Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Dannebrogdækken, rød / hvid hundesnor og rød/hvid trækketov iflettet rødt kaninskind :mrgreen: man skal ikke gå ned på nationalfarvet udstyr til VM :lol:

 

Synes det kræver et billede, men det må vel vente til festlighederne er ovre? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et kilo Ziwipeak. Det er let at brække ud til små træningsgodbidder til Lille Fugl, men altså...219 kr for et kilo...det føler jeg altså er lidt dyrt....nå, men dyret kan åbenbart lide det. Har et par gange lånt lidt af andre på ringtræningsholdet og Lille Fugl smasker det i sig med velbehag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg har også ofte overvejet Ziwipeak - men når jeg så ser prisen, og kigger på hund som med kæmpe velbehag spiser Acana og stortrives på det - så beslutter jeg mig for at lade hende fortsætte med sit Acana. Det er jo VILDT dyrt Ziwipeak! :shock: Ok, nu var Ayo så nok én af de hunde som ville være billigst at fodre med det - men når nu hun trives rigtig fint på Acana og tilmed elsker det, så er der jo ingen grund til at betale så meget ekstra - for Acana er jo også et rigtig godt foder. Men har dog brugt Ziwipeak som godbidder engang imellem, og det er også klart et hit. Men Ayo æder nærmest alt hvad man stopper i munden af hende - nem lille hund.... :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også ofte overvejet Ziwipeak - men når jeg så ser prisen, og kigger på hund som med kæmpe velbehag spiser Acana og stortrives på det - så beslutter jeg mig for at lade hende fortsætte med sit Acana. Det er jo VILDT dyrt Ziwipeak! :shock: Ok, nu var Ayo så nok én af de hunde som ville være billigst at fodre med det - men når nu hun trives rigtig fint på Acana og tilmed elsker det, så er der jo ingen grund til at betale så meget ekstra - for Acana er jo også et rigtig godt foder. Men har dog brugt Ziwipeak som godbidder engang imellem, og det er også klart et hit. Men Ayo æder nærmest alt hvad man stopper i munden af hende - nem lille hund.... :klap:

 

Mja, det ville ikke være spøjst at fodre med. Jeg ved ikke hvor meget Ayo spiser om dagen. Lille Fugl får en deciliter mad, så det kunne gå, meeeeeeeen hun må nøjes med det som godbidder, den lille slubbert :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Et Atlas car 80 bur med skillerum til 800 kr. mindre end normalen. Jeg elsker den lokale udstyrspusher :hjerte:

Skillerum behøvede jeg egentlig ikke, men det er da super smart at kunne sætte hunden i den ene del og barnet i den anden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...