Hop til indhold

Julegavehvalpen


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det forstår jeg ikke.. Er der ikke mange flere flotte mænd med meget stort format på jagterne end til agility? Men jeg kan selvfølgelig godt forstå at så går i hver for sig og vovsen får dobbelt op.

 

:lol: det kunne selvfølgelig være man skulle overveje jagttræningen, hvis man gad det der kærestesjov...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne da godt være, man skulle tage til Spaniel dag..... :hmm:

 

jeg regner med at tage afsted - Louise Stenman skal også afsted. Sanne har tilbudt jeg kan låne en spaniel hvis jeg vil deltage :lol: Men tror jeg nøjes med at kigge på :mrgreen:

 

Det er normalt ret sjovt og uformelt og man kommer og går som man vil.. Jeg konkurerede med Bonnie i apportering påp tid fåår pår tilbage, men hun fyldte 9 år i foråret, så den går nok ikke mere. Jeg tager nok Maggie med, så kan hun opleve stemningen

 

Må man have gæstehunde med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da mene at alle interesserede er velkomne også med gæste hunde. Der er Spanieldag hver år og der er som I kan se på programmet forskellige aktiviteter, som man kan se på eller deltage i. Sjovt at se hvalpe motivations workshoppen, hvis det er Brian Madsen. han elsker at trimle rundt på jorden for at få hundene til at komme.

 

I år fejrer klubben så også 20 års jubilæum og der er måske lagt op til lidt festlig stemning, men eller er det jo aktiviteterne og det at møde gamle venner og bekendte som er i højsædet.

 

Hvis nogen herinde deltager og gerne vil hilse på kan vi jo lige udveksle telefonnumre, så kan vi finde hinanden - det foregår over et ret stort areal, med de mange aktiviteter. Og Amocca jeg tager filmen med hvis du kommer og er interesseret i at låne den. Der er en skøn stemning i den og Niels er meget behagelig at høre på. Der er nok afsnit som du bare skal ignorere (gå på plads fx kommer han ikke heldigt fra). men når man ser filmen er det slående at han har meget glade hunde, som bare lever for at følge ham og gå på jagt. Og så er der så mange skønne FT Cockere, så man er lige ved at kunne få lyst til sådan en. Skulle det ske for mig finder jeg bare en film med springere, så går det lidt igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da mene at alle interesserede er velkomne også med gæste hunde. Der er Spanieldag hver år og der er som I kan se på programmet forskellige aktiviteter, som man kan se på eller deltage i. Sjovt at se hvalpe motivations workshoppen, hvis det er Brian Madsen. han elsker at trimle rundt på jorden for at få hundene til at komme.

 

I år fejrer klubben så også 20 års jubilæum og der er måske lagt op til lidt festlig stemning, men eller er det jo aktiviteterne og det at møde gamle venner og bekendte som er i højsædet.

 

Hvis nogen herinde deltager og gerne vil hilse på kan vi jo lige udveksle telefonnumre, så kan vi finde hinanden - det foregår over et ret stort areal, med de mange aktiviteter. Og Amocca jeg tager filmen med hvis du kommer og er interesseret i at låne den. Der er en skøn stemning i den og Niels er meget behagelig at høre på. Der er nok afsnit som du bare skal ignorere (gå på plads fx kommer han ikke heldigt fra). men når man ser filmen er det slående at han har meget glade hunde, som bare lever for at følge ham og gå på jagt. Og så er der så mange skønne FT Cockere, så man er lige ved at kunne få lyst til sådan en. Skulle det ske for mig finder jeg bare en film med springere, så går det lidt igen.

 

Det er sødt af dig. Jeg vil gerne låne den - også selvom jeg ikke planlægger at gå på jagt med dyret. Derfor er der jo intet til hinder for at grundfærdighederne er på plads, hvis man nu skifter mening senere ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg kan bedst med navne der ender på A... Ved ikke hvorfor :vedikke: og jeg kan ikke lide navne der ikker navne, hvis det giver mening :lol: altså kan ikke lide pjuske, fido, baby osv. Det skal være et rigtigt navn...

 

eneste grund til at Frida fører er fordi Ulla ender på la ligesom Karla... Har også haft Martha, Inga og Olga oppe og en anden favorit er (gule) Gerda :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Hvad er der i vejen med Orla? :fornaermet:

Er stadig lige begejstret for det navn, som da vi kom i tanke om det :mrgreen:

 

Jeg stemmer for Olga eller Ulla! :klap:

Må indrømme at jeg ikke er så begejstret for Frida. Synes alt for mange hunde hedder det, så er begyndt at synes, det er lidt mainstream.. :genert:

 

Jeg har det på nøjagtigt samme måde med Frida - synes ALLE hedder det. Så den er lidt død.

 

PT er topnavnene:

Gulda (min families bud)

Vera (Min venindes bud)

Ida

Oda

Inga

Sonja

Ragna - dette skyldes primært, at kuldet er et "Torden og lynild"-kuld. Så de kommer til at hedde ting som Ragnarok, Kaos, Storm, Torden og den slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...