lilleraev Skrevet Marts 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2012 Her i Odense har jeg set 2 rigtig sjove blandinger :blink: Den ene er et mix mellem en fransk bulldog og en cairn terrier. På afstand ligner den en fransk bulldog af statur og holdning, men når man kommer tættere på er dens ører store cairn ører og den stride pels stritter ud til alle sider. Sød hund! Den anden sjove blanding jeg har set er et mix mellem en Grand danois og en miniature pincher. Hun har en farve som hvis man kunne mixe musegrå og pincherens brune farve. toppet med sorte pletter i. Ørerne er pincher-agtige, men lidt for store til at kunne stå uden knæk. Øjnene ravfarvede. Ansigtet er bredt men pincherformet. benene er korte og robuste og kroppen er stor og lang. Herlig blanding! hvad har I set, der er totalt for sjov? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Min far havde engang en boxer/schæfer blanding fra et internat Hun var simpelthen så grim. Hun havde aftegn præcis som en hyæne.. Dejlig hund, som desværre ikke fungerede som familie hund og han valgte at aflive hende frem for at sende hende videre i systemet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Min veninde har to lidt "sære" blandinger. Mille er pekingeser + fransk bulldog. Tyson er border collie + fransk bulldog. Så kender vi også Jackpot, som er blandet af cavalier/puddel mor og mops far Billeder lånt fra deres respektive facebook profiler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 skipper har en veninde der er alaskan malamut/shih tzu. Sådan ca corgi størrelse, halvlang pels,lang robust krop og små kommodeben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Marts 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Den er da ret sød den collie FB blanding.. ligner en meget spinkel amstaff Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Den er da ret sød den collie FB blanding.. ligner en meget spinkel amstaff men han bevæger sig som en hyrdehund - sådan nede i knæ agtig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 den der gd/pincher blanding i odense havde jeg godt hørt om fra en veninde. Jeg kan bare slet ikke se det for mig, og kan slet slet ikke forestille mig parringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Jeg har set en corgi/berner sennen-blanding. Aftegningerne lignede en berner, og hovedet og kroppen havde bernerens størrelse - men med corgiens korte ben. Ansigtets facon lignede mest en corgi, men altså i bernerstørrelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Jeg har set en corgi/berner sennen-blanding. Aftegningerne lignede en berner, og hovedet og kroppen havde bernerens størrelse - men med corgiens korte ben. Ansigtets facon lignede mest en corgi, men altså i bernerstørrelse. Sådan er har vi også her i parken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Det er ikke en sjov blanding, men border collie og chowchoe, jeg kan SLET ikke stå for det, har været fuldstændig solgt siden jeg så sådan en på billede for første gang. Hold op hvor er de lækre... Og udover det, så border collie og samojed... ejmen altså.. det er næsten så jeg smelter helt ned på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Jeg havde som ung en blanding af berner, Chow Chow og labrador. Den lignede en berner, dog helt sort, med blåplettet tunge og sindsyg blød pels. Desværre har jeg ingen billeder mere :-( - Skøn var han!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Senior Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Den sjoveste jeg har set var en Gravhund/boxer en meget lille hund med meget store muskler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 underboen havde en sød og lidt særpræget blanding, schæfer og sharpei :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Har set en Gravhund-golden blanding, det var en Golden som var meget lille. Har selv har to Gravhund/pudel blandinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Jeg synes Ina er ret sjov: Pekingeser, King Charles, Jack Russel og Mops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Så engang en hund til omplacering/salg i DBA eller G&G, det var en blanding af en GD og en rottweiler, den lignede fuldstændig en gul GD, bortset fra hovedet, der havde rottweilerform, dog i GD farven - total mystisk at se på, med det hoved:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michelle w Besvaret Marts 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2012 Hende her var en blanding af shar pei og lhasa apso: Jeg ved ikke hvad avleren har tænkt på da han/hun lavede det kuld... hvis han/hun da har tænkt overhovedet. Men sær blanding er det i hvert fald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Tror vist godt Kaia kan gå ind under kategorien "sjove blandinger" Hun skulle iflg. avleren være følgende blanding: Far, cavlier Mor, coton og fransk bulldog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Kaia :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Det er godt nok to polske hunde og jeg aner ikke hvad der i dem, men interessante, ser de ud,. Og mon ikke, at der er noget gravhund i Wally, med de poter han har og måske noget schæfer. Her er Toudi ..og her er Wally Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Tullemus, hans ben kan også se sådan ud pga fejlernærning i foster/hvalpestadiet. De ser begge søde ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Tullemus, hans ben kan også se sådan ud pga fejlernærning i foster/hvalpestadiet. De ser begge søde ud! Ja..det er selvfølgelig rigtigt nok..tænkte jeg ikke lige over..han er ikke så gammel igen, ca. fra 2010 og har levet som gadehund. Men en rigtig lille charmør, som nu har fået et hjem her i Dk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2012 Så for et par år siden en blanding af en husky og en grav hund. Det var en der til adoption på et dyrenes beskyttelse internat, mener jeg det var. Den havde gravhunde krop med husky hoved, pels, hale m.m. Vi snakkede herhjemme om, at det næsten var synd med det mix. Hvis den nu havde husky aktivitetsniveau, men kun en gravhunde krop at kunne leve det ud i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Marts 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2012 http://billeder.hundegalleri.dk/album/728/1121716-silje-kom-paa-besoeg Den her er så mærkelig at man tror at den er photoshoppet. Men det er den altså ikke. Faderen er kinesisk hårløs og moderen er vist nok pekingeser/terrier-blanding. (jeg kan ikke finde ud af at lægge billedet rigtigt ind ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Marts 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2012 Yaiks, der er altså bare en hel del blandinger der får mig til at tænke hvad fanden det er folk har der hvor de fleste har en aktiv hjerne... De upskuld hvor ingen kender til hvem hvalpenes far er, de ser sjældent specielt underlige ud, det er ofte hos de planlagte blandinger man finder nogle helt håbløse individer og jeg fatter det ikke. Hvad skal det til for at lave tunge hunde med korte kommodeben? Den med en GD og en miniature pincher (hvad er det i øvrigt?) tror jeg ærlig talt er en and... Det siger sig selv at tæven er granden og selvom hun er så villig at hun lægger sig fladt på maven for at blive parret, så er størrelsesforskellen så stor at pincheren jo nærmest ville kunne kravle ind i hende med hele sin lille krop. Indimellem tror jeg folk er en smule opfindsomme netop fordi det er en "sjov" historie med sådan en blanding. Nå, men ud over det..... hunde er jo dejlige og som barn passede og gik jeg tur med en rundkørsel af noget puddel og gravhund + et eller andet lidt mere robust og han var skøn. Men generelt, så nej jeg synes faktisk ikke blandinger er sjove, for jeg kan ikke abstrahere fra det faktum at de ofte er kommet til verden grundet stupiditet eller ligegyldighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts