Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Der er hyrdehunde og så er der hyggehunde :mrgreen:

 

Ozzie og fuglene pictures by Ozzies1 - Photobucket

 

Ozzie :lun: Hun er SÅ flot. Hun ser meget velbygget ud. Ajmen bare nuttethed også. Og så alle de skøre påfund. Jeg føler næsten, at jeg kender hende

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Therese: Ja, nu kan I også blive spammet med Ozzievideoer. :slem:

 

 

Hehe ja det er da vist hyggehund:lun:

 

Totalt! De er bare blevet så trygge ved hinanden, og kan bruge tiiiimer på at hygge sammen, Ozzie og hønsene. Jeg er en meget stolt moar. :-D

 

Ozzie :lun: Hun er SÅ flot. Hun ser meget velbygget ud. Ajmen bare nuttethed også. Og så alle de skøre påfund. Jeg føler næsten, at jeg kender hende

 

Sødeste Missing! :lun: Taaaark!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har endelig fået uploadet de par billeder, jeg tog, da vi var forbi Marie i Holstebro.

 

Audrey dominerede bare totalt for herre meget i det røde badebassin. Nåede desværre kun at få et aftershot.

IMG_3616.JPG

 

Og så er en leg aldrig sådan rigtig sjov, når det er min hund, som er i besiddelse af genstanden.. :lol:

IMG_3619.JPG

 

"Se som hun dog fjoller"

IMG_3620.JPG

 

De to tøser var bare geniale sammen! :hjerte: Glæder mig rigtig meget til at se dem lege igen til august! :banan: (og til at jeg skal lege med Marollen :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her træner vi lige lidt - man kan desværre ikke høre lyden (ved ikke hvorfor) af min man der kommanderer (=brøler!) os rundt (sådan som mn gør i PH-programmet). det var han ikke så god til men vi havde det sjovt. Jeg vader rundt i noget græs der er klippet og var mindst 1½ meter da vi kom. Lidt svært at gå i men det går da

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi vandbassinet hjem. Luna er ikke helt sikker på at det er en god ide hehe

 

:lol: stakkels Luna :ae: ...sådan et bassin har izzie også det er et æble :banan:

 

 

Undskyld hvis jeg spammer for tiden, men synes bare jeg er omgivet af en meget sjov hund. :engel: Her ses hun igen igang med sin helt helt helt store passion: vandslange-vand-leg. :mrgreen: Og når hun så er blevet godt våd så er det bare så skønt at rulle sig lidt i græsset imens hun larmer helt vildt. [ATTACH=CONFIG]91268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91272[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91273[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91274[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91275[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91270[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91269[/ATTACH]

 

Ozzie :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

En Greyhound? Jamen skal de ikke have en masse motion??

 

 

Næææ egentlig ikke.. :mrgreen:

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]91470[/ATTACH]

 

Det ser saftpeterknusemig dejligt ud!

 

Og sikke en flot, HEL hundepude fra Netto, som ligger i baggrunden! Sådan én havde Audrey også en gang..... To uger tror jeg... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...