Hop til indhold

Presenting Wasabi


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Nå! Jeg er pt. uden computer, men forsøger lige at lave en lille Wasabi tråd ;)

Efter et par dage er der efterhånden lidt.. rytme i sagerne!

 

Første nat var næsten uden søvn, men vi var også seeent hjemme. Dagen efter tog vi så 4 timer i træk midt på dagen ;)

Vi har været i petworld, været god til at sidde i bur (Dolph er god læremester og man har lært en masse hjemmefra)

 

Imorgen skal vi mødes med venindes hund i sabro.. hvis nogen også mangler noget at lave ved en 11 tiden.. så!

 

Han er super sjov, sød og mega sej. Vil gerne klikkertræne lidt, så prøver at få et træningspas ind et par gange om dagen..

Har totalt glemt hvordan det er at have hvalp, og har så været heldig med en maveinfluenza oveni..

 

Men det bliver vildt godt.. han er super renlig (men fuck man skal være hurtig om morgenen!)

Dolph synes han er overvurderet, men Wasabi tager pænt imod irettesættelser.. lige nu ligger de og bobler på gulvet sammen. Små søde basser..

 

Iøvrigt, hvis jeg syntes man fik meget opmærksomhed med en chi... Wow. Har åbenbart nuttethedsparret. Et barn i petworld var ved at døø ;)

 

Forsøger lige billeder..

IMAG1419.jpg

IMAG1435.jpg

IMAG1438.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med hvalpen, det var da en overraskelse. Hvor er han smuk, men er han ikke lidt stor af en chi at være. :hmm: :lol:

 

Og hvis du en dag sidder og keder dig og alligevel roder med at sætte billeder ind, var det så ikke på tide at vise alle de nye brugere det billede af Dolph hvor han har det sjoveste udtryk i ansigtet jeg nogensinde har set en hund have. Jeg kan ikke helt se billedet for mig mere, men kan ihvertfald huske at jeg var ved at falde ned af stolen af grin,... og at det virkede i flere dage, hver gang jeg kiggede på billedet. Bare sådan, hvis du får tid og stadig har billedet liggende. :pray::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...