Hoppebolden Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Ifølge ejer, så er dette blot "lørdags-hygge" med børn og hund - og bare for sjov! Ja, haha, ih hvor hunden (Mizzy) hygger.... Der er bare nogle mennesker som ikke burde have lov til at have dyr Ejer mener iøvrigt ikke, at der noget galt med dette... Den lider jo ikke overlast som hun skriver, men logrer med halen.... Stakkels, stakkels Mizzy.... Mizzy er iøvrigt til salg på den DBA, hvis der er nogle som har lyst til at give Mizzy et nyt og godt hjem....... schæfer,golden, skt bernhard – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 forkasteligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 Føj et modbydeligt kvindemenneske, hun skulle fandme prøve det selv, stakkels lille hund, håber den snart får sig et godt og trygt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 Det var dog en syg måde at "hygge sig" på. Godt den hund skal væk derfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 Stakkels stakkels hund Håber ikke at de børn tager ved lære af at det er sådan man behandler dyr Eller at hunden forbinder tøjklemmer og smerte med børn... Forhåbentlig bliver den snart solgt til nogen som ved hvordan man behandler dyr ordentligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juli 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2012 Du godeste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Et af de tilfælde hvor ordsproget "kun dumme mennesker keder sig" passer meget godt. Tror ikke ejeren af denne hund har sååå mange brikker at håndtere. stine h. Sælger 21 juli kan se jeg har skrevet 450 kr og det er forkert hun koster 4500 kr 4500 kroner? OMG, hun er jo dummere end en dør! Håber der findes en rig i Danmark med hjertet og tiden til sådan en dejlig bamse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 STakkels "lille" hund... Den ser virkelig ud til at hygge sig :stupid: Men for 4500kr bliver det nok svart at finde et hjem til hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Føj stakkels hund! Godt hun er sat til salg, hvilket desværre nok bliver svært med den pris :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Altså, hvor syge kan folk være???? Var lige inde og se annoncen. Hun har fjernet billedet, men folk har åbenbart opsporet hende på FB, hvor pågældende billede også ligger. Hun har fået en hård medfart på dba, og er i øvrigt blevet politianmeldt af flere brugere. Sådan en dum ko:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Billedet (der var 2 med klemmer/hund) stammer fra hendes profil på FB som var offentlig. De er naturligvis slettet nu, troede dog ikke at hun var skarp nok til det... Hun er blevet meldt med billede som "bevis". Håber at der kommer en sag ud af det. Jeg ved ikke, hvad hun tænker på?? 4500 kr for en blandingshund som skal omplaceres? Jeg tænker grådighed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Hunden er overtaget fra hendes bror. I skulle ha set billederne fra hendes profil. Hunde (3 stk) og rod alle vegne.. Går ud fra at det var hos broderen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Hunden er overtaget fra hendes bror. I skulle ha set billederne fra hendes profil. Hunde (3 stk) og rod alle vegne.. Går ud fra at det var hos broderen? Nu skal man ikke altid bedømme folk ud fra billeder, her tænkes på rodet. Kender da nogen stykker, som ikke tager så tungt på om der er rodet eller ej, men deres dyr bliver behandlet godt. Man kan jo så diskutere om det er tilfældet her, hos broderen. Og det er bestemt ikke i orden, at sætte klemmer på hunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Stakkels hvalp, at kun have hende til at lære mennesker at kende. Kunne godt lide at tale med sådan en kvinde, endda med børn. Hvad med dem og deres opdragelse, når moderen er så snotdum og helt uden impati. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Tullemus... Jeg roder også nogle gange, som nu hvor jeg skriver opgave - så er alt kaos! Men der er forskel på "rod"... Men jo det kan godt misforstås, og det var ikke meningen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Annoncen er fjernet... Lad os håbe at hun har fået et nyt hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Tullemus... Jeg roder også nogle gange, som nu hvor jeg skriver opgave - så er alt kaos! Men der er forskel på "rod"... Men jo det kan godt misforstås, og det var ikke meningen! Det er heller ikke almindeligt rod, jeg hentyder til, som vi nok allesammen, mere eller mindre har engang imellem. Men virkelig rod og uorden, hvor der ligger bunker af vasketøj, stabler af opvask, støv allevegne o.s.v. Vil da gerne give dig ret i, at det kan indikere, at der måske heller ikke er det helt store physiske og fysiske overskud til dyr, når man møder mennesker der lever på den måde, men der findes undtagelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Føj for helvede - stakkels lille hund, håber den har fået et godt nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Annoncen er fjernet... Lad os håbe at hun har fået et nyt hjem! Jeg tror desværre snarere, at det skyldes alle de negative kommentarer hun har fået. Men jeg håber da for den stakkels hunds skyld, at de finder et nyt hjem til den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Jeg tror desværre snarere, at det skyldes alle de negative kommentarer hun har fået. Men jeg håber da for den stakkels hunds skyld, at de finder et nyt hjem til den. Ja, det tror jeg desværre, at du har ret i.. Kan godt forstå at folk reagerer, men dén slags reaktioner hjælper ikke... Tværtimod :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 har lige opdaget tråden - stakkels hund - man må håbe den kommer til et hjem hvor de hjælper den af med de sår på sjælen den måske allerede har fået af sine dårlige oplevelser - gad vide om sådan nogle mennesker ville være blevet " sorteret fra " hvis der havde været kørekort til hund sådan som det lige nu er fremme i pressen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Ja, det tror jeg desværre, at du har ret i.. Kan godt forstå at folk reagerer, men dén slags reaktioner hjælper ikke... Tværtimod :-( Min -smiley gik nu ikke på, at folk havde skrevet negative kommentarer til hende (hvilket du nok har ret i ikke hjælper, men hvem pokker kan lade være med at reagere på sådan et billede), men mere på at jeg desværre for hunden ikke tror, at den har fået nyt hjem, selvom annoncen er væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts