Hop til indhold

Jeg vil have dette skilt!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Sjovt skilt, uden tvivl, men jeg er alligevel lidt ambivalent omkring det. Ville det være sjovt hvis det var en Pit Bull, Amstaff eller Cane Corso? Ja det er ment i sjov (og måske alligevel som en advarsel) men synes ikke rigtig det hjælper til at belære folk om at se bort fra racemyterne. (Og det skal siges at jeg har en bekendt der driver Pit Bull rescue og en anden der opdrætter Amstaffs).

 

Vores organisation arbejder vildt hårdt på at få folk til at indse at dobere er nogle af de kærligste hunde der findes. Gad godt adoptere hunden på billedet, men skiltet vil jeg ikke have. :mrgreen:

 

Men, Umilia, hvis du virkelig vil have skiltet tror jeg godt jeg kan finde det til dig. Tror endda du kan vælge om du vil have GD eller OEB på det. Send adresse på PB.

Link til indlæg
Del på andre sites

det ironiske kunne være, hvis jeg havde sådan et skilt sat op.. måske ville nogle besøgende proklamere at jeg fejl informerer ved havelågen:genert:

 

jeg kom engang i et hjem da jeg var i hjemmeplejen. der var et skilt af en langhåret collie på døren, hvor der stod 'pas på hunden'. Så jeg gik lidt forsigtigt ind. ikke fordi jeg var bange for hunden, men jeg var jo et fremmed menneske der bare lige vadede ind i hundens hjem. imod mig kommer der så fræsende en lille bitte dsg hvalp:lun:

det var altså lidt fejlinfo:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så et engang hvor der stod "dont mind the dog, beware of the owner!". Det ville jeg godt have :) jeg havde faktisk en facebookprofil for cookie hvor hun hed "cookie kamphund mitefternavn". Men da den nye hundelov sådan rigtig trådte i kraft, ændrede jeg hendes mellemnavn til "kælehund".

 

Nu vi er ved skilte, hvor pokker får man det der lille smarte "dyr i huset, hjælp mig ud i tilfælde af brand"? Jeg har søgt og søgt.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Funny-dog-signs8.jpg

 

Mange sjove skilte :5up: Tror nu dette er min nye favorit :lol:

Sjovt skilt, uden tvivl, men jeg er alligevel lidt ambivalent omkring det. Ville det være sjovt hvis det var en Pit Bull, Amstaff eller Cane Corso? Ja det er ment i sjov (og måske alligevel som en advarsel) men synes ikke rigtig det hjælper til at belære folk om at se bort fra racemyterne. (Og det skal siges at jeg har en bekendt der driver Pit Bull rescue og en anden der opdrætter Amstaffs).

 

Vores organisation arbejder vildt hårdt på at få folk til at indse at dobere er nogle af de kærligste hunde der findes. Gad godt adoptere hunden på billedet, men skiltet vil jeg ikke have. :mrgreen:

Forstår godt hvad du mener, men sådan burde det jo ikke være :( DEsværre er det sådan, så den slags skilte er nok sjovest hvis man har en minipudel el. lign :vedikke:

Men, Umilia, hvis du virkelig vil have skiltet tror jeg godt jeg kan finde det til dig. Tror endda du kan vælge om du vil have GD eller OEB på det. Send adresse på PB.

Meget sødt af dig! :bighug: Men jeg er allerede stemplet i min landsby som mentalt ustabil, så jeg burde nok lade være ;-)

Nu vi er ved skilte, hvor pokker får man det der lille smarte "dyr i huset, hjælp mig ud i tilfælde af brand"? Jeg har søgt og søgt.

Er det evt. dem her: Dyrefondet (nederst på siden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hehe... Synes nu de skilte er sjove.

 

Vi har en fullsize figur af en schæfer stående ved indkørslen.

Den har lidt samme effekt som alle de viste skilte, for de fremmede der måtte forvilde sig ud til os :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg så et engang hvor der stod "dont mind the dog, beware of the owner!". Det ville jeg godt have :) jeg havde faktisk en facebookprofil for cookie hvor hun hed "cookie kamphund mitefternavn". Men da den nye hundelov sådan rigtig trådte i kraft, ændrede jeg hendes mellemnavn til "kælehund".

 

Nu vi er ved skilte, hvor pokker får man det der lille smarte "dyr i huset, hjælp mig ud i tilfælde af brand"? Jeg har søgt og søgt.

 

Ja prøv DB....:-D..fik også et ved dem til vorbasse...:-D

 

Vil gerne bare have et med

 

NO TRESPASSING

Violaters will be shot

Survivors will be shot again...

 

 

yeeeehaw....usa-southern-united-states-redneck-flag-3-x-5-ft-90-x-150-cm.png

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...