Hop til indhold

En lille hemmelighed.


Hewlett
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er fantastisk. Jeg kan mærke at følelserne bliver stærkere og stærkere for hende hver dag - jeg tror stadig ikke helt jeg forstår at hun er vores?

Martin og jeg talte lige om i går, hvor længe der gik før vi følte at Charles og Sally var vores? (og ingen af os kan huske det :lol:) For jeg er der nemlig heller ikke med Dexter endnu, selvom jeg ELSKER ham. Det er lidt sjovt.

Hun ser så dejlig ud, og de ser virkelig tilpasse ud i hinandens selskab, dejlig dejlig tråd at læse, stort tillykke :klap::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Total fin beslutning i har truffet :5up:....og billederne taler et tydeligt sprog :hjerte:...det kan kun blive fantastisk....TILLYKKE til jer, de to tøser klæder jo hinanden!!!:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en fantastisk tråd. :lun:

Hun ser bare så skøn ud, hende Mollie. Hvor er det da bare perfekt at hun er kommet hjem til jer! Sad netop også og læste hendes omplaceringstråd i går aftes, og tænkte gad vide hvor hun mon var havnet henne... Skønt skønt! De klæder også hinanden de to, Ninja & Mollie :hjerte:

 

Kæmpe tillykke med hende :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende. Sikken en bedårende blanding. Der er lidt "Kooiker" over hendes udtryk, hvor er hun skøn. :lun:

 

Men :fyfy:...... man kunne jo godt får lukket tråden (af en moderator), når man nu er her på HF og får en omplaceringshund, man behøves jo ikke at der bliver skrevet hvem.

 

 

Vores dyrlæge har selv en kooiker, og lige ved første øjekast udbrød hun 'næææææh, det er jo en lille kooiker'. :lol:

 

Ja det har du ret i, og jeg overvejede også om jeg skulle gøre det, men jeg kom frem til at jeg faktisk syntes at tidligere ejer af Mollie selv skulle have lov til at fortælle, at Mollie var blevet omplaceret. Der er uden tvivl mange følelser involveret, og jeg ville selv synes det var underligt hvis jeg ikke selv fik 'lov' til at lukke tråden om min egen hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde ikke set den anden tråd, har lige læst den nu, ej blev helt vildt rørt (godt jeg først læste den nu!), hun lyder da bare helt vildt dejlig :lun: Og alt det i har sat i værk så hun kan nå at lære alene hjemme træningen, i er bare så gode, det er næsten verdens bedste hemmelighed :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde ikke set den anden tråd, har lige læst den nu, ej blev helt vildt rørt (godt jeg først læste den nu!), hun lyder da bare helt vildt dejlig :lun: Og alt det i har sat i værk så hun kan nå at lære alene hjemme træningen, i er bare så gode, det er næsten verdens bedste hemmelighed :bighug:

 

Haha, ej hvor er du sød - ja, det er I allesammen :bighug:

 

Hun er også helt vildt dejlig :lun: Vi er netop lige kommet hjem fra en næsten 2 timer lang strandtur med Franziska og Maya, og hun var bare så god til at komme når jeg kaldte :hjerte: Hun opførte sig næsten mere eksemplarisk end en hvis anden hund :hmm: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra forårs-klargøring af altanen, beklager skyggerne på billederne.

 

3617_10151718799860561_1538436596_n.jpg

 

554589_10151718799445561_681555725_n.jpg

For filan det er svært at tage billeder af to hunde :lol:

 

 

Var ude for at købe blomster idag, og tænkte at det kunne jeg da godt lige nå på 20min., som er det tidsinterval vi træner på lige nu. Nå, men køen til blomsterboden i Superbrugsen var virkelig lang, og jeg stod og trippede og kunne ikke huske præcis hvad klokken var da jeg gik fra pigerne, så jeg satsede .... stort!

 

De endte med at være alene i 42min. :oops: Jeg styrtede op af trapperne med favnen fuld af blomster, jord ud over det hele og en 50L plantesæk over skulderen, og så gad Mollie ikke engang komme ud for at hilse! Næh, hun var ikke færdig med sit ben, og det var altså lige lidt vigtigere end mig ... :-D

 

Så virkelig god succes, tror dog lige vi venter lidt inden vi laver sådan et stunt igen :stupid:

 

Sidder og hører optagelsen igennem nu, er kommet på 22. minut, og indtil videre er Ninja færdig med sit ben, men kan høre at Mollie stadig ligger og hygger med sit, og ingen piv! :yeah:

 

EDIT: Hun gør 3 gange ved 28. minut - det er tydeligt at hun hører noget eller nogen ude på opgangen. Hun stopper dog selv, og de 3 gø varer ikke mere end 10sekunder, og vender derefter tilbage til sit tyggeben, SÅDAN! (Og Ninja er bare stille, kan høre hun lige kommer ud fra sengen for at tjekke ud, men går så ind igen :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...