Hop til indhold

Kært barn, mange navne

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Hvilke kæle- og kaldenavne har jeres hunde - som bliver brugt jævnligt?:-)

Bella: Prinsesse (selvfølgelig!), Tulle, Bellamus, Tullemås, skattepige, lillehunden (udtales lillehundiiiin), lillepige, bølle, lillefis, baby:hjerte:

Min tidlige hund Malde: Muggi, Åge (kom af kloge Åge), geniet, Einstein, basse, baby, Boogie woogie:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobs og bobsen... Ved ikke hvorfor, det gør han bare :lol:

Bobbelop - kommer af "Bobo, har du lopper i numsen?"

De klassiske som smukke og skat...

Tykke hund...

Boboline, fordi han vrikker med hofterne som en anden tøs, når han går :mrgreen:

Klamme dyr... "Bobo, lad så være med at æde lort og kom her, dit klamme dyr..." Folk glor godt nok, når jeg råber 'klamme møgdyr' efter min hund med mega meget entusiasme i stemmen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så lidt vores hunde må lægge øre til, er jeg bange for :genert:

Vinnie: Lillepigen, Lillevin, tanten, dulledyret, dukkebarn, Stormulen af Tigerstribistan, gamle fjols :oops:

Cicero: Bissero, Oluf, Cis, The Imp, lillefisen, den lille runde, lille fede køter, sumodværgen, landhajen, dummius olufius knækhalius ;-)

Redigeret af Umulia
Link til indlæg
Del på andre sites

Karla kaldes (og reagerer på): tyksak, tykke trunte, kaka, trunte, skattepige, lillepigen, smuksak, karlsen, fifi og lufluf...jeg kan ikke forklare dem :mrgreen:

Johna reagerer på: Jonjon, Jon, hundehvalp, terrier, lillevuf, pipi og vufvuf

Deres fællesindkald er: piiiiiger, kom!

Hehe vi har også fællesindkald: "Hundeneeeee kom"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, folk er opfindsomme og vi mennesker er generelt bare sprog idioter, vi Kan ikke holde os til det enkle..

Sheila hedder nu om stunder næsten mest Sille, Sille-Bille, Sille-musen, sille -fisen, Snuden og Moster

Mysla kaldes også: Miden, Missen, mursten, truntefisen, Mitte og lillehunden.

Fælles: hundepigerne eller hundende

Link til indlæg
Del på andre sites

Barney: valgte et navn med to stavelser og en i-lyd i enden helt med vilje. Og alligevel bliver han tit kaldt: "Barn" (udtales som det første af hans navn).

MIne himmelhunde:

Vaks: Vaksi, vakse, vakser osv. (12,5 år)

Cody: ko-dyr! :mrgreen: don´t know why (1 år og 10 måneder)

Zaki: sig-sag og baby-hunden (3 år)

Savner mine "drenge" :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

I rækkefølge med mest brugte navne først:

Misja = Mitte (brugt næsten lige så ofte som Misja), Dudde/r, Lutte/r, Dullerulle/n, Misse/r, Mittemus/en, Tut, Tutte/r.

Regnbuehundene:

Max = Maxen, Maxenvaxsen, Maxmuldjord.

Buster = Busterluster, Busse.

Tilføjelse: jeg kan ikke helt forklare dem alle, de ligger bare mundret og lige for, efterhånden som hundene tér sig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

For ikke at I allesammen skal ende sådan her :stupid: tror jeg vi nøjes med hvad Indy bliver kaldt...

Indy = Pind, Ind-pind, Pindsen, Skofus, Tumling, Indy-pindy, Indsen, snudefisk, ørekaj, Dimse, Indyskat, SødeIndy, Dejligskat, Spruttemor, og... møghund. :oops: Ja jeg ved det, totalt gak!

Alle 3 hunde på en gang: Hunnnnnndddeeeee..

Link til indlæg
Del på andre sites

For ikke at I allesammen skal ende sådan her :stupid: tror jeg vi nøjes med hvad Indy bliver kaldt...

Indy = Pind, Ind-pind, Pindsen, Skofus, Tumling, Indy-pindy, Indsen, snudefisk, ørekaj, Dimse, Indyskat, SødeIndy, Dejligskat, Spruttemor, og... møghund. :oops: Ja jeg ved det, totalt gak!

Alle 3 hunde på en gang: Hunnnnnndddeeeee..

gode navne, men vi vil også høre de andre! Pleeeeaaaseee

Link til indlæg
Del på andre sites