Hop til indhold

Mennesker og deres "ret" til at holde husdyr...


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

558309_10151040154601358_1529037252_n.jpg

 

Ifølge ejer, så er dette blot "lørdags-hygge" med børn og hund - og bare for sjov! :shock:

 

Ja, haha, ih hvor hunden (Mizzy) hygger.... Der er bare nogle mennesker som ikke burde have lov til at have dyr :megaked:

 

Ejer mener iøvrigt ikke, at der noget galt med dette... Den lider jo ikke overlast som hun skriver, men logrer med halen.... Stakkels, stakkels Mizzy....

 

Mizzy er iøvrigt til salg på den DBA, hvis der er nogle som har lyst til at give Mizzy et nyt og godt hjem.......

 

schæfer,golden, skt bernhard – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

Link til indlæg
Del på andre sites

Et af de tilfælde hvor ordsproget "kun dumme mennesker keder sig" passer meget godt. Tror ikke ejeren af denne hund har sååå mange brikker at håndtere.

 

 

kan se jeg har skrevet 450 kr og det er forkert hun koster 4500 kr

 

4500 kroner? OMG, hun er jo dummere end en dør! Håber der findes en rig i Danmark med hjertet og tiden til sådan en dejlig bamse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Billedet (der var 2 med klemmer/hund) stammer fra hendes profil på FB som var offentlig. De er naturligvis slettet nu, troede dog ikke at hun var skarp nok til det... Hun er blevet meldt med billede som "bevis". Håber at der kommer en sag ud af det. Jeg ved ikke, hvad hun tænker på??

 

4500 kr for en blandingshund som skal omplaceres? Jeg tænker grådighed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden er overtaget fra hendes bror. I skulle ha set billederne fra hendes profil. Hunde (3 stk) og rod alle vegne.. Går ud fra at det var hos broderen?

 

 

Nu skal man ikke altid bedømme folk ud fra billeder, her tænkes på rodet. Kender da nogen stykker, som ikke tager så tungt på om der er rodet eller ej, men deres dyr bliver behandlet godt.

Man kan jo så diskutere om det er tilfældet her, hos broderen. Og det er bestemt ikke i orden, at sætte klemmer på hunden :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tullemus... Jeg roder også nogle gange, som nu hvor jeg skriver opgave - så er alt kaos! Men der er forskel på "rod"... Men jo det kan godt misforstås, og det var ikke meningen!

 

Det er heller ikke almindeligt rod, jeg hentyder til, som vi nok allesammen, mere eller mindre har engang imellem. Men virkelig rod og uorden, hvor der ligger bunker af vasketøj, stabler af opvask, støv allevegne o.s.v.

Vil da gerne give dig ret i, at det kan indikere, at der måske heller ikke er det helt store physiske og fysiske overskud til dyr, når man møder mennesker der lever på den måde, men der findes undtagelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige opdaget tråden - stakkels hund - man må håbe den kommer til et hjem hvor de hjælper den af med de sår på sjælen den måske allerede har fået af sine dårlige oplevelser - gad vide om sådan nogle mennesker ville være blevet " sorteret fra " hvis der havde været kørekort til hund sådan som det lige nu er fremme i pressen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det tror jeg desværre, at du har ret i.. Kan godt forstå at folk reagerer, men dén slags reaktioner hjælper ikke... Tværtimod :-(

 

Min :???:-smiley gik nu ikke på, at folk havde skrevet negative kommentarer til hende (hvilket du nok har ret i ikke hjælper, men hvem pokker kan lade være med at reagere på sådan et billede), men mere på at jeg desværre for hunden ikke tror, at den har fået nyt hjem, selvom annoncen er væk. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...