Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Jeg er gået i gang med at se american horror story. Jeg har set sæson 1 og er lige gået i gang med sæson 2. Synes den er god, så dejligt uhyggelig og klam :mrgreen:

 

Sæson 3 var lidt dårlig men ok. Freak Show var eminent!

 

Andre gode lige nu er Salem har jeg hørt. Har ikke set den selv, men ser lovende ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er gået i gang med at se american horror story. Jeg har set sæson 1 og er lige gået i gang med sæson 2. Synes den er god, så dejligt uhyggelig og klam :mrgreen:

 

Er også lige gået i gang med sæson 2, nu hvor jeg venter på at sæson 9 at Supernatural kommer på netflix :pray: Kan ikke helt finde ud af om jeg er hooked. Var lige begyndt at synes om sæson 1 og så stopper de og går videre til et nyt tema, ved ikke hvor stor fan jeg er af det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gotham er FED - Pingvinen styrer total

 

[ATTACH=CONFIG]126569[/ATTACH]

 

Har desværre kun fået set de første 3 afsnit, men ja, ham der spiller pingvinen er super godt castet!! Synes generelt de alle er godt castet :)

 

 

--

 

Vi ser "The Knick" på HBO ligenu (Og selvfølgelig Game of Thrones). Den er ret fed, er ikke så vild med musikken, men resten er :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må da også lige hoppe med på denne tråd, for elsker serier... ?

 

Min liste ser således ud:

(og har sikkert glemt nogle)

 

THE VAMPIRE DIARIES (absolut favorit!)

Weeds

Devious Maids

Revenge

24

Greys hvide verden

Desperate housewives

Mistress

Black box

Bones

True Blood

Blacklist

The OC

Gilmore Girls

PLL

Gossip Girl

SOA

Sopranos

Lie to me

Prisoner's Wives

Blacklist

Necessary Roughness

Flash forward

The 4400

Orange is the new black

Twin Peaks

Spartacus

Band of brothers

 

Er lige blevet færdig med Elementary og Outlander og kan varmt anbefale at se dem ! Især Outlander... Kan næsten ikke vente til sæson 2 ! :)

 

Udover det ser jeg også Dyreværnet, Familien fra Bryggen, The real housewives of Beverly Hills, Paradise Hotel, Luksusfælden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sæson 3 var lidt dårlig men ok. Freak Show var eminent!

 

Andre gode lige nu er Salem har jeg hørt. Har ikke set den selv, men ser lovende ud

Ja, så langt er jeg så ikke kommet endnu :mrgreen: Salem har jeg også været i gang med, men den fangede mig aldrig rigtigt.

 

Er også lige gået i gang med sæson 2, nu hvor jeg venter på at sæson 9 at Supernatural kommer på netflix :pray: Kan ikke helt finde ud af om jeg er hooked. Var lige begyndt at synes om sæson 1 og så stopper de og går videre til et nyt tema, ved ikke hvor stor fan jeg er af det :engel:
Jeg kan meget godt lide, at de skriver en ny historie til hver sæson - kunne godt forestille mig, at i hvert fald sæson 1 ville blive ret langtrukken, hvis den skulle fortsætte i mere end en sæson.

 

Og ja, jeg venter også på supernatural :mrgreen: Dog sæson 10, men jeg er også sådan en snyder, der vælger at se på amerikansk netflix i stedet for dansk :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så langt er jeg så ikke kommet endnu :mrgreen: Salem har jeg også været i gang med, men den fangede mig aldrig rigtigt.

 

Jeg kan meget godt lide, at de skriver en ny historie til hver sæson - kunne godt forestille mig, at i hvert fald sæson 1 ville blive ret langtrukken, hvis den skulle fortsætte i mere end en sæson.

 

Og ja, jeg venter også på supernatural :mrgreen: Dog sæson 10, men jeg er også sådan en snyder, der vælger at se på amerikansk netflix i stedet for dansk :engel:

 

Hvordan kan man få adgang til det!!!!!! :shock: vil se sæson 9...NU!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i sorg over at Suits og The Blacklist holder sæson pause :cry: Utilfredsstillende, at de holder pause på samme tidspunkt :fornaermet:

 

Heldigvis er Suits tilbage i næste måned :klap: og Graceland med .....

 

I øvrigt fatter jeg ikke, at Constantine og Believe ikke er blev forlænget :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Har lige set de første 3 sæsoner af Once Upon a Time. Hold nu kæft jeg elsker mine trash serier :lun: Og når jeg siger "lige set" så mener jeg ret bogstavligt at jeg har kværnet 3 sæsoner på en uge og så sidste afsnit for en time siden. Jeg ved ikke helt om jeg imponeret eller skræmt over mine marathon evner :mrgreen: (Men man kan godt lave alt muligt mens man ser den, det hjælper på det :lol: )

 

Gik lidt død i Person of Interest. Den er vist for meget kvalitet og ikke trashy nok til mig :sjov: Prøver nok at genoptage den på et tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Har lige set de første 3 sæsoner af Once Upon a Time. Hold nu kæft jeg elsker mine trash serier :lun: Og når jeg siger "lige set" så mener jeg ret bogstavligt at jeg har kværnet 3 sæsoner på en uge og så sidste afsnit for en time siden. Jeg ved ikke helt om jeg imponeret eller skræmt over mine marathon evner :mrgreen: (Men man kan godt lave alt muligt mens man ser den, det hjælper på det :lol: )

 

Gik lidt død i Person of Interest. Den er vist for meget kvalitet og ikke trashy nok til mig :sjov: Prøver nok at genoptage den på et tidspunkt.

 

Det bedste var, jeg fandt sæson 4 et par dage efter jeg skrev det her indlæg og så hele sæsonen på et døgn :sjov:

 

Da sidste afsnit var færdigt kl 2.30 om natten var jeg sådan lidt

 

fzc904.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...