Hop til indhold

Jagten


Gæst Janni privat
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat

Forleden dag da jeg ligeså stille og roligt sad og nød min kop kaffe efter at have revet køkken ned, så jeg ud af øjenkrogen en lille mørk genstand bevæge sig over Bolt som lå i døråbningen. Lige så stille fra bagpå ryggen op over hpvedet..Og pludselig sad der en lille mus på Bolt næseryg.

Bolt kiggede på mig og sagde "gider ud flytte den hvalp fra min næse..Jeg prøver rent faktisk på at sove"

 

Jeg kiggede og kiggede og troede ikke mine øjne.. Pludselig nåede informationen min hjerne og jeg sprang op...Løverne sprang op..Bolt sprang op..Og musen fløj afsted..om bag et skab...

Indy kom styrtende..drengene kom styrtende..

 

Jeg rev skabet frem fra væggen og Indy røg om bag ved..Musen styrtede ud og ind under køleskabet..

 

Ting og møbler fløj til alle sider..Der var et virvar af den anden verden.. Jonathan stak et brædt ind under køleskabet og ud kom musen..På et splitsekund voksede den til enorm størrelse og sprang på mig :shock: Jeg skreg! Oliver sprang, sammen med 10 løver op på spisebordet..I springet væltede han et langt brædt som ramte mig oveni hovedet så jeg faldt over en kasse og røg ned på gulvet. Præcis i samme øjeblik som musen (som nu igen var lille) vendte og løb tilbage lige op i ansigtet på mig..Indy var lige i hælene på den og jokkede mig klokkerent i øjet!

Nu kom Jonathan til, skarpt bevæbnet med et koben. Jeg skreg "slå ikke! slå ikke! du rammer en hund, og så myrder jeg dig kraftedemig.." I det øjeblik besluttede musen endnu engang at skifte retning..lige mod Jonathan. Jeg tror den voksede til enorm igen.. Jonathan sprang ind i stuen og op i sofaen.

Jeg lå stagdig på gulvet.. Nu kom hvalpene til! Og sprang op på mig og jokkede mig i maven.. "Jamen så skrid dog væk så jeg kan komme væk herfra" Endelig kunne jeg komme op.. Men nu var musen væk!

Pludselig ser jeg den sidder ovenpå Nephew.. Den mus havde med garanti rabies!

Pludselig bevæger Nephew sig og musen spurter.. Men nu er Angel og Heartbeat kommet på banen også..og styrter efter den..Det er sørme en sjov leg vi har fundet på.. Indy kommer fra den anden side og ser ikke Heartbeat, og de løber sammen med et ordentlig brag..

Imens står jonathan i sofaen sammen med Magic og Ekki.. Og Oliver er på bordet sammen med 10 andre hunde.. Resten løber rundt..og nu ser jeg musen på vej hen mod døren.. jeg kaster mig ud efter den og får fat i den :shock: og mens den er i min hånd vender den sig og blotter sine tænder, nu er den kæmpestor igen.. Jeg slipper den og den løber for livet... Indy har også set den... og springer op og rammer mig lige i maven så jeg får en mavepuster.. Jeg knækker sammen og ser gulvet komme op imod mig.. Lige der hører jeg Oliver skrige " Mor er død. Musen fik ram på hende! Den bed hende i halsen" MY GOD jeg er ikke en skid død, og spræller for at få luft..og for at komem op.. Nu skriger Jonathan "Hun er ikke helt død.. Hent Natascha hun kan hjertemassage"..

I det samme kommer Natascha "Hvad laver I? Hvorfor er her så rodet og hvorfor larmer I? "

Nu har jeg fået luft og hvisker "Der var en mus!"

Natascha "Fik I den? og hvad laver hundene på bordet?"

 

 

Øh..Nej musen stak af :oops: og vi kom selv til at rydde op....

