Hop til indhold

August Billedtråd 2013


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:skraek:

 

Du kaldte den en pony!!! Det er vist grund nok til landsforvisning her på Island.

 

Det er sådan ca. grund nok til landsforvisning ja!

Jeg glemmer aldrig til VM 2004, hvor Hernings Borgmester startede talen sådan: Det er fantastiske at se så mange islandske ponyer samlet..." Man kunne seriøst høre mange tusinde menneskers gisp! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna og jeg var ude og hygge med veninde til udstilling. Og kameraet var med.

 

Luna bliver mishandlet af Belinda:lol:

 

_DSC4385_zps494fe0e4.jpg

 

Og så så vi denne lille fyr:lun:

 

_DSC4390_zpsbd7c24cc.jpg

 

_DSC4392_zps627993ce.jpg

 

Albert synes Luna er søøøøød, Luna synes Albert er pænt træls:mrgreen:

 

_DSC4450_zps845ab97c.jpg

 

Her blev Luna "parkeret" hos Belinda og Thomas, mens jeg gik om på den anden side af banen og tog billeder:

_DSC4293_zps1573e21b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selv immun overfor brændenælder. Altså jeg kan da godt mærke dem, men det er ikke særligt slemt, og overstået på et øjeblik. Hvilket er mærkeligt, for jeg har ellers super sart hud, og kan ikke engang tåle at have et plaster på - heller ikke det specielt skånsomme, der kaldes englehud :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnie dyrker sin hobby, bladbad - og det gør ikke noget at der er brændenælder med.

 

ymrz.jpg

 

Oluf fatter ikke lige hvad det sjove er, og det er der heller ikke andre der gør, men Vinnie tager en tur i busken hver aften :lol:

 

5p3q.jpg

 

 

Aika gør det samme :sjov: Vi har 2 kæmpe syrener og de bliver badet i konstant! :lol: Ej hvor er det sjovt at Vinnie også gør det...! Aika blev dog total sur på mig, da jeg klippede dem til. De havde groet 1 meters penge ud over terrassen og trængte virkelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aika gør det samme :sjov: Vi har 2 kæmpe syrener og de bliver badet i konstant! :lol: Ej hvor er det sjovt at Vinnie også gør det...! Aika blev dog total sur på mig, da jeg klippede dem til. De havde groet 1 meters penge ud over terrassen og trængte virkelig.

 

Det er åbenbart en grande-ting :vedikke: r/greatdanes er fuldt af billeder af grander viklet ind i gardiner, bordduge og buske :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh Miiiiiiissiiiiiiing! :vinken: Så blev frøken Ozzie 9 år igår :lun: Da der var regn, regn, regn og gråvejr for alle pengene igår fik jeg kun dårlige mobilbilleder af fødselaren, MEN imorges skinnede solen så der kunne der tages billeder! Det hører sig jo til - og det hører sig også til at I selvfølgelig skal spammes med billeder af hende i anledning af fødselsdagen. Så her kommer min lille Ozzie nu hele 9 år og 1 dag gammel. :cool: 9 år gammel men stadig krudt i rumpen

 

7_zps965bfdb7.jpg

 

 

Og flyve kan hun også :mrgreen:

 

8_zps6af78e2b.jpg

 

Poserer tålmodigt

 

4_zps97e74853.jpg

 

Og nu vi snakker om tålmodighed

 

18_zps7ea12b51.jpg

 

 

Øjeblikket efter :-D

 

16_zpse3a0f1bb.jpg

 

Og her meget opsat på at komme hen til sin moar

 

6_zps05367650.jpg

 

 

Så skete der det der bare sker for hende nogle gange, der imorges på vores tur. Vi stod ude på en lille bro og Ozzie hopper glad rundt - lidt for stor tiltro til egne evner og pludselig skvatter hun fra broen og ned i vandet - der var heldigvis ikke mange centimeter ned, men overrasket blev hun da, svømmede dog stille og roligt ind på land igen og løb straks tilbage ud på broen og hoppede videre rundt... utroligt at hun kan blive ved med at falde i vandet! Som om hun lige på det punkt ikke er i stand til indlæring :mrgreen: Jeg er nu ikke vildt meget bedre - på et tidspunkt ville jeg kaste en bold hen til hende (hun stod et stykke fra mig) og jeg kaaaaster bolden... lige op i luften og måtte kaste mig til siden for ikke at få den i hovedet. :genert: Vi passer faktisk mægtig godt sammen :mrgreen:

 

Så fik hun gaver, da vi kom hjem (jeps, også en dag forsinket - godt hun ikke er pernitten med den slags ;-))

 

19_zps540e3bd0.jpg

 

 

5 minutter senere

 

 

22_zps27caac41.jpg

 

 

 

 

 

 

---- advarsel: stærkt billede af bamsedrab følger

 

 

 

 

 

 

til sidst

25_zps8f664bd0.jpg

 

Den smagte godt den bamse :lol: Giraffen har vi reddet, og hun ligger faktisk og sover med den lige nu.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...