Hop til indhold

Februarbilleder '15


Miss_M
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hende skinken der er da for lækker, hold op hun ser så bamset blød ud.

 

Og Greta hun er da sååååååååååååå dyyygtiiig :klap:

 

Hun ER blød, folk tror nogle gange ikke på hun snart er 3,5... De er helt sikre på at det stadig er hvalpepelsen hun render rundt med :mrgreen: Og fine billeder af dine lækre labbedeller :lun: Og det ligner virkelig en lækker skov! Hvor er det henne?

 

Nurh, sikke et godt billede, og de øjne :hjerte:

 

Tro mig - hun udnytter de øjne... Alt for tit :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ER blød, folk tror nogle gange ikke på hun snart er 3,5... De er helt sikre på at det stadig er hvalpepelsen hun render rundt med :mrgreen: Og fine billeder af dine lækre labbedeller :lun: Og det ligner virkelig en lækker skov! Hvor er det henne?

 

 

 

Tro mig - hun udnytter de øjne... Alt for tit :genert:

 

Det er faktisk ikke en skov, men bare en sti vi går på hver dag - i hvert fald der hvor Walther står... den ligger lige på den anden side af vejen hvor vi bor, det er godt nok mest landevej men den har et par markveje man kan smutte ind af - også står man lige pludselig i en miniskov :-) de kan ikke løbe frit desværre, da der er mange dådyr der - Zeus ville fare lige efter dem ;-)

 

Det der med at være blød, Zeus er jo mega blød som silke - det er bare lækkert, Walther har pt ret lækker pels, han er næsten lige så blød dog lidt ru på ryggen pga lidt krøller tror jeg ;-)

 

Har glemt hvad hun er en blanding af hende skinken ? :mrgreen: hun er meget smuk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk ikke en skov, men bare en sti vi går på hver dag - i hvert fald der hvor Walther står... den ligger lige på den anden side af vejen hvor vi bor, det er godt nok mest landevej men den har et par markveje man kan smutte ind af - også står man lige pludselig i en miniskov :-) de kan ikke løbe frit desværre, da der er mange dådyr der - Zeus ville fare lige efter dem ;-)

 

Det der med at være blød, Zeus er jo mega blød som silke - det er bare lækkert, Walther har pt ret lækker pels, han er næsten lige så blød dog lidt ru på ryggen pga lidt krøller tror jeg ;-)

 

Har glemt hvad hun er en blanding af hende skinken ? :mrgreen: hun er meget smuk!

 

 

Ej hvor er det snyd :shock: Ovre på den anden side af vejen hvor jeg bor, er der beskyttede boliger til handikappede... xD Det er derfor jeg burde flytte til Jylland! Mangler bare at overtale ham der kæresten :mrgreen: Inca er også en lille smule mere "ru" nede mod halen, men det er så lækkert med baby blød pels :lun:

 

Puha... Det der med race, det er en længere historie :D Lavede en tråd da hun var helt lille: http://www.hunde-forum.dk/muskelhunde/29781-nu-vil-jeg-snart-gerne-have-styr-pa-tosepigens-race-o-8.html

 

Og har lige lavet et nyt indlæg hvor jeg forklarer hvad jeg er kommet frem til nu ^^ Og tak! Hun er skøøøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er dejligt med sådan en sti lige på den anden side af vejen, og vi har vel 15 min gang til centrum fra hvor vi bor.

Turen her går jeg hver eftermiddag efter job næsten 365 dage om året ;-) det er skønt, der er stille også kan man tydeligt se vejrskiftet. Altså fra vinter, til forår mv.

 

Har lige set billeder i den tråd du linkede til hold da op hun er sød, kan godt huske tråden eller i hver fald billederne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er dejligt med sådan en sti lige på den anden side af vejen, og vi har vel 15 min gang til centrum fra hvor vi bor.

Turen her går jeg hver eftermiddag efter job næsten 365 dage om året ;-) det er skønt, der er stille også kan man tydeligt se vejrskiftet. Altså fra vinter, til forår mv.

 

Har lige set billeder i den tråd du linkede til hold da op hun er sød, kan godt huske tråden eller i hver fald billederne ;-)

 

Ihh hvor skønt! Der hvor vi boede før, var jo nærmest midt i en park, der kunne man også følge årstiden, det var så skønt, elsker at se når det hele skifter farve, særligt om efteråret :hjerte: Tror lige jeg må ind og se på boliger nær Haderslev :mrgreen:

 

Hehe, ja hun var virkelig nuttet.. Det er hun selvfølgelig stadig, men hendes udseende har virkelig ændret sig, havde aldrig troet hun skulle blive en så stor basse :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Før-skylleprogrammet er sat i gang. :lol:

 

 

[ATTACH=CONFIG]124584[/ATTACH]

 

Nurhhhh :hjerte: sådan gør Zeus også - men også når det ER rent, dog er det sjovere inden den kører ;-)

Har en video af det et sted :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kattene på Holtevej er særdeles sære hvis du spørger Murphy, han plejer nok at kunne holde sine omgivelser kattefri, men de her mærkelige dyr, de reagerer helt skørt, gnider sig op af en faaarlig terrier og smider sig ned foran ham;( hvad gør man så når ikke man vil tabe ansigt? Murphy valgte at gå forbi dem som om de ikke eksisterede ;)

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...