Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Hvor er hun sød hun sådan at respektere, at katten lå der først. :lun:

Vi har næsten også altid en plaid til at ligge på gulvet, som jeg rykker rundt med alt afhængig hvor vi er i hjemmet. Det er åbenbart ikke det samme at gå hen hen i sin kurv, i buret eller op på sofaen... (Smilla ville elske væg-væg tæpper. Så kan man også meget bedre stå fast, når man tager en turbbu runde! :lol:)

 

 

haha ja hun har bare mega meget respekt for chap :lol: hun tør ikke tage noget hvis det ligger FOR tæt på ham :sjov:

 

Izzie eeelskede også da jeg havde gulvtæppe i stuen :hjerte: men det røg hurtigt igen...simpelthen for klamt det blev efter noget tid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi var jo på stranden igen i går. Men kom så sent hjem, at jeg kun lige havde tid til at redigere billeder og smide på face, før jeg skulle afsted igen (I biffen til forpremiere)

 

Men Luna hyggede sig da vist gevaldigt i går:

 

DSC_8829.jpg

 

DSC_8830.jpg

 

DSC_8840.jpg

 

DSC_8843.jpg

 

DSC_8854.jpg

 

DSC_8860.jpg

 

Laika synes ikke det der svøm er lige så sjovt som hendes søster, Bailey. Men dummy'en var nu alligevel meget sjov

 

DSC_8956.jpg

 

DSC_8971.jpg

 

DSC_8988.jpg

 

DSC_8989.jpg

 

DSC_9007.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke verdens bedste billede.. Men Luca var ude og svømme sådan helt rigtig i går. Hun pustede noget, men havde mod på det hele. Hun piskede frem og tilbage i vandet.

 

Er sgu stolt af hende ;-)

 

:hjerte: Luca :hjerte: Skal vi snart gå en lille tur igen? Evt når Jessie er kommet hjem

 

 

Vi var jo på stranden igen i går. Men kom så sent hjem, at jeg kun lige havde tid til at redigere billeder og smide på face, før jeg skulle afsted igen (I biffen til forpremiere)

 

Men Luna hyggede sig da vist gevaldigt i går:

 

DSC_8829.jpg

 

 

Luna :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var jo på stranden igen i går. Men kom så sent hjem, at jeg kun lige havde tid til at redigere billeder og smide på face, før jeg skulle afsted igen (I biffen til forpremiere)

 

Men Luna hyggede sig da vist gevaldigt i går:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laika synes ikke det der svøm er lige så sjovt som hendes søster, Bailey. Men dummy'en var nu alligevel meget sjov

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om altid kanon gode billeder fra dig.

 

Når jeg ser dem glæder jeg mig endnu mere til en dag på stranden med Groa. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores to gadehunde i haven i dag

 

008.jpg

Smukke Zoey mus :lun:

 

036.jpg

Vega, som er vores farlige vagthund ved havelågen!

 

051.jpg

De to tøser leger :-D

 

Og så fik jeg lige set på billedet, hvor stor Zoey er blevet i forhold til Vega :shock:

Zoey skulle blive en hund på max 10-12 kg. Hun er knap 5 måneder nu og vejer 7,5 kg :hmm: Overraskelsen ved at anskaffe sig en gadehund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er desværre blevet "slem" til næsten udelukkende at bruge kameraet i min mobil, hvilket er ærgeligt når man går en smuk tur i skoven her til aften, imens tågen hænger lavt mellem træerne, og eftermiddagens regn og aftenens dis drypper fra træernes grene.

Og når man så gerne vil forevige lidt af denne stemning, så får man sådanne grumsede lortebilleder!:(

Meeen motiverne fejler jo ikke noget.;-)

405186_3864885894537_327097854_n.jpg

 

561931_3864660608905_2014066564_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores to gadehunde i haven i dag

 

[ATTACH=CONFIG]92835[/ATTACH]

Smukke Zoey mus :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]92836[/ATTACH]

Vega, som er vores farlige vagthund ved havelågen!

 

[ATTACH=CONFIG]92837[/ATTACH]

De to tøser leger :-D

 

Og så fik jeg lige set på billedet, hvor stor Zoey er blevet i forhold til Vega :shock:

Zoey skulle blive en hund på max 10-12 kg. Hun er knap 5 måneder nu og vejer 7,5 kg :hmm: Overraskelsen ved at anskaffe sig en gadehund :blink:

 

Johna vejede knap 7 kg 6 måneder gammel. nu 15 måneder gammel vejer hun 8kg. Så Zoey kan sagtens ende som "forventet"

Link til indlæg
Del på andre sites

Johna vejede knap 7 kg 6 måneder gammel. nu 15 måneder gammel vejer hun 8kg. Så Zoey kan sagtens ende som "forventet"

 

Okay, hun har haft fat på i de 6 måneder så :blink:

Det er også mest fordi, at hun har taget 2,5 kg. på på 3 uger, men det kan jo også være, at det pludselig stopper.. Det kan tiden jo kun vise :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man godt uploade video'er? :genert: I så fald fandt jeg lige mig og Inca's første "træningsvideo", selvom den er ret dårlig, så elsker jeg den kontakt vi har nogle steder i videoen, for hun er normalt en meget selvstændig hund som ofte ikke orker at træne for længe :blink: Og så er det lidt fjol bagefter xD

 

 

 

Og så faldt jeg lige over disse 4 billeder.

 

Det første er fra dagen vi hentede Inca, 12 uger og 1 dag gammel :hjerte: Læg mærke til størrelsen på sofapuden i forhold til hende :mrgreen: (hvis man kan se det, så fylder hun lidt mindre end 1 :b)

 

IMAG0535.jpg

 

 

Det andet er taget for nogle dage siden, nu fylder hun 2 sofapuder :b

 

SAM_0906.jpg

 

 

Og igen, første dag :lun: (undskyld for den røv dårlige mobil kvalitet)

 

 

IMAG0534.jpg

 

 

Og nu, stooor pige :-D

 

SAM_0926.jpg

 

Det er ikke til at fatte at hun snart er 1 helt år gammel :shock:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...