Men alt blev godt.. NAtascha kan jo hjertemassage :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
:sjov: Jeg vil bo hos dig... I har det sjovt :lol:
Nogen gange lidt for sjovt :mrgreen:

 

Okay, det går lidt mere stille for sig herhjemme... :sjov: Her sov både katte og hund når musen sad på køkkenbordet og spiste!
Møgdyr :evil: DE lyder ligesom mine, nærmest sådan lidt nassende..og fissende husleje af :engel:

 

Godt alle overlevede storvildsjagt kan være meget farligt
Alle overlevede, so far :slem:

 

Åh:sjov::klap:

:fornaermet:

Hvem der bare var fluen på vægen :sjov:
Turde du det? :slem:

 

:sjov:

Hvor mange dyr har du ? Udover musen selvfølgelig :lol:

Jeg opgav at tælle :-)

Aner det ikke..jeg har også opgivet at tælle :slem: Men nogle katte..:hmm: hvor var de egentlig?.. Nogle hunde :mrgreen:... Et par heste, men de er for det meste udenfor fordi rummene er så små :engel:...
Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: endelig fik man hele historien :mrgreen:. Kan godt forstå du ikke gad at sms hele aftenen :slem:.

:sjov:.

Åh den Bolt den Bolt :lun:

 

Havde det været min Isa, havde hun er et snuptag taget musen og ædt den:mums:.

Chandi havde og gjort som Bolt :sjov:

Lion havde sagt til musen, åh lille mus kom i min favn og jeg vil beskytte dig for alt ondt :bighug:

Et stk Yogi ville have jagtet musen til døde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha-ha. En af mine hundebekendte bliver jævnlig ringet op af en skringer stemme, en anden hundeejer, at hun må komme med Bella med det samme. Igen mus i køkkenet.Hendes egen Bamse er da ligeglad, men Bella kan bare det der.

Bella er en græsk jagthund ala en Kretahound , ikke FCI godkendt lokal race.

Synd for dig, at Bella bor i Tåstrup.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
:sjov: Kan se det hele for mig.

:mrgreen:

:sjov: endelig fik man hele historien :mrgreen:. Kan godt forstå du ikke gad at sms hele aftenen :slem:.

:sjov:.

Åh den Bolt den Bolt :lun:

 

Havde det været min Isa, havde hun er et snuptag taget musen og ædt den:mums:.

Chandi havde og gjort som Bolt :sjov:

Lion havde sagt til musen, åh lille mus kom i min favn og jeg vil beskytte dig for alt ondt :bighug:

Et stk Yogi ville have jagtet musen til døde :slem:

:slem:

Jep der sker altid noget sjovt hos Janni. Hvor har vi tit haft mavekrampe af grin af Janni :mrgreen:
Det må være fordi jeg aldrig tænker ret langt ud i fremtiden at tingene går galt... SOm da Darianne var 9 mdr og vi var i knuthenborg..Og skulle have et billede af Darianne proppet ned mellem puklerne på en kamel og Ole så træder til side for ikke at skæmme billedet..Behøver jeg sige at kamelen besluttede at rejse sig der? me ungen hængende mellem puklerne :shock:

 

Ha-ha. En af mine hundebekendte bliver jævnlig ringet op af en skringer stemme, en anden hundeejer, at hun må komme med Bella med det samme. Igen mus i køkkenet.Hendes egen Bamse er da ligeglad, men Bella kan bare det der.

Bella er en græsk jagthund ala en Kretahound , ikke FCI godkendt lokal race.

Synd for dig, at Bella bor i Tåstrup.

Men vi har jo Indy, NAtaschas D/S gårdhund... Men den skal ikke have 541 hunde løbende om benene når den skal myrde...SÅ bliver hun vist stresset :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad fanden filmede I det ikke for???????????? Og HVAD lavede hundene på bordet?? Løver som er bange for en lillebitte uskyldig mus bare fordi den har lidt attitude?

 

Attitude is everything, som de siger i reklamen, spørgsmålet er om ikke I ser alt for meget TV, som musen så har lært af

 

GO mus, GO. God mus, sej mus.

Normalt holder jeg med den svageste, men her holder jeg sgu med musen ;-):sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...