AnneMangetal Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Hvilke kæle- og kaldenavne har jeres hunde - som bliver brugt jævnligt? Bella: Prinsesse (selvfølgelig!), Tulle, Bellamus, Tullemås, skattepige, lillehunden (udtales lillehundiiiin), lillepige, bølle, lillefis, baby:hjerte: Min tidlige hund Malde: Muggi, Åge (kom af kloge Åge), geniet, Einstein, basse, baby, Boogie woogie:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Møghund:p Ej bare sjov.... Hun har også mange forskellige navne:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Min gamle hund Puk: Puggy Lumi: Lille bitte lumi (da hun var hvalp), lille lumi (nu), grøffe (når hun laver sin grøffelyd), møffe (når hun møfler rundt i sengen) og så skat Men hun bliver nu mest bare kaldt Lumi...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Cille Persille. Det er vist det eneste hun har. Katten Jaffa derimod bliver kaldt lidt af hvert. JaffaLaffa, Fedeberg og tykke. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Hehe, ja der er lidt at vælge imellem: Svea: Sveske, Dulle, Sveskedulle, Rulledulle Willa: Will-will, Willand, Wilmus Oscar: Ogge, Basse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Chawe, Challe, Twarlie, Echawe, Chawee, prins, prut, Echalle, Charl, basling, baby, ChawChaw, Charlie Warlie, Charlie Uartig er dem jeg lige kan komme i tanke om.. De bliver også gerne brugt lidt i forskellige kombinationer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Karla kaldes (og reagerer på): tyksak, tykke trunte, kaka, trunte, skattepige, lillepigen, smuksak, karlsen, fifi og lufluf...jeg kan ikke forklare dem Johna reagerer på: Jonjon, Jon, hundehvalp, terrier, lillevuf, pipi og vufvuf Deres fællesindkald er: piiiiiger, kom! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Bobs og bobsen... Ved ikke hvorfor, det gør han bare Bobbelop - kommer af "Bobo, har du lopper i numsen?" De klassiske som smukke og skat... Tykke hund... Boboline, fordi han vrikker med hofterne som en anden tøs, når han går Klamme dyr... "Bobo, lad så være med at æde lort og kom her, dit klamme dyr..." Folk glor godt nok, når jeg råber 'klamme møgdyr' efter min hund med mega meget entusiasme i stemmen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 (rettet) Det er ikke så lidt vores hunde må lægge øre til, er jeg bange for Vinnie: Lillepigen, Lillevin, tanten, dulledyret, dukkebarn, Stormulen af Tigerstribistan, gamle fjols Cicero: Bissero, Oluf, Cis, The Imp, lillefisen, den lille runde, lille fede køter, sumodværgen, landhajen, dummius olufius knækhalius Redigeret Juni 16, 2012 af Umulia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Liva bliver også kaldt Livsen eller Livski-Bivski Maggies mest brugte "kæle"navn er Bæst, men der er også Maggie-mus, musen og pølsepanter Sammen reagerer de på piger og tøser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Karla kaldes (og reagerer på): tyksak, tykke trunte, kaka, trunte, skattepige, lillepigen, smuksak, karlsen, fifi og lufluf...jeg kan ikke forklare dem Johna reagerer på: Jonjon, Jon, hundehvalp, terrier, lillevuf, pipi og vufvuf Deres fællesindkald er: piiiiiger, kom! Hehe vi har også fællesindkald: "Hundeneeeee kom" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Hehe vi har også fællesindkald: "Hundeneeeee kom" Jeg er lidt ligesom i eventyret om Store Claus og Lille Claus, jeg kan ikke lade være med at sige "kom så piger og drenge!" selv om der kun er én af hver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Bassil, Basse, Baserøv, Finn, møghund, lortehund (skider eller fiser) møgkræ, Hallo! Hey! Spasserhund og meget andet! Edit: alle virker som indkald hvis det passer kræet!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Hehe, folk er opfindsomme og vi mennesker er generelt bare sprog idioter, vi Kan ikke holde os til det enkle.. Sheila hedder nu om stunder næsten mest Sille, Sille-Bille, Sille-musen, sille -fisen, Snuden og Moster Mysla kaldes også: Miden, Missen, mursten, truntefisen, Mitte og lillehunden. Fælles: hundepigerne eller hundende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Begge: Vilddyrene, terroristerne Dumle: Tumling (brugt oftest), tump, knold, tumle, bøv, tossehunden, fedtmule, drengen, røv med lange ører Nova: Gryntegris (brugt oftest), tot, tøsen, tykke, bisse, speedy, vandrotten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Barney: valgte et navn med to stavelser og en i-lyd i enden helt med vilje. Og alligevel bliver han tit kaldt: "Barn" (udtales som det første af hans navn). MIne himmelhunde: Vaks: Vaksi, vakse, vakser osv. (12,5 år) Cody: ko-dyr! don´t know why (1 år og 10 måneder) Zaki: sig-sag og baby-hunden (3 år) Savner mine "drenge" :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Chinook hedder Snuk, Basse, Bumle, Bimse, Dimse, Dimsedutten, Dutter, Dutterdyret, kræet, hunde. Noget reagerer han på, andet er vist bare ord der kommer ud af vores mund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 I rækkefølge med mest brugte navne først: Misja = Mitte (brugt næsten lige så ofte som Misja), Dudde/r, Lutte/r, Dullerulle/n, Misse/r, Mittemus/en, Tut, Tutte/r. Regnbuehundene: Max = Maxen, Maxenvaxsen, Maxmuldjord. Buster = Busterluster, Busse. Tilføjelse: jeg kan ikke helt forklare dem alle, de ligger bare mundret og lige for, efterhånden som hundene tér sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 De luxe bliver ofte kaldt lus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 For ikke at I allesammen skal ende sådan her :stupid: tror jeg vi nøjes med hvad Indy bliver kaldt... Indy = Pind, Ind-pind, Pindsen, Skofus, Tumling, Indy-pindy, Indsen, snudefisk, ørekaj, Dimse, Indyskat, SødeIndy, Dejligskat, Spruttemor, og... møghund. Ja jeg ved det, totalt gak! Alle 3 hunde på en gang: Hunnnnnndddeeeee.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 For ikke at I allesammen skal ende sådan her :stupid: tror jeg vi nøjes med hvad Indy bliver kaldt... Indy = Pind, Ind-pind, Pindsen, Skofus, Tumling, Indy-pindy, Indsen, snudefisk, ørekaj, Dimse, Indyskat, SødeIndy, Dejligskat, Spruttemor, og... møghund. Ja jeg ved det, totalt gak! Alle 3 hunde på en gang: Hunnnnnndddeeeee.. gode navne, men vi vil også høre de andre! Pleeeeaaaseee Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Kaya bliver kaldt: Kajasen, Jasen, Skattehund, Smukkehunden, Duts, Båts, Bobs, Bæbs, Jar-Jar, RØV, Møghund.. Det er faktisk sjældent hun bliver kaldt Kaya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 bisse hidse-izzie møghund numse skat kræ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Basfis, bassofis Buller bas Vejens grimmeste/ dummeste hund - dog ikke samtidig for har hørt det kan give traumer.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Vejens grimmeste/ dummeste hund - dog ikke samtidig for har hørt det kan give traumer.... Det bliver jeg nødt til at vise til min søn, for han siger altid til Cicero at han er "tyk, dum og grim, og dårlig til økonomi". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts