Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959282 Hvilke kæle- og kaldenavne har jeres hunde - som bliver brugt jævnligt? Bella: Prinsesse (selvfølgelig!), Tulle, Bellamus, Tullemås, skattepige, lillehunden (udtales lillehundiiiin), lillepige, bølle, lillefis, baby:hjerte: Min tidlige hund Malde: Muggi, Åge (kom af kloge Åge), geniet, Einstein, basse, baby, Boogie woogie:-) Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959287 Møghund:p Ej bare sjov.... Hun har også mange forskellige navne:) Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959300 Min gamle hund Puk: Puggy Lumi: Lille bitte lumi (da hun var hvalp), lille lumi (nu), grøffe (når hun laver sin grøffelyd), møffe (når hun møfler rundt i sengen) og så skat Men hun bliver nu mest bare kaldt Lumi...hehe Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959329 Cille Persille. Det er vist det eneste hun har. Katten Jaffa derimod bliver kaldt lidt af hvert. JaffaLaffa, Fedeberg og tykke. Gitte Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959352 Hehe, ja der er lidt at vælge imellem: Svea: Sveske, Dulle, Sveskedulle, Rulledulle Willa: Will-will, Willand, Wilmus Oscar: Ogge, Basse Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959357 Chawe, Challe, Twarlie, Echawe, Chawee, prins, prut, Echalle, Charl, basling, baby, ChawChaw, Charlie Warlie, Charlie Uartig er dem jeg lige kan komme i tanke om.. De bliver også gerne brugt lidt i forskellige kombinationer Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959359 Karla kaldes (og reagerer på): tyksak, tykke trunte, kaka, trunte, skattepige, lillepigen, smuksak, karlsen, fifi og lufluf...jeg kan ikke forklare dem Johna reagerer på: Jonjon, Jon, hundehvalp, terrier, lillevuf, pipi og vufvuf Deres fællesindkald er: piiiiiger, kom! Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959368 Bobs og bobsen... Ved ikke hvorfor, det gør han bare Bobbelop - kommer af "Bobo, har du lopper i numsen?" De klassiske som smukke og skat... Tykke hund... Boboline, fordi han vrikker med hofterne som en anden tøs, når han går Klamme dyr... "Bobo, lad så være med at æde lort og kom her, dit klamme dyr..." Folk glor godt nok, når jeg råber 'klamme møgdyr' efter min hund med mega meget entusiasme i stemmen Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959396 Det er ikke så lidt vores hunde må lægge øre til, er jeg bange for Vinnie: Lillepigen, Lillevin, tanten, dulledyret, dukkebarn, Stormulen af Tigerstribistan, gamle fjols Cicero: Bissero, Oluf, Cis, The Imp, lillefisen, den lille runde, lille fede køter, sumodværgen, landhajen, dummius olufius knækhalius Redigeret Juni 16, 201213 år af Umulia Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959405 Liva bliver også kaldt Livsen eller Livski-Bivski Maggies mest brugte "kæle"navn er Bæst, men der er også Maggie-mus, musen og pølsepanter Sammen reagerer de på piger og tøser Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959418 Karla kaldes (og reagerer på): tyksak, tykke trunte, kaka, trunte, skattepige, lillepigen, smuksak, karlsen, fifi og lufluf...jeg kan ikke forklare dem Johna reagerer på: Jonjon, Jon, hundehvalp, terrier, lillevuf, pipi og vufvuf Deres fællesindkald er: piiiiiger, kom! Hehe vi har også fællesindkald: "Hundeneeeee kom" Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959437 Hehe vi har også fællesindkald: "Hundeneeeee kom" Jeg er lidt ligesom i eventyret om Store Claus og Lille Claus, jeg kan ikke lade være med at sige "kom så piger og drenge!" selv om der kun er én af hver Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959529 Bassil, Basse, Baserøv, Finn, møghund, lortehund (skider eller fiser) møgkræ, Hallo! Hey! Spasserhund og meget andet! Edit: alle virker som indkald hvis det passer kræet!! Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959547 Hehe, folk er opfindsomme og vi mennesker er generelt bare sprog idioter, vi Kan ikke holde os til det enkle.. Sheila hedder nu om stunder næsten mest Sille, Sille-Bille, Sille-musen, sille -fisen, Snuden og Moster Mysla kaldes også: Miden, Missen, mursten, truntefisen, Mitte og lillehunden. Fælles: hundepigerne eller hundende Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959549 Begge: Vilddyrene, terroristerne Dumle: Tumling (brugt oftest), tump, knold, tumle, bøv, tossehunden, fedtmule, drengen, røv med lange ører Nova: Gryntegris (brugt oftest), tot, tøsen, tykke, bisse, speedy, vandrotten Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959586 Barney: valgte et navn med to stavelser og en i-lyd i enden helt med vilje. Og alligevel bliver han tit kaldt: "Barn" (udtales som det første af hans navn). MIne himmelhunde: Vaks: Vaksi, vakse, vakser osv. (12,5 år) Cody: ko-dyr! don´t know why (1 år og 10 måneder) Zaki: sig-sag og baby-hunden (3 år) Savner mine "drenge" :hjerte: Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959592 Chinook hedder Snuk, Basse, Bumle, Bimse, Dimse, Dimsedutten, Dutter, Dutterdyret, kræet, hunde. Noget reagerer han på, andet er vist bare ord der kommer ud af vores mund Rapporter
Besvaret Juni 16, 201213 år comment_959602 I rækkefølge med mest brugte navne først: Misja = Mitte (brugt næsten lige så ofte som Misja), Dudde/r, Lutte/r, Dullerulle/n, Misse/r, Mittemus/en, Tut, Tutte/r. Regnbuehundene: Max = Maxen, Maxenvaxsen, Maxmuldjord. Buster = Busterluster, Busse. Tilføjelse: jeg kan ikke helt forklare dem alle, de ligger bare mundret og lige for, efterhånden som hundene tér sig Rapporter
Besvaret Juni 17, 201213 år comment_959606 For ikke at I allesammen skal ende sådan her :stupid: tror jeg vi nøjes med hvad Indy bliver kaldt... Indy = Pind, Ind-pind, Pindsen, Skofus, Tumling, Indy-pindy, Indsen, snudefisk, ørekaj, Dimse, Indyskat, SødeIndy, Dejligskat, Spruttemor, og... møghund. Ja jeg ved det, totalt gak! Alle 3 hunde på en gang: Hunnnnnndddeeeee.. Rapporter
Besvaret Juni 17, 201213 år comment_959737 For ikke at I allesammen skal ende sådan her :stupid: tror jeg vi nøjes med hvad Indy bliver kaldt... Indy = Pind, Ind-pind, Pindsen, Skofus, Tumling, Indy-pindy, Indsen, snudefisk, ørekaj, Dimse, Indyskat, SødeIndy, Dejligskat, Spruttemor, og... møghund. Ja jeg ved det, totalt gak! Alle 3 hunde på en gang: Hunnnnnndddeeeee.. gode navne, men vi vil også høre de andre! Pleeeeaaaseee Rapporter
Besvaret Juni 17, 201213 år comment_960073 Kaya bliver kaldt: Kajasen, Jasen, Skattehund, Smukkehunden, Duts, Båts, Bobs, Bæbs, Jar-Jar, RØV, Møghund.. Det er faktisk sjældent hun bliver kaldt Kaya Rapporter
Besvaret Juni 17, 201213 år comment_960117 Basfis, bassofis Buller bas Vejens grimmeste/ dummeste hund - dog ikke samtidig for har hørt det kan give traumer.... Rapporter
Besvaret Juni 17, 201213 år comment_960127 Vejens grimmeste/ dummeste hund - dog ikke samtidig for har hørt det kan give traumer.... Det bliver jeg nødt til at vise til min søn, for han siger altid til Cicero at han er "tyk, dum og grim, og dårlig til økonomi". Rapporter