Hop til indhold

Må din hund slikke på dig?


Therese
 Share

Må din hund slikke på dig  

94 stemmer

  1. 1. Må din hund slikke på dig

    • Ja
      52
    • Ja, bare ikke i ansigtet
      19
    • Nej
      14
    • Andet
      9


Recommended Posts

Jep, men stopper hende hvis hun går i 'cleaning-mode', så hun nærmest slikker huden helt tynd og også gerne går i gang med mund- og øjenomgivelser, så beder jeg hende stoppe.

 

 

Hilsen mig - der så sent som i dag blev slikket i hovedet af en kåd Ninja, som tilsyneladende havde været igang med en hjortelort kort forinden :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Andet... De må som sådan gerne, jeg er bare så hysertisk med snask at jeg altid forsøger at undgå det :lol: Men det er fordi jeg ikke bryder mig om at have våde hænder eller våde klatter i ansigtet ( Hvem tror i kommer til at kommentere på den :lol: )

 

Så andet, de må egentlig gerne jeg kan bare ikke lide det :lol:´Dexter slikker stort set ikke, så det er ikke et problem, han napper tilgengæld.. Penny slikker, men hun er jo bare en hvalp...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare ikke ha' hundesnask på hænderne!!! Så der vil jeg ikke ha' det. Arme, ansigt (ikke mund, dog), ben - ok. Det kan muligvis ha' noget at gøre med at jeg propper fingrene i munden ret tit (skal ha' snus ud og ind), så er lidt hys med rene fingre... Men nu er Iso ikke rigtig nogen slikke-hund, så det er ikke det store problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Yes yes... Har hele 3 stk. meget kærlige hunde, som engang imellem mener, at vores hygiejne skal hjælpes lidt på vej, at våde hundetunger :mrgreen:

Og især ansigtet er et foretrukkent sted at gøre rent.

 

Især Kaia kan være ganske ihærdig - Og hun får lov engang imellem, når det ikke gør noget at min mascara sidder alle andre steder end på øjenvipperne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var jeg blevet spurgt for 20 år siden, da jeg var ligesom Maud Varnæs i Matador, var jeg nok gået i seng og havde trukket gardinerne for, efter at have læst hvad I andre havde skrevet :mrgreen:, men årene har gjort mig mindre bacille-forskrækket og i dag får hundene lov til, at slikke mig på hænder, ben og i ansigtet, men ikke på munden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jer der ikke vil slikkes på munden... har helt ondt af jer, hvis I aldrig har fået en rigtig hundetungeslasker... det er bare en af den slags oplevelser, som man husker ret længe og det er til stooooor glæde for eventuelle publikummer. :mrgreen: Ozzie er god til at nå hele munden rundt på et splitsekund - utroligt hvor længe følelsen af en ru tunge sidder især i ganen bagefter. :lol: Så sent som i formiddags ville en kammerat have hende op på skødet og nusse, og hun sad der lidt og bare slikkede ham i hovedet, han kom så til at grine og så var der nærkontakt af tredie grad, I think it's called luuuurve. :hjerte: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jer der ikke vil slikkes på munden... har helt ondt af jer, hvis I aldrig har fået en rigtig hundetungeslasker... det er bare en af den slags oplevelser, som man husker ret længe og det er til stooooor glæde for eventuelle publikummer. :mrgreen: Ozzie er god til at nå hele munden rundt på et splitsekund - utroligt hvor længe følelsen af en ru tunge sidder især i ganen bagefter. :lol: Så sent som i formiddags ville en kammerat have hende op på skødet og nusse, og hun sad der lidt og bare slikkede ham i hovedet, han kom så til at grine og så var der nærkontakt af tredie grad, I think it's called luuuurve. :hjerte: :mrgreen:

 

Oluf har et sikkert trick med at træde en i nyrerne eller andre følsomme steder. Når man så åbner munden for at skrige AAAAV! får man hele tungen ned i halsen :lol:

 

Det kan jeg faktisk ikke så godt lide - surprise surprise :shock: - men ellers er jeg ret tolerant overfor hundetunger.

 

Glemmer heller aldrig dengang hvor Bo og jeg havde hentet pizza, og det lykkedes ham at stjæle et stykke ud af munden på mig - med tungen :lol: (for de uindviede - Bo var en hund. Ellers var det jo heeeelt normalt :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste tea ved er at slikke hænder! Hun går utrolig nemt i selvsving med det, pakker sine poter omkring armen/håndleddet og holder fast! :roll: Vi har besluttet at det ikke er kampen værd at lære hende ikke at gøre det, tager hånden til os når det bliver for meget, og priser os lykkelige for at hun ikke har samme maniske tilgang til at holde vires ansigter rene. :genert: (jeg er heller ikke til våde klatter i fjæset:slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...