Hop til indhold

Advarsel Jylland !!!


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Håber, da at man lige ligger 2 og 2 sammen inden, man aflevere noget som helst til denne person :roll:

 

Deler den lige herinde :

 

Fra FB-gruppen : Efterlysningsgruppen for dyr.

 

[h=6]Hundens side

Fra GULOGGRATIS:

Advarsel Jylland!!!

 

Pas på en kvinde bosat i Randers!!!! Hun er alkoholiker og skaffer penge, ved at hente og få folk til at komme med sine hunde (som regel små hunde) som er gratis, og sælger dem derefter videre til hundefabrikker (de skumle) i nordjylland hvor de skal pumpe penge i kassen ved at avles på til de ikke kan mere!!!

Kender til flere nu der har opdaget dette, og ingen kan gøre så meget ved det, desværre!!!

Men syns folk skal advares om hende, hun har ikke selv bil og kører efter hunde, hvis hun henter har hun en meget gammel mand i en kasebil til at køre for sig!!! Hun bor i lejlighed og hundene blir ikke luftet mens hun har dem, de bor på et værelse eller på wc'et til de blir solgt

Man må jo desværre ikke lægge navn og tlf nr ud her, men har begge dele.

 

Hun ringer også på hvalpe, til flere tusind kroner, og prøver at overtale folk til at sælge langt under prisen eller forære hende dem!!

 

Advarsel Jylland!!! - Forum - GulogGratis.dkMGP+sRHICws9AzPg8MOzpx8VgaoE8qFhgEADLQAoXdonEAkRYQJxySKowJ0DWAPxOPAjEB0OHIBYmSNBUAQzGDAEkhFoT6AjHjzwCaRjTQezSSgEWtFjS6A2ECC4CFSGQhEEVYMsCGQkQIArXwJQCYRnwQInZQUZsJMi0AzHAfIEGtOg9JMcAjNgSWAiEBMIXQLJSUAbRVGWBtAIOBPoQ6AlAoILUFOC4AAEcQhcCHSBgHMCUkKsHDigBogRD7LDcDMEiQKKOyxUDdggJkrEGBQTFiCSPiAAOw==

 

 

[/h]

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er jo egentligt en stakkel :???:

 

Ja ... Det lyder trist. Og også lidt trist med udstillingen. Det er både godt og ondt med vores online medier her. Men tak til trådstarter for ikke at offentliggøre hendes navn.

 

Og jeg synes naturligvis også det er rigtig synd for hundene, jeg ville bare ønske at hun havde gode mennesker omkring sig, som kunne hjælpe hende lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ... Det lyder trist. Og også lidt trist med udstillingen. Det er både godt og ondt med vores online medier her. Men tak til trådstarter for ikke at offentliggøre hendes navn.

 

Og jeg synes naturligvis også det er rigtig synd for hundene, jeg ville bare ønske at hun havde gode mennesker omkring sig, som kunne hjælpe hende lidt.

Jeg forstår såmænd godt at man vælger at fortælle om det.. Men jeg kan bare næsten ikke forarges over sådan noget, selvom jeg har rigtig ondt af hundene og de ejere, som har givet deres hund til denne dame. Jeg har ligeså ondt af hende.
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår såmænd godt at man vælger at fortælle om det.. Men jeg kan bare næsten ikke forarges over sådan noget, selvom jeg har rigtig ondt af hundene og de ejere, som har givet deres hund til denne dame. Jeg har ligeså ondt af hende.

 

Jeg er enig - jeg får også ondt af hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hundene holdes under urimelige kår, undrer det mig at der ikke bliver lavet en anmeldelse af vanrøgt?

 

Det er ike bare sådan at lave en anmeldelse fo rvanrøgt. Der skal gode beviser til, og selv om man har dem, er der ingen der gider gøre noget ved det. Dyreværnsforeningerne vil kun tage sager der kan drives positiv spin på i medierne, og politiet, specielt i Nordjylland som der henvises til, gider slet ikke gøre noget. Embedsdyrlægen for Nordjylland er også håbløs, det er der for de mere skumle hundefabrikkerne ligger der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende har jeg hørt om før, og nej, kan ikke havde rigtig ondt af hende.Sådan en mellemhandler , der er fukdstændig ligeglad med, hvad hun bilder folk ind, og sikkert ved, at de ville blive ulykkelige, hvis de kendte hendes motiver til handelen.

Men i behandling for sit koldsyn på dyr burde hun nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

(null)Det er ike bare sådan at lave en anmeldelse fo rvanrøgt. Der skal gode beviser til, og selv om man har dem, er der ingen der gider gøre noget ved det. Dyreværnsforeningerne vil kun tage sager der kan drives positiv spin på i medierne, og politiet, specielt i Nordjylland som der henvises til, gider slet ikke gøre noget. Embedsdyrlægen for Nordjylland er også håbløs, det er der for de mere skumle

hundefabrikkerne ligger der.

