Hop til indhold

Billedtråd december 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Shii: dejlige billeder! Men penny har da ændret lidt farve ikke? Eller er det billedet der snyder

 

Jeg tror bare hun har fået voksen pels! Men Dexter skifter farve rigtig meget, om vinteren er hans pels rigtig lys, hvilket jeg finder mærkeligt, men han får nærmest helt orange pletter :lol:

 

Penny har altid været meget mørkere end Dexter, men de her billeder er der ikke særlig godt lys, fordi de blev taget imens det var overskyet. Så måske det er billedet! Lad mig se om jeg kan finde et med den korrekte farve på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 351
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror bare hun har fået voksen pels! Men Dexter skifter farve rigtig meget, om vinteren er hans pels rigtig lys, hvilket jeg finder mærkeligt, men han får nærmest helt orange pletter :lol:

 

Penny har altid været meget mørkere end Dexter, men de her billeder er der ikke særlig godt lys, fordi de blev taget imens det var overskyet. Så måske det er billedet! Lad mig se om jeg kan finde et med den korrekte farve på :lol:

 

Ja måske, synes da hun var mere brun i hvert fald, sidst jeg så billeder af hende....

Dexter prøver da bare at gå i et med sneen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i sommerhus i weekenden, og der blev taget en bunke billeder - en af de andre tog dog nogle super gode billeder, som jeg har spurgt, om jeg ikke godt må få - dem her er kun fra mit kamera, da jeg ikke har fået dem endnu :lol:

 

Det sidste er fra dagens eftermiddagstur i super flot vejr! Jeg glemte dog, at tage flere billeder, da jeg blev ret irriteret på endomondo, som ikke ville fungere (igen) :roll:

DSC_0004.jpg

DSC_0001.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0033.jpg

DSC_0036.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0045 - Kopi.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har en million-milliard billeder af kræene i sneen.... :genert:

 

Men nøjes lige med dem hvor der er solskin, for min mand siger, at jeg snart har fyldt internettet med billeder :engel:

 

DSC_0228.jpg

 

 

DSC_0186.jpg

 

 

DSC_0167.jpg

 

 

DSC_0244.jpg

DSC_0113.jpg

DSC_0117.jpg

DSC_0156.jpg

DSC_0168.jpg

DSC_0179.jpg

DSC_0205.jpg

DSC_0227.jpg

DSC_0238.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så lige et par billeder fra dagens lange gåtur ;) det var så smukt så smukt... Så vi (havde Sammy med hund med) var lidt ærgerlige over at vi ikke havde bedre kamera med....

 

Men her er der nogen af de få af Zeus alene hvor han ikke har travlt med at drille eller opmuntre/opfordre til leg :lol:

 

"kommer nuuuu"

 

attachment.php?attachmentid=100257&d=1354834823

 

Bambi på glatis....

 

attachment.php?attachmentid=100258&d=1354834934

 

 

Hmm og det var faktisk de to eneste der var hvor han ikke var sammen med idolet :hmm:

Så dem må I lige vente med, til jeg har fået lov at smide dem på nettet.

 

ps: gæt en en gennemgående ting ved Zeus' billeder :roll::lol:

711.jpg

736.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

MM: der er slet ikke nok... Fantastiske billeder er det!

 

Dorte: ihh hvor er de dejlige, selvom det nu ikke helt ser ud til at passe damerne at skulle lege fotomodel :lol:

 

Næh - Liva får hurtigt det der udtryk, der bare siger "er du ikke snart færdig" og Maggie er mere "er der snart guf for den her evigheds-sit"

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så lige et par billeder fra dagens lange gåtur ;) det var så smukt så smukt... Så vi (havde Sammy med hund med) var lidt ærgerlige over at vi ikke havde bedre kamera med....

 

Men her er der nogen af de få af Zeus alene hvor han ikke har travlt med at drille eller opmuntre/opfordre til leg :lol:

 

"kommer nuuuu"

 

attachment.php?attachmentid=100257&d=1354834823

 

Bambi på glatis....

 

attachment.php?attachmentid=100258&d=1354834934

 

 

Hmm og det var faktisk de to eneste der var hvor han ikke var sammen med idolet :hmm:

Så dem må I lige vente med, til jeg har fået lov at smide dem på nettet.

 

ps: gæt en en gennemgående ting ved Zeus' billeder :roll::lol:

Jeg lægger mærke til tungen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...