Hop til indhold

Kedelig overraskelse hos dyrlægen


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Det virkede! :banan: :klap2:

 

Ultralyden viste ingen tegn på cardiomyopathy. :-D

 

Han har stadig en uregelmæssig hjerterytme, som muligvis KAN være normalen for ham, selvom de aldrig før har bemærket den.

 

Dyrlægen ville lige tjekke nogle tal og sammenligne med ultralyden lige for at være 200% sikker, og han ringer til mig senere i eftermiddag.

 

Men indtil videre går vi ud fra, at han er rask, så må vi bare lige tjekke hjertelyden lidt oftere end normalt.

 

 

Juhuuuu :banan::klap::banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og tusind millioner mange tak for jeres krydsede fingre og gode ønsker, det er SÅ værdsat. DCM er ret udbredt i dobere og i det øjeblik dyrlægen brugte så meget ekstra tid på at lytte til hans hjerte følte jeg virkelig at dommedag var kommet for Chase. Er VILDT taknemmelig for at jeg sikkert kan have ham i mange år endnu, og at de kære folk på plejehjemmet kan have glæde af ham i lang tid. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige talt med dyrlægen igen. Han siger, at Chase har normale hjertesammentrækninger for en hund i hans størrelse (hvilket betyder at hjertemusklen IKKE er svækket og dermed ikke tyder på DCM). Vi skal bare holde øje med at hans uregelmæssige hjerteslag ikke bliver værre, men dyrlægen var ikke mere bekymret end at han først vil tjekke igen om 6 mdr.

 

Jeg tror sgu jeg skal ud og investere i et stetoskop, så jeg selv kan tjekke jævnligt og ikke gå og bekymre mig unødigt. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og tusind millioner mange tak for jeres krydsede fingre og gode ønsker, det er SÅ værdsat. DCM er ret udbredt i dobere og i det øjeblik dyrlægen brugte så meget ekstra tid på at lytte til hans hjerte følte jeg virkelig at dommedag var kommet for Chase. Er VILDT taknemmelig for at jeg sikkert kan have ham i mange år endnu, og at de kære folk på plejehjemmet kan have glæde af ham i lang tid. :hjerte:

 

Ja og DIG da :lun: :kys:

 

Dårligt mobilbillede, men Chase vil lige vise, at det eneste han fik ud af hele den her ballade var en skaldet plet. :-D

 

[ATTACH=CONFIG]90613[/ATTACH]

 

Hæ, sådan en fik Futte også da han var blevet undersøgt for sin skjoldbruskkirtel. Min veninde og jeg overvejede at tegne en stregkode... :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...