Hop til indhold

Decemberbilleder 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 244
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Ja for dælan! Har været hvalpeskruk i et år! Så 6 uger og 3 dage er jo ingenting :-D
Det er vand ved siden af!!! You can do it, og hey med jul og nytår oveni, har du alt muligt andet at tænke på.
Link til indlæg
Del på andre sites

image.jpghold nu op! så skete det sku. min søster som jeg skal holde jul og nytår med, hendes lille chi hund 7 måneder fik sin 1 løbetid i dag. og min dreng er jo helt fra den. vi havde ellers krydset fingre for , at den først kom efter jul og nytår. han prøver ikke at humpe hende. men er helt fusteret ovre hendes nye goe duft , og ville ned og gøre ren hos hende hele tiden. så hun måtte få et par ble bukser på:lun: tjek lille den lille stump der :hjerte:
Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]115098[/ATTACH]hold nu op! så skete det sku. min søster som jeg skal holde jul og nytår med, hendes lille chi hund 7 måneder fik sin 1 løbetid i dag. og min dreng er jo helt fra den. vi havde ellers krydset fingre for , at den først kom efter jul og nytår. han prøver ikke at humpe hende. men er helt fusteret ovre hendes nye goe duft , og ville ned og gøre ren hos hende hele tiden. så hun måtte få et par ble bukser på:lun: tjek lille den lille stump der :hjerte:

 

Bare lige så i er klar over det: når hun når højløbsk, så er et par blebukser altså ikke nok til at stoppe en parring. Så de må på intet tidspunkt være alene sammen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...