Hop til indhold

Hvor meget ligner du din/dine hunde?


Eris
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes det kunne være interessant at se!

Jeg kan selv lægge ud med, at vi begge: elsker at sove længe

er stædige

vi skal overtales /helst med mad :-D

vi skal trækkes ud af sengen

er lærenemme

Man skal vinde vores kærlighed

Elsker at drille

Er vilde med ros fra fremmede.

 

Sæt i gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ligner min ene hund alt for meget!

Bortset fra at hun er blond og jeg brunette, så ligner vi endda fysisk, med lange ben, slank krop og stor næse, hehe

 

Ingen af os er sky eller generte, men vi bryder os alligevel ikke om at fremmede straks griber til fysisk kontakt! Vi kan bedst lide at omgås folk/hunde vi kender godt og duer ikke til at smalltalke med hvem som helst.

Vi er legesyge og ret så barnlige af sjæl;)

Vi elsker mad, men det skal varieres og være spændende og vi kan godt stoppe igen;)

Vi er glade for privatlivets fred og kan godt blive mugne hvis der pludselig er en indtrænger på privat område!

Vi elsker varme og fryser let.

Vi kan godt lide laaaaaange ture i nyt tærren og er ikke typen der sover dagen væk, dog er sheila meget mere morgenfrisk end jeg!

 

Mysla ligner jeg vist ikke så meget...bortset fra at jeg også kan komme til at tale lidt for højt, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaah altså, jeg kan finde en del sammenligninger - f.eks. har både mig og Egon lidt tendens til forventningsstress :mrgreen: Vi larmer en del og vi elsker at sove længe. Mig og Benny ligner også til tider hinanden, f.eks. kan vi være vågne forevigt, i hvert fald indtil vi går fuldstændigt i brædderne af overtræthed. Vi kan lide at synge i bilen og så har vi ikke noget imod et bad i ny og næ.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er begge lige asociale og skal altid se nye mennesker an i en evighed før vi stoler på dem.

Vi elsker mad. Dog skilles vores veje ved chokolade som jeg absolut ikke kan undvære og som cookie vrænger på snuden af. Hun laver en "spyt ud" bevægelse hver gang hun kan lugte det :D

Vi elsker at sove...

Vi elsker at gå laaang langsom tur, helt alene, sammen.

Ingen af os bryder os om at få klippet kløer/negle.

Vi hader begge at være væk fra hinanden.

Vi bliver lige fornærmede over småting.

Vi er stædige og har begge stor viljestyrke.

Vi ligner hinanden når vi er glade, ifølge min kæreste......

Vi kan bedst lide fred og ro.

Ingen af os kan lide at blive løftet op. (Hun vil kun bæres af mig, ingen andre. Kæresten har dog fået allernådigst lov til at løfte hende ned af trappen de dage hvor gigten er slem).

Ingen af os kan lide lugten af øl og røg.

Vi fungerer bedst når vi kan stå op omkring kl 9.

Vi er lige slemme på billeder. Der skal altid 100 billeder til før der er et godt et.

Vi er begge to for tykke....

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::lol: sjove sammenfald i har...

 

Rex og jeg... tjaaa...

 

Vi elsker begge at sove og bare sådan ligge og fede den på sofaen (Rex max 20 min sammen med mig :fornaermet:pga varmen)

Vi har begge vores egne meninger, stædige, madglade.

Vi er begge lige gode til at se fornærmede ud - og vi er begge ret vedholdende, når det gælder om at få vores vilje.

Vi elsker begge andre hunde:lun:

 

Men så hører lighederne vist også op :genert:

Rex er meget udadvendt, og glad for andre mennesker. Jeg skal se dem an inden jeg gider dem.

Jeg er til varme, han er til kulde.

Han har bare travlt - me not so much:oops:

Jeg tisser ikke op af hækken - det gør Rex:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg minder ret meget om hinanden...

 

Vi er begge hurtige til at dømme andre på forhånd og tro det værste om dem :oops:

Vi er ikke særligt sociale overfor fremmede af vores egen art, hvorimod Karla er ret social overfor fremmede mennesker og jeg overfor fremmede hunde :lol:

Vi elsker slik og guf og usunde sager og har tendens til at blive lidt for runde lidt for hurtigt

Vi er begge lidt for højlydte af og til

Vi elsker at gasse under dynen en hel dag når det er koldt og vådt udenfor

 

Jeg ligner Johna på den måde, at jeg også godt kan finde på at stene helt væk i min egen verden og bare stirre tomt ud i luften :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, ikke meget. Hvis vi lige tager det fysiske først, skulle jeg have en engelsk bulldog hvis den skulle ligne mig. :genert:

 

Shandie er fuld af energi, elsker fremmede mennesker og stirrer hvis der overhovedet er nogen at stirre efter (også sommetider hvis der ikke er nogen). Hun fravælger enhver form for god mad hvis hun kan komme ud at løbe istedet. :shock: Hun elsker at tygge i gamle sko og vælger ofte at ligge på det hårde gulv istedet for hendes bløde kurve. Tror det eneste vi har til fælles er at vi godt kan lide hunde og elsker både Noomi og Nollike højt,... og mormor selvfølgelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Carla og mig minder ret meget om hinanden når det kommer til at være en klumpe-dumpe og til tider være ret doven :oops:

 

Vi elsker begge at sove lææænge og måske også en lille middagslur i løbet af dagen hvis man kan slippe afsted med det :engel:

 

Carla og min kæreste minder om hinanden på det punkt, at de gerne kommer når man kalder hvis der er mad i nærheden. Men ikke bare hvilken som helst mad! For min kæreste gælder det med bacon og med Carla er det gerne leverpostej :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aya minder på mange måder om mig...

Lidt naiv og elsker socialt samvær, dog er jeg lidt mere reserveret en hende, hvilket nu er meget godt da hun elsker alle hun møder

Vi er begge meget madglade men kun hvis der er variation i maden, der er ingen af os der bryder sig om for mange gentagelser.

Vi mister begge hurtigt fokus fra en opgave medmindre den opgave virkelig belønner sig.

Så kan vi begge ligge og dovne en hel dag væk, men modsat kan vi begge også godt lide at bruge en hel dag udenfor :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Penny og jeg minder rigtig meget om hinanden :lol:

 

Vi er begge totalt fjollede... Forsøger at være glade... Ikke super vild med fremmede... Vil gerne bare være med dem vi kender og holder af... ELSKER mad! Tendens til lidt buttethed (ehm! hun er trods alt ikke overvægtig som jeg er :lol: ) .

Og så er hun bare en klodsmajor... Ufatteligt at den hund ikke er kommet til skade :shock: Vi taler dog engang imellem om, om hun måske har forslået et par hjerneceller, for inteligensen er ikke super stor :oops:(Nok også en lighed :lol: )

 

Det eneste jeg har til fælles med Dexter er at han eeeeelsker at sove, og han er super doven :lol: (Hvilket også bare er super atypisk husky!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kin haft lille Rosa i lidt over en uge, så vi lære stadig hinandens skører sider at kende.:hjerte:

i min familie er vi VILDE med at få nusset fødder, det ender i ren ekstase og vi forhandler ofte i minutter til fodnus.

idag ville jeg nusse det lille pus fødder " Hun er en Gd " så hun kan vende sig til at få tørret fødder efter en gå tur.

vi lå og hyggede på tæppet og jeg så TV samtidig.... Pludselig kom der store snorke lyde fra prinsessen. Hun var faldet om af ekstase lige som resten af familien gør....... Det kan kun blive godt.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg ligner vist ikke hinanden ret meget... :lol: Iso er en lille frisk spirrevip, aktiv og sprængfyldt af energi, altid klar på at lave noget - jeg er stort set altid træt... Iso er en lille ung, slank og lækker sag - jeg er snart 50 og vist ikke helt fast i kødet mere... :lol: Men der er da også nogle ting vi har tilfælles. Vi elsker f.eks. begge mad! Og så trives vi nok aller bedst herhjemme, hvor vi tuller rundt bare os to. Når vi ikke løber agility, som vi begge elsker! Vi sover også gerne længe - men når vi vågner er Iso omgående frisk som en havørn medens jeg starter meget langsomt, så der ophører den lighed! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg ligner vist ikke hinanden ret meget... :lol: Iso er en lille frisk spirrevip, aktiv og sprængfyldt af energi, altid klar på at lave noget - jeg er stort set altid træt... Iso er en lille ung, slank og lækker sag - jeg er snart 50 og vist ikke helt fast i kødet mere... :lol: Men der er da også nogle ting vi har tilfælles. Vi elsker f.eks. begge mad! Og så trives vi nok aller bedst herhjemme, hvor vi tuller rundt bare os to. Når vi ikke løber agility, som vi begge elsker! Vi sover også gerne længe - men når vi vågner er Iso omgående frisk som en havørn medens jeg starter meget langsomt, så der ophører den lighed! :lol:

 

Fuldstændig det samme med mig og Bella.

Udover en ting mere: Bella har langt hår, jeg har kort. Og så er jeg kun 34. :-)

 

Birgitte og Bella derimod - man kan ikke engang se at de ikke er samme race...

 

66500t-bella-og-birgitte.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vassen.jpg

Jeg ligner overhovedet ikke mine hunde, og specielt ikke Kanvas. LOL

 

Men 10 hunde, så må der være ligheder nogle steder, men eftersom jeg ikke ejer en overvægtig kamp pitt pudel, så nej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg tror ikke jeg ligner mine hunde - de ligner vist mig. Når jeg sætter mig på bænken udenfor - så kommer de alle 3 og sætter sig ved siden af. Når jeg går rundt på græsplænen så gør de også. Når jeg holder middags hvil så gør de også.

Jeg tror mere på at hunde indordner sig efter din rytme end omvendt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, jeg har da også lige en ting eller tre:

 

-Elsker natur

-Aaaaltid tøffe i hælene på alle andre

-Mørbradbøffer er bare det bedste! :engel:

-Elsker bøger (hun at tygge i dem, jeg at læse dem...)

-Ret temperamentsfulde

-Totale hyggeaddicts

-Skal nok selv finde på noget at lave, hvis der ikke er nogen som gider underholde en (mere eller mindre smarte ting...)

 

Den med at tisse på gulvet når der kommer gæster, kan jeg dog ikke sige at vi deler...:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...