 

Jeg kender ikke noget indtrængende til dyreværnet i Nordjylland specifikt, men det gør mig da trist hvis det vitterligt er sådan at de kan vælge "ikke at gide reagere" på henvendelser på vanrøgt :sad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ike bare sådan at lave en anmeldelse fo rvanrøgt. Der skal gode beviser til, og selv om man har dem, er der ingen der gider gøre noget ved det. Dyreværnsforeningerne vil kun tage sager der kan drives positiv spin på i medierne, og politiet, specielt i Nordjylland som der henvises til, gider slet ikke gøre noget. Embedsdyrlægen for Nordjylland er også håbløs, det er der for de mere skumle hundefabrikkerne ligger der.

Nordjylland? Randers hører vel ret beset nærmere til midtjylland :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nordjylland? Randers hører vel ret beset nærmere til midtjylland :hmm:

 

Hvis kvinden fra Randers kun har en rolle som mellemhandler, opholder de hunde hun køber sig formentligt kun kortvarigt på ejendommen, næppe ret mange ad gangen, det bliver svært at skride ind over for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle vel afholde hende fra at hjælpe de mennesker der udpiner de stakkels dyr. Hvis man bare kunne få 1 mindre af den slags mennesker så ville det da være fint. Og jeg kan slet ikke følge dem der har ondt af kvinden! Sorry, men hun skal være komplet sinke for ikke at vide hvad hun har gang i, og at have med den slags at gøre er en ond gerning! Hun er da ikke en stakkel! Det er hundene der er stakler!

Jeg synes det er fint man advarer om den slags mennesker!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle vel afholde hende fra at hjælpe de mennesker der udpiner de stakkels dyr. Hvis man bare kunne få 1 mindre af den slags mennesker så ville det da være fint. Og jeg kan slet ikke følge dem der har ondt af kvinden! Sorry, men hun skal være komplet sinke for ikke at vide hvad hun har gang i, og at have med den slags at gøre er en ond gerning! Hun er da ikke en stakkel! Det er hundene der er stakler!

Jeg synes det er fint man advarer om den slags mennesker!!

Hvis du lige er færdig med at råbe, så kan vi måske diskutere det? Jeg har aldrig nogle steder sagt, at jeg ikke synes det er fint at man advarer mod sådan en dame og jeg har aldrig nogle steder sagt, at det ikke er synd for hundene. Men at have ondt af kvinden (fordi hun er alkoholiker og det er hun af en årsag!) udelukker i min verden ikke at have ondt af hundene også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du lige er færdig med at råbe, så kan vi måske diskutere det? Jeg har aldrig nogle steder sagt, at jeg ikke synes det er fint at man advarer mod sådan en dame og jeg har aldrig nogle steder sagt, at det ikke er synd for hundene. Men at have ondt af kvinden (fordi hun er alkoholiker og det er hun af en årsag!) udelukker i min verden ikke at have ondt af hundene også.

 

Råbe ligefrem????

 

Anyways, er egentlig enig med Potemis. Jeg har heller ikke ondt af sådan en dame! Lige som jeg ikke har ondt af andre der for egen vindings skyld udsætter dyr for sådanne ting. Skulle vi så også have ondt af hundehandlere? Jeg er rimelig kold over for sådanne typer, og har også via mit arbejdet stiftet bekendtskab med mange mennesker der foretager sig moralsk tvivlsomme ting. Jeg synes det er et spørgsmål om, hvorvidt målet helliger midlet, og det gør det bestemt ikke i dette tilfælde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Råbe ligefrem????

 

Anyways, er egentlig enig med Potemis. Jeg har heller ikke ondt af sådan en dame! Lige som jeg ikke har ondt af andre der for egen vindings skyld udsætter dyr for sådanne ting. Skulle vi så også have ondt af hundehandlere? Jeg er rimelig kold over for sådanne typer, og har også via mit arbejdet stiftet bekendtskab med mange mennesker der foretager sig moralsk tvivlsomme ting. Jeg synes det er et spørgsmål om, hvorvidt målet helliger midlet, og det gør det bestemt ikke i dette tilfælde.

Ja... Råbe...

 

Og jeg har - som jeg har sagt før - intet gjort for at forsvare den handling. Jeg synes da også, det er virkelig synd for de hunde og at det burde stoppes. Men hun er jo ikke KUN hundehandler. Og derfor kan jeg godt synes, det er synd for hende, at hun er alkoholiker, for det bliver man som regel ikke bare sådan uden videre. Men det ændrer ikke på at jeg også synes det er vildt synd for de hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...