Umulia Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Jeg ville gerne have have lavet bamse-dobbeltgængere af alle mine, men prisen er lidt pebret :hmm: De er eller søde Samples of our custom stuffed dogs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cricht Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Orh sådan en ville jeg også gerne eje! Men ja, hold nu fast en pris Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Sjov idé, men ja, prisen er lidt pebret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Åhh..hvor er de gode ..og hvilken genial ide, med på den måde, at hjælpe rigtige internathunde. Prisen er så lige lidt i overkanten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 nååååå... tror jeg må ønske mig sådan en i julegave :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Nøj hvor er de fine...men ja, pebret pris... Især når der så lige skal fragt fra usa oveni + evt. Told...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Årh en fed ide håber der en herhjemme i dk der nupper ideen og laver det til lidt billigere penge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Hahaha - hvor er de søde, og vildt godt lavet :5up: Men ja, prisen er godt nok vanvittig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Øj hvor ville jeg gerne have en Speedy og en Mega, men prisen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 der er også dem her Home - Original Sock Dogs Home Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Så kunne jeg bedre lide dem der blev lavet i det første link, de var godt nok kære Men som alle andre i denne tråd, så står jeg altså lidt af på prisen Og som Amocca nævner, så kommer der jo fragt og told oveni, for ikke at nævne at den ville være død i samme øjeblik det lykkedes Luna at få fat i kopien af sig selv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Kan ikke se nogen pris.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 kan heller ikke finde pris Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Engang imellem er man nødt til at klikke på et link for at få mere at vide. Men prisen er $125 + porto og told. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Du må du sgu meget undskylde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Nuurh hvor er de fine...selvom den kuperede rednose godt nok ligner en kat, som bamse...hehe... men hvor er de gode de andre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 Synes nogen af dem er meget fine, og andre ligner bare slet ikke originalen:hmm:i link 1. I link 2 synes jeg den med det ene bagben er lidt sød:lun: Men har man en standard hund i standard farver/aftegninger, så er jeg ganske sikker på, man kan få noget der ligner meget mere mange andre steder:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts