Hop til indhold

Jeg har set Doberfan uden tøj!


Gæst Greyhounds
 Share

Recommended Posts

Gæst Greyhounds

Jeg tænkte nok det kunne vække jeres opmærksomhed:slem::slem:

Det skyldes nu kun at jeg er hendes søster, så læg bare alle de uartige tanker væk igen. Det er nu også ved at være nogle år siden, men vi har jo også haft fornøjelsen af hendes besøg som nogen af jer andre..

 

Jeg er næsten lige så hundegal som hende og har pt. 3 greyhounds som også er en slags "rescue" blot på den danske måde, hvor de er blevet til overs hos nogle andre og derfor henslænger sig i vores sofaer og bliver forkælet som bare den... Det indrømmer jeg med det samme - ingen grund til at foregive superartige hunde der selv kan gå på toilettet og trække op efter sig og som aldrig ødelægger noget. Men de er så skønne og kærlige at man tilgiver dem alt.

 

De 2 af dem er ex-professionelle løbshunde og tendensen er desværre i de kredse at de ikke rigtig kan bruges til noget når de ikke vinder løb mere. Det betyder at Mark som født i Irland nu bor i sit 6 hjem i det 3 land. Tal om at blive smidt rundt. Men hos os bliver han til han ikke kan mere, han bliver elsket, nusset, forkælet og får alle den kærlighed han ikke rigtig har fået før. Det er ubegribeligt hvad hunde kan holde til og stadig bare være tillidsfulde og glade.

Indy er født i Sverige og har været Danmarksmester , så hun er en hurtig dame. Hos os har hun sin 3 ejer, så mindre end Mark men alligevel. Tass er vores damp-hund.. Han bliver 2 år i starten af maj og var egentlig tiltænkt en tilværelse som udstillingsstjerne. Desværre viste det sig at han er en "einstein", så der røg den karierre i vasken. Vi fik ham som plaster på såret da vi mistede vores allerførste Greyhound Coney (se avatar). Løber tør for strøm nu på den bærbare, så jeg vil lige poste dette. Håber I vil modtage mig i gruppen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken: hvad er en einstein (jeg fatter ikke begrebet :oops:)? og er greyhounds sådan destruktive og uartige? Jeg havde en opfattelse af dem som sofapuder og ret....sløve i optrækket

 

kryptorkid? (einstein, en sten LOL). Greyhounds der har løbet og boet i kennel og er sådan 3-5-7 år, er dejlige og sover det meste af tiden. Men greyhounds som er hvalpe, er noget fanden har skabt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til, Greyhounds.:banan:

 

Jeg sys også det er så dejligt at der kommer flere med greyhounds, der er ikke så mange af os. Jeg glæder mig til at se billeder af dine. Jeg er selv desværre chokerende dårlig til at få smidt billeder ind af min egen (og hendes lille whippet ven), men så kan jeg jo heldigvis nyde godt af at andre er bedre til det :mrgreen:

 

Glæder mig også til at høre flere historie om din frække bande.....Jeg har selv haft min gryhound fra hvalp, men vores whippet er en ex løbshund, så jeg kender godt de glæder der følger med sådan en. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

Jeg forventede altså store store billeder med den titel!! :sjov: Nu er jeg skuffet!!

 

Ej

Velkommen til, med den humor passer du vist lige ind :lol: Og jeg forventer masser af billeder ligesom alle andre :blink: Altså af hundene :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

1000 tak for jeres varme velkomst. Jeg har lavet en lille billedtråd med mine greys under "vis mig din perle" (håber det er det rigtige sted). Jeg glæder mig til at lære jer at kend!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...