Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvor mange hunde har i?

Featured Replies

Besvaret
Hvis jeg kun havde en havde den ingen ben, den ville være trænet ihjel. Synes sgu egentlig taget mine hunde er rimelig veltrænet.

Beviser for sofastjælningen.

Sofaen | Agilitytræning

Er slet ikke i tvivl om, at dine er veltrænede (og nok mere end mange singlehunde) - men er SÅ nysgerrig og lidt misundelig, træner du alle ens, altså bruger samme kropssprog, samme bane rundt til agility etc, eller er du bare så klog, at du kan træne med ti forskellige? Jeg kommer jævnligt til at skrige opmuntrende til Zamzam, som krøller helt sammen af skrigeri, fordi jeg glemmer, hvem jeg løber med.

• Svar 82
  • Visninger 10,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret
Måske der er noget størrelsesforskellighed ind over? For mine er somend heller ikke sarte med at ligge lidt i lag :lol:

Ved det ikke. Jeg har kun 150 kg. hund har jeg lige regnet ud.

2012-09-16 17.40.31-1.jpg

2012-10-26 21.22.05.jpg

Besvaret
Er slet ikke i tvivl om, at dine er veltrænede (og nok mere end mange singlehunde) - men er SÅ nysgerrig og lidt misundelig, træner du alle ens, altså bruger samme kropssprog, samme bane rundt til agility etc, eller er du bare så klog, at du kan træne med ti forskellige? Jeg kommer jævnligt til at skrige opmuntrende til Zamzam, som krøller helt sammen af skrigeri, fordi jeg glemmer, hvem jeg løber med.

Jeg læser et lille mantra inden jeg går på banen. Boss: Vær stille, løb langsom, pas på tunnellerne. Joey: Skrig som svin, vid hvor dommeren er, hjælp noget mere. Kanvas: Hjælp ham. Men kan ikke altid huske det hele, men for det meste så går det. Boss flå hele banen fra hinanden hvis jeg skriger og Joey går helt i stå hvis jeg ikke skriger. Fordelen er dog at jeg ikke løber med dem alle, kun de 3, og måske Zuper når jagtsæsonen er over, men det er nu ikke bedre, driver jo med Sådan, Okay og Zuper og som til agility skal jeg også oplæse en lille mantra inden jeg går igang, om de forskellige forholdsregler jeg har med hver enkelt.

Kropssproget til agility er dog det samme, er jo inkarneret Greg fan og løber kun dette, men der er lidt forskel på om jeg kan nå et forkryds eller et bagkryds med hver enkelt hund, så når jeg skal gå bane for både f.eks Boss og Kanvas, så skal jeg gå 2 baner inden i mit hoved, men det er ikke sådan at jeg udføre blindkryds med nogle og ikke med andre, det er ens for alle.

Men der er meget forskel på at træne de enkelt hunde og det er vigtig at jeg har styr på dem og deres særheder inden jeg hopper ud i det.

Besvaret

Jeg har en - og får muligvis en til sommer. :banan: Så må vi jo se, om det er "nok". :blink:

Besvaret

Jeg har en münsterländer, to drenter og to welsh, jeg mangler liiige en til, så er jeg på max. Nu bor jeg også et sted, hvor hundene har 4 hektar at boltre sig på, og rigeligt med vildt at træne på. Et par stykker bruges på jagt, nogen kommer med på udstilling, de bruges til lidt af hvert, alt efter hvilken hund.

Besvaret

Jeg har tre genbrugshunde, og jeg har tre, fordi de er vokset op sammen (fik dem dog i etaper):mrgreen:

Besvaret

Jeg har 2 :-)

Jeg har valgt det antal da det passer godt for mig :-) Men også fordi tanken oprindelig var at jeg ville starte opdræt af racen :-)

Besvaret

jeg har lige fået min nr 4 :banan:

en meget længe ventet lille ny prinsesse.

og så har jeg en hanhund, som er udstationeret hos min søster.

jeg opdrætter og udstiller. har en kastereret han, 2 voksne tæver, og en tæve på 11 uger.

Besvaret

Vi har to!

En til mig og en til manden :lol:

Og vi skal have nummer tre på et tidspunkt! Men det bliver først når Penny er voksen og trænet.... :lol: Hvis det nogensinde sker!

Besvaret

jeg har ialt 4,8 kg hund fordelt på 3 hunde :sjov:

Redigeret af Dinah

Besvaret

Vi har 90 kg hund fordelt på to bulldogger og en dogue de bordeaux hvalp. Jeg synes ikke helt tre er nok, men det må være sådan indtil videre.

Besvaret

6 kg fordelt på én hund. :hjerte:

Ville egentlig godt have en til... en hvalp. :lun: Men af forskellige årsager kommer det nok ikke til at ske lige med det første. Jeg ved faktisk ikke, om jeg nogensinde får hund nr. 2, mens jeg har Tyson, selvom jeg jævnligt drømmer om det. :engel:

Besvaret
jeg har ialt 4,8 kg hund fordelt på 3 hunde :sjov:

Tiny, Miny og Mo LOL. Det var ikke møj, tror måske ikke du hælder så meget mad i dem.

Vi spiser 15 kg foder på 9 dag. LOL.

Besvaret

4 stk her på matriklen - de 3 af dem er mine..... Kimmi på 9 er sådan en slags pensionist, der ikke rigtig laver så meget andet end ballade mere, Vilya og Haps forsøger jeg at lave et eller andet med....

Besvaret
Tiny, Miny og Mo LOL. Det var ikke møj, tror måske ikke du hælder så meget mad i dem.

2 kg på 1 mdr:mrgreen:

Besvaret

Jeg har lige købt 15 kg. foder i dag... Satser meget stærkt på at det kommer til at vare noget mere end 9 dage :lol: Hold op, det må være dyrt i foder :genert:

Og så sidder jeg lige og tænker... Hvad gør opdrættere egentligt? De har da også tit en del hunde - får man mængderabat eller hvad? Haha

Besvaret

WOW!! Jeg er overrasket over hvor mange hunde i har og at i ALLE sammen har hunde!! :mrgreen: Jeg selv har ikke hund (endnu) Det får jeg engang til næste år, eller året efter!! Glæder mig!! Hunde ER og BLIVER bare det bedste!!!!:hjerte: