Hop til indhold

Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?


Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
Åhh det kan jeg så fortælle hende :-D

Lige nu er vi ved at lærer Zippo og Thor hinanden at kende. Thor var lidt for lille den første gang, og anden gang gik det bedre, men Thor er også en kylling. Hehe. Enten underkaster han sig med det samme, eller løber han om bag mor :genert: og Zippo er en hel del større. Men vi giver ikke op, de skal nok få det godt sammen.

 

det skal nok gå, men det er en normal tendens med hunde at de virker mere beskyttende overfor kvindelige ejere end mænd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

det skal nok gå, men det er en normal tendens med hunde at de virker mere beskyttende overfor kvindelige ejere end mænd :blink:

 

Jeg snakkede med min mor i dag. Hun kunne fortælle mig, at han er dansk med stamtavle. Ellers kan jeg tjekke det, når jeg ser hende på søndag. Og han er faktisk ikke helt sort, nede på forporterne, lige ved "håndledene" har en en fin lille hvid stribe. Det ser lidt sjovt ud, er som om en eller anden har tegnet med hvidt kridt på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg snakkede med min mor i dag. Hun kunne fortælle mig, at han er dansk med stamtavle. Ellers kan jeg tjekke det, når jeg ser hende på søndag. Og han er faktisk ikke helt sort, nede på forporterne, lige ved "håndledene" har en en fin lille hvid stribe. Det ser lidt sjovt ud, er som om en eller anden har tegnet med hvidt kridt på ham.

 

hvis du kan scanne stamtavlen vil jeg gerne kigge lidt linjer på hendes stamtavle :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du kan scanne stamtavlen vil jeg gerne kigge lidt linjer på hendes stamtavle :slem:

 

Gør jeg gerne :-D

Jeg har lagt et midlertidigt billede op af ham inde på min profil. Så du kan få et ok indtryk af ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altid: Hvordan staver du dit navn? og efter de har hørt det: Ej var din far læge hahahaha (jeg er den eneste der ikke griner for den der vits har jeg hørt siden jeg var 3?! )

Til tider under træning: Hvorfor dit og dat om klikkertræning. Eller .. hvorfor har du købt en riesen når du træner brugsarbejde ....indtil de har set ham i aktion for så holder de kæft :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh gud, der er altså nogen seriøst herlige spørgsmål ind imellem :sjov:

 

Jeg har 2 stk dsg - Milo, kastrat og Luna, tæve

 

Det vi mest ofte hører er:

 

  • Er det mor og barn? (nej, godt nok har Milo ikke længere alt sit udstyr, meeeen synes nu godt man kan se det er en han :mrgreen: )
  • Er det virkeligt dansk/svensk gårdhunde? De er jo ikke tykke. (Her skal man liige tag en dyb indånding inden man svarer - for alle dsg er fede??) :damn:
  • Hvorfor er det kun den voksne (milo) der har tøj på og ikke hvalpen (Luna -som så er voksen og har pænt meget pels!)
  • Tør du virkelig gå med dem løs? Stikker de ikke af? (hvis de gjorde, havde jeg nok snor på dem :blink:)

 

Det er det vi oftes hører når vi vandrer rundt - men får da heldigvis også tit at vide at jeg har nogen meget smukke og velopdragne hunde :hjerte: Det er jo altid dejligt at høre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha der kommer mange sjove!:-)

Engang i sommers, da Silja var hvalp, fik jeg at vide det var en pæn labrador jeg havde mig.. Øhm jo tak? Måtte så fortælle vedkommende hun var rottweiler, ej han var overbevist om at labradorer kunne være to farvet.. Hmm:hmm:

Er også engang blevet spurgt om hvordan jeg kunne holde "sådan en hund!" som kæledyr.. Jaja man møder mange sjove mennesker når man kommer gående med sin lille dræberhvalp;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Janni privat
- Staby-hvadforenfisk? Jeg troede det var sådan en af de der Border Collier?

- Hun er ikke ret gammel, hva!?

 

 

Og efter jeg har fået Modjo, er en af de hyppigste og samtidigt usigeligt dummeste...

- Er dén (Asta), mor til dén (Modjo)?

Øeeeh... Hvad tror du selv!? :sjov:

Når jeg har Blaster og et par hvalpe med på gågaden så spørger folk også "er den mor til de andre?" øh..det er en hanhund??? nu er jeg bare begyndt at sige ja det er hendes babyer..Og der er aldrig nogen der har opdaget det..

Det er lidt ligesom med de ægyptiske..De hedder Anubis, Isis og Isiris..Det er 2 tæver og en hanhund..Osiris er altså et han-navn??? men ingen har opdaget eller kommenteret det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

- Staby-hvadforenfisk? Jeg troede det var sådan en af de der Border Collier?

- Hun er ikke ret gammel, hva!?

 

 

Og efter jeg har fået Modjo, er en af de hyppigste og samtidigt usigeligt dummeste...

- Er dén (Asta), mor til dén (Modjo)?

Øeeeh... Hvad tror du selv!? :sjov:

 

Du skal da have opdateret din race-liste ude i siden :-D

 

Kan måske godt forstå folk spørger om hun er hvalp, hun ser da egentlig ret hvalpet (og sød) ud :lun:

[ATTACH=CONFIG]100750[/ATTACH]

 

Meget :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

"Aj, er det en Dansk Sven Gårdhund?" Ja....de er jo kendt for de megalange ben, brune farver og chihuhua-øjne :D

"Aj, har den været ude for en ulykke??" - Nej...Ina ER bare skæv i hovedet!

"Kan de overhovedet gå i sneen?" Nix, de HOPPER:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...