Hop til indhold

Hvor sover jeres hunde?


Monty86
 Share

Recommended Posts

Pajko sover helst midt på dynen... jeg vil helst han sover i fodenden af sengen... Han vinder som regel..

Charles (som nok mindst er Pajko x 2) vil også ligge MIDT i alting, hvis han er på sengen.. MIDT på madrassen, MIDT på dynen etc... det er sgu træls, for han breeeeder sig helt vildt :lol: og jeg ender med at have 30 cm ude i kanten! Så ryger han altså ned, og så surmuler han helt vildt :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Charles (som nok mindst er Pajko x 2) vil også ligge MIDT i alting, hvis han er på sengen.. MIDT på madrassen, MIDT på dynen etc... det er sgu træls, for han breeeeder sig helt vildt :lol: og jeg ender med at have 30 cm ude i kanten! Så ryger han altså ned, og så surmuler han helt vildt :rolleyes:

 

:lol:

 

Pajko er heldigvis så lille, at han kan løftes væk uden de helt store problemer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine sover nedenunder. Ingen af dem vil gå op af trappen til soveværelset:( De sover enten i sofaen, i en af deres kurve (eller hinandens), i hundesoveværelset under trappen eller på tæppet. Som regel ligger de dog i hver sin ende af sofaen med stængerne i vejret når jeg er oppe for at nattisse:lol:

 

Når vi er på besøg steder hvor de kan komme i sengen, sover Dorit gerne oppe isengen og Bella er i sengen 1.000 gange i løbet af natten, og deler gerne mange kys ud hver gang:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De sover på deres egen madras som er placeret for enden af vores seng. En gang imellem får Ninja lov til at ligge i ske med mig, indtil hun fylder for meget/begynder at mufle rundt - så bliver hun sendt ned.

 

Mollie synes også det er hyggeligt, men det bliver hurtigt for varmt til hende, så hun foretrækker faktisk deres egen madras/at ligge for sig selv.

 

En sjælden gang imellem går én af tøserne ind og sover på madrassen i stuen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Totte har sin kurv stående ved siden af min side af sengen. Han har også et lammeskind på gulvet ved siden af sin kurv. Han er nok lidt forkælet hvad sovepladser angår, for han har kurve stående rundt omkring i vores 3-værelses lejlighed. Og en "fatboy" som jeg lavede af en dyne der alligevel skulle kasseres, som jeg så proppede ned i et baby-dynebetræk.

 

Han sover IKKE i sengen. Det besluttede vi før vi fik ham at han ikke skulle. Om morgenen gør han opmærksom på at han er vågen ved at stille sig på forpoterne på kanten af sengen. Og han har et par gange lagt sig på sengen, når den er redt. Men ser han os i farvandet, springer han med det vups ned på gulvet. Han må gerne ligge på sit tæppe i sofaen og det gør han også. Han flytter, så vidt jeg kan høre, lidt rundt om natten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sinus sover det meste af natten i sin seng, som står ved siden af mig (så kan jeg nusse ind imellem) - men når han får det for varmt går han ud i badeværelset og ligger på måtten derude.

i løbet af dagen/aftenen ligger han i sin seng i stuen, eller på en madras som ligger foran sofaen - for så er der nussemulighed, hvilket vi nyder når der er faldet ro på! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Echawa må sove, hvor han vil i soveværelset, der bliver lukket af til resten af min bolig. Ellers får han en idé om at tømme vandskål OG blære i løbet af natten og det gider jeg sgu ikke :fyfy:

 

Han starter altid med at sove i sengen under min dyne. Resten af natten veksler mellem sit bur, fodenden, under sengen og så kommer han i løbet af natten og kradser på dynen så jeg kan løfte den op for ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har soveværelse i kælderen og der er en meget stejl trappe ned, så det giver automatisk hundefrit område nedenunder. Hugo sover i stuen, og han veksler mellem sofaen, sin kurv og sin madras.

Jeg gad egentlig godt, at han var lidt tættere på om natten. Men hvis jeg er alene hjemme, sover jeg tit i stuen. Så holder vi pyjamas party :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har pt fået indskrænket sove-området om natten ind, til kun soveværelset. Efter hun styrtede ned af trappen for et par uger siden, tør vi ikke længere lade hende være i nærheden af trappen om natten. Så nu bliver døråbningen til soveværelset spærret af med enten en flyttekasse, eller en eller anden kæmpegynge, som fylder en del. At vi så har et værre forhindringsløb, hver gang vi skal ned og tisse, er en anden sag:lol:

 

Men jeg kan simpelthen ikke lade hende være hernede alene hele natten.. Og Claus bærer hende da også uden tøven op og ned, så tror han er enig.

Link til indlæg
Del på andre sites

faktisk sov jeg på gulvet hos Jackie forleden.... hun var meget klæbe så jeg flyttede ned med dyner og vi så en nat film sammen efter nat turen..... næste morgen var det mor syge gået over.... hun skulle bare havde en nat i ske :lun:

middagslur fåregår normalt med hende på gulvet.... men hun er som sagt ikke i sengen eller sofaen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...