Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gulerødder

Featured Replies

Besvaret

Kan hunde godt tåle gulerødder:-)?

Besvaret
Billede 014.jpgJa da - Alle mine kan da og spiser ofte en del. Måske derfor jeg har et par, der er registreret under betegnelsen Orange roan
Besvaret

Jada :5up: Izzie har ædt mange i løbet af sit 3 snart 4 årige liv :mums: Det er bare ren guffeluffe :hjerte:

Besvaret

OK.

Så skal jeg ikke være bekymret:-)

Besvaret

Maya fik en del frossende gulerødder da hun var i gang med at skifte tænder og hun elskede dem.

Nu er hun blevet lidt sær, det kun nogen gange de smager godt og så spiser frøknen dem kun når de skrallet :stupid:

Besvaret
Charlie spiser kun økologiske gulerødder :lol: Tal lige om krævende hund

Det kan jeg faktisk godt forstå. Udenlandske gulerødder er skyldet i petroleum. Så derfor skræl dem altid først, inden de blive våde.

Besvaret

Vores store hund elsker kartofler, skrællet, kogt, eller rå, er lige meget. Hvis hun kan komme til det, henter hun dem selv. :stupid:

Besvaret
Det kan jeg faktisk godt forstå. Udenlandske gulerødder er skyldet i petroleum. Så derfor skræl dem altid først, inden de blive våde.

Charlie spiser ikke skræl - heller ikke gulerodsskræller uanset økoniveau :lol:

Skrællet, øko og skåret i mundrette bider, så det guf :klap:

Besvaret

Iso mener at gulerødder er lidt giftige, omend lidt sjove at tygge i - så hun gnaver dem til småfnidder og spytter ud... :roll:

Besvaret

Bananna elsker gulerødder, og får jævntlig en at tygge på. Hun er virkelig sød når hun spiser gulerødder, og det siger sådan en dejlig lyd.

Bantus

Besvaret

Taiki spiser med glæde 1-2 gulerødder om dagen. Jeg køber danske, økologiske rødder som lige skrubbes med handske for det værste jord.

De bedste er de små skolegulerødder, eller mini-gulerødder, som bruges til madpakken. Han er ikke så glad for alm. str. gulerødder.

Besvaret

når jeg laver fyld til kong og marvben plejer jeg også at putte blendede gulerødder i - de har også en god (dvs stoppende) effekt på kræet når han har diarre....

Besvaret

Rex "spiser" gulerødder som Iso:rolleyes:

De er altså nok giftige.. for nogen hunderacer;)

Besvaret

Gipsy får et tilskud af tørrede, revne gulerødder for ikke at gå rundt og være oversulten.

Det giver godt nok lidt mere afføring, men hellere det end stress på grund af sult eller en fed hund.

Besvaret

Her stoppede vi med at give cookie gulerødder efter jeg måtte fjerne en stor fuldstændig optrevlet gulerod, delvist fra sofaen og delvist fra det langhårede gulvtæppe! Da hun bare tyggede dem i stykker på gulvet var det fint nok, men her satte jeg altså grænsen.. :P

Besvaret
Iso mener at gulerødder er lidt giftige, omend lidt sjove at tygge i - så hun gnaver dem til småfnidder og spytter ud... :roll:

Det gør Johna også - Karla spiser dem og rydder op efter sig selv... Johna laver bare gulerodsflis über alles :roll:

Besvaret

Her i huset er gulerødder bedre end kødben og hvis det er i en ordentlig størrelse ja så ligger man og gnaver som om det er et kødben

DSC_1918_.jpg

p.s det er ikke hunden eller hånden der er lillemed guleroden der er stor ;)

Besvaret

Vores gamle eeeelskede gulerødder!.. Cavalierne har opdaget det ikke er kød = uspiseligt