert! Overvejer nu at købe en længere, og sy den om til agilityline på én eller anden måde... :hmm:

 

[ATTACH=CONFIG]109114[/ATTACH]

Og så fik jeg også købt lidt guffer, selvfølgelig. :engel: Fandt nogle jeg aldrig har set før, glutenfri små hapser, som viste sig at være perfekte til agilitybrug - klistrer ikke, perfekt størrelse, og Iso var rigtig glad for dem. Link: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Og så fik jeg også købt nogle havkatte-tyggedimser, de er GÅNNÅK en hit, da!! Iso er helt vild med dem! :mums:

 

EDIT: Gule ord..?? :vedikke:

EDIT II: Nå, nu er de gule ord væk igen... :hmm:

Den line købte jeg også sidste gang hvor pigerne fik nye seler+liner. Og jeg knuselsker de liner! Selv manden som var meget skeptisk omkring dem grundet det manglende håndtag, han er blevet meget, meget glad for dem :5up: jeg synes de er fantastiske at bruge!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Det sidste jeg har købt er tre poser med tyggeting, noget pandelap-værk, kaninøre og kyllingehalse.

Men synes efterhånden jeg føler en vis trang til at shoppe - måske nogle nye smarte flexiliner...? :hmm: :engel:

 

Nå, men må nok hellere vente til efter torsdag - der skal Liva til dyrlæge/fysioterapeut. Og fejler hun ikke noget vildere end noget overbelastet muskel, sååå må jeg nok gerne shoppe jo - for så kan man jo også sige det bør fejres, med shopping til pigerne jo, ik?! :banan: Men må nok hellere lige afvente og se til vi ved hvad der er galt/om det bliver dyrt - inden jeg bruger penge på flexiliner. Når nu de ikke sådan for alvor mangler.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

og sy den om til agilityline på én eller anden måde... :hmm: [ATTACH=CONFIG]109114[/ATTACH]

 

Min Agilityline er også gummibelagt - det er altså bare dejligt - vi bruger jo meget de liner inden for brugsarbejde og de kan fåes i så mange fede farver - så klippede bare et stykke af linene og lavede den om til agilityline :-)

377.jpg

Mvh Carina, Bubben og lille Diesel

IMAG0740.jpg

Redigeret af Hybrid
et billede mere
Link til indlæg
Del på andre sites

Billedet er allerede vist i alt og intet, og skal selvfølgelig også vises her :5up::engel:

[ATTACH=CONFIG]109123[/ATTACH]

 

Ih en masse lækre sager! Hvis lille Suki bare vidste hvad der ventede :-D

 

Sådan en gummibelagt line MÅ jeg altså også have til Ozzie! Hvis de kan holde til noget altså - virker de godt robuste? Og har I nogen link til gode steder hvor man kan få dem? :engel:

 

Og for så lige at svare på hvad jeg senest har købt til Ozzie så er det 3 gange 12,5 kg foder - så nu er der mad til laaaaang tid. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih en masse lækre sager! Hvis lille Suki bare vidste hvad der ventede :-D

 

Sådan en gummibelagt line MÅ jeg altså også have til Ozzie! Hvis de kan holde til noget altså - virker de godt robuste? Og har I nogen link til gode steder hvor man kan få dem? :engel:

 

Og for så lige at svare på hvad jeg senest har købt til Ozzie så er det 3 gange 12,5 kg foder - så nu er der mad til laaaaang tid. :-D

gummi linerne har jeg brugt i flere år, jeg har ingen der er gået til endnu;) det er brug til 2 tervueren damer til træning og gåture, jeg har også et par 15 m gummiliner til spor, de er fantastiske, vejer intet og er så nemme at pakke sammen, de glider ikke i hænderne og er ikke skarpe for fingrene i frost, det kan mine læderliner godt være.

de kan absolut anbefales;)

Link til indlæg
Del på andre sites

gummi linerne har jeg brugt i flere år, jeg har ingen der er gået til endnu;) det er brug til 2 tervueren damer til træning og gåture, jeg har også et par 15 m gummiliner til spor, de er fantastiske, vejer intet og er så nemme at pakke sammen, de glider ikke i hænderne og er ikke skarpe for fingrene i frost, det kan mine læderliner godt være.

de kan absolut anbefales;)[/quote

 

Det lyder godt at de holder! Jeg synes også de virker rigtig lækre, så nu vil jeg altså have en (eller to :engel:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også haft sådan en gummiline, de er super fede. Min var vist 5-8 meter. Den gik dog til tilsidst - dog ikke så den ikke kunne bruges, den var bare ret flænset og hakket i kanterne, så den hang nemmere fast. Men den har virkelig været udsat for meget, så sejt at den ikke gik i stykker.

 

 

Fedt Korvis!

 

Bestiller/besøger jævnligt 4hotdogs, fint sted:o)

 

må afprøve gufferne, er altid på jagt efter sådan nogle små, bløde ting :)

 

Arj tager du ikke mig med en dag :engel:

Og jeg vil også prøve de spændende Korvis-godbidder nu.

 

 

Billedet er allerede vist i alt og intet, og skal selvfølgelig også vises her :5up::engel:

[ATTACH=CONFIG]109123[/ATTACH]

 

:lol: Nogen skal have hvalp.. nogen kan næsten ikke vente :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih en masse lækre sager! Hvis lille Suki bare vidste hvad der ventede :-D

 

Sådan en gummibelagt line MÅ jeg altså også have til Ozzie! Hvis de kan holde til noget altså - virker de godt robuste? Og har I nogen link til gode steder hvor man kan få dem? :engel:

 

Og for så lige at svare på hvad jeg senest har købt til Ozzie så er det 3 gange 12,5 kg foder - så nu er der mad til laaaaang tid. :-D

 

 

Jeg kan holde Aika (70 kg) i én hånd, når der kommer en kat eller andet med jagtværdi forbi :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...