Hop til indhold

Denne gang var der bid!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Hvor er det bare en lækker flok.

Katla ligner bare en der klarer det hele i stiv arm og har prøvet det mange gange før. Hun ser så tilpas og rolig ud.

 

Hvis ikke det ville være synd for sassy så kunne vi sagtens have fundet på at høre lidt mere på de knapper der ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 237
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er der update :blink:

Der er stadig tæver til salg, så er I ikke søde, dem jeg er venner med på fb, at evt. dele mit album derinde med billederne. Albummet vil blive updateret med billeder her i løbet ag et par dage.

 

08.05.14

T-kuld_dag_35_05.jpg

--- Tundra med alternativ sutteteknik. Kommer bagfra glidende nedad mor ---

 

T-kuld_dag_35_03.jpg

--- Smukke Thor ---

 

T-kuld_dag_35_04.jpg

--- Mor Katla har en engels tålmodighed med de små. Og de får stadig al den mælk, de har lyst til. Når de har lyst. Der hvor de har lyst. På den måde de har lyst. ---

 

T-kuld_dag_35_06.jpg

--- Bare rolig, venner. Jeg skal nok lige få rejst hængekøjen op, så vi kan tage en lur i skyggen igen. Har den næsten nu!!! Siger Tanne. ---

 

T-kuld_dag_35_02.jpg

--- Thea har fanget et sokkedyr. Med en fod i. Men hun sutter næsten kun på den, siger hun. Bider næsten overhovedet slet ikke i den. ---

 

T-kuld_dag_35_01.jpg

--- Hvem kommer først hen til fotografen? Tjalfe og Thyra løber om kap. ---

Link til indlæg
Del på andre sites

Er de gamle nok nu til at man kan begynde at bedømme hvem af dem der bliver bedst? Hvem er din egen favorit?

 

Ja det kan man, hvis man kigger på vinkler. Thea og Tjalfe er nok dem der er bedst vinklet. Tanne er også ret god.

Personligt, er Tanne min alltime favorit! Hun er fuld af spilopper og laver det ene klovnenummer efter det andet :lol::lun: Hun er virkelig sjov :)

 

 

Enig med Pivpiv men er da bare total forelsket i Thor :hjerte: hold da op en smuk sæk knapper ;-) og hende Katla :hjerte:

 

Thor har et sindssygt lækkert hoved! Og tak :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

11.05.14

T-kuld_dag_41_01.jpg

--- Hundehvalpe skal sove ca. 18 timer i døgnet. Dette er især vigtigt i de første 16 uger, hvor hjernen udvikles. Ca. 30% færdig, når I henter den i 8 ugers alderen, i 16 ugers alderen ca. 90%. ---

 

T-kuld_dag_41_02.jpg

--- Så søvn er meget vigtig. Hunde er sociale sovere, og de vil helst ikke sove alene. Her er det så en pindsvinebamse, der hyggeputtes på. ---

 

T-kuld_dag_41_03.jpg

--- Men når man har 8 vakse hvalpe, føles det ikke altid som om, de sover så mange timer. Hu-hej ud over stepperne går det. De besørger ikke længere inde, men kalder på os, når de skal tisse eller skide. ---

 

T-kuld_dag_41_04.jpg

--- Marie og Peter havde en batteridrevet lille hund med i går. Den kan hoppe og gø. Trygt at mor er i nærheden, når man hilser på den første gang - ---

 

T-kuld_dag_41_05.jpg

--- Den dufter ikke helt som de andre hvalpe ---

 

T-kuld_dag_41_06.jpg

--- Forsigtigt bid i halen - det hyler den ikke over som de andre søskende. ---

 

T-kuld_dag_41_07.jpg

--- Her slæbes den med hen til de andre hvalpe: 'Se hvad jeg har fanget?' ---

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Neejjj jeg dør lidt over alt den nuttethed....hold nu op.....

 

Bantus

 

 

De bliver næsten ikke mere nuttede end de er nu :lun: Men i guuuuder hvor jeg glæder mig til at få min brune stjerne hjem! Det er bare alt for lang tid siden hun har snorket så højt i sofaen, at jeg var nød til at skrue op for volumen og alt for lang tid siden hun har lagt under bøgen og holdt øje med trafikken på vejen... og og og ALT for længe siden jeg har vågnet ved at hun stjålet min hovedpude :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...