Hop til indhold

Godnat Tigamis


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg ved godt han var en kat, men ikke desto mindre fortjener han et par ord, min dejlige, lille Tiga:lun:

 

Tiga kom ind i mit liv, da min daværende kæreste og jeg fjernede ham fra et dårligt hjem. Han var kun en stor killing, men allerede i den unge alder havde han taget skade. Han havde det ikke godt i sit første hjem - blev puttet ned til slangerne i terrariet, puttet i plasticposer med hashrøg m.m.

 

Da Tiga flyttede ind i vores familie, blev han en glad og legesyg killing. Han havde dog en brist, og nogle gange løb temperamentet af med ham. Men trods hans ustadige humør, var han en skøn og dejlig lille mis.

 

Skæbnen ville at Tiga endte med at flytte ind hos mine forældre i 2002. Han fik sit eget kongerige med hus, have og store, grønne områder. Han er blevet passet og plejet som den konge han var, men i weekenden blev han syg. Han gik fra maden, og hold op med at drikke. Efter 16 år gav han op.

 

Igår eftermiddags måtte mine forældre tage den tunge beslutning, og Tiga fik fred kl. 16. Han ligger nu begravet ved sin barndoms-legekammerat.

 

Tigamis, min dejlige, skøre, gnavne, elskelige missekat, sov godt! Hils min Magnus og Bassemand:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen!

 

Det er rigtig trist at min lille missefyr ikke er her længere. Min mor er selvfølgelig dybt ulykkelig, men ved godt at det var det rette at gøre.

 

Jeg fandt frem til ex'en på fb (har vel ikke haft kontakt med ham siden 2002). Han var jo nødt til at vide besked om Tiga. Han var rigtig glad for at Tiga havde fået et godt og langt liv hos mine forældre, og var glad for at vide besked om at han nu var væk.

 

For mit vedkommende bliver det jo først helt virkeligt næste gang jeg besøger mine forældre, og min kat ikke kommer for at kæle. Han VAR sær, men han og jeg havde noget specielt sammen.

 

Men tak for jeres tanker - det er rart at man kan få lov at være ked over en kat der er gået bort.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...