Hop til indhold

Jeg skal have belgier-baby <3


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Undskyld at jeg har været fraværende, jeg har ikke rigtig nået det :oops:

Det går super godt med ham, han er helt fantastisk :hjerte: Vi har været på playdates med Missings Buzz to gange, Ashcas Shandie en gang og ude hos Voodoo og Motor i lørdags :klap:Og i dag skal vi starte til hvalpetræning, det skal nok blive sjovt :cool:

Det går heldigvis bedre med at køre i bil, så nu kan vi komme lidt mere omkring, hvilket jo øger mulighederne for at komme ud og møde søde hunde :lun:

 

Ellers er Lemon altså også virkelig sød og forsigtig med små hunde, hun er slet ikke sådan en typisk unghundeagtig bulderbasse, der ikke tænker sig om - hun tilpasser sig helt efter den anden hund. @Petrine kan bekræfte, hvor god hun er med de små. ;-) Jeg ved ikke, hvordan hun er med helt små hvalpe, men hun har leget rigtig fint og forsigtigt med større hvalpe. Så sig til, hvis du har lyst til besøg af hende en dag (kun et tilbud :-)). Det skulle dog nok også være uden resten af flokken.

 

Det vil jeg/vi meget gerne!! :5up: Og naturligvis uden tøserne :blink: De er larmende og mange og Freya er ikke så vild med fremmede hunde, så jeg kunne ikke drømme om at smide en fremmed hund ind i den flok, bare rolig :-D Vi kan evt. skrives ved på facebook? Der kommer jeg lidt oftere... :oops:

 

Ellers er det måske bare et spørgsmål om få dage før de gamle madammer tør lidt op. Sådan var det i hvert fald herhjemme da maggie kom til. Den første uge, blev maggie opfattet som ikke hørende til, men herefter blev hun fuldgyldigt flokmedlem og der var meget mere tolerance og accept.

 

Det går meget bedre allerede :klap: Lea (pointeren) og Nuser (chesapeake bay/labrador) er begyndt at lege med ham :lun: Freya leger også lidt ude, men indendøre knurrer hun stadig helt vildt af ham, det er møg irriterende :evil: Nå, men hun var også længe om at acceptere Noomi og nu er der absolut ingenting, så det skal nok komme med Zaro også :-D

 

jeg melder mig også lige i køen af venlige hunde og hvalpeskrukke ejere :mrgreen:

 

Ja tak!! :banan:

Hold nu op, han er altså en vældig lækker hvalp sådan i levende live :lun: Så lille bitte lille...og kær :hjerte:

 

Buzz var god til at ignorere. Jeg tror, han glæder sig til Zaro er lidt større :lol:

 

Det gik da allerede bedre anden gang :klap:

 

Hvordan går det med ham? Er dine piger begyndt at tø lidt op overfor ham? :-D

 

Ja det hjælper på det, nogle mere end andre dog :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg/vi meget gerne!! :5up: Og naturligvis uden tøserne :blink: De er larmende og mange og Freya er ikke så vild med fremmede hunde, så jeg kunne ikke drømme om at smide en fremmed hund ind i den flok, bare rolig :-D Vi kan evt. skrives ved på facebook? Der kommer jeg lidt oftere... :oops:

:

 

Du skriver bare, jeg er også mest på FB :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg smiler af hvert eneste billede, jeg er så glad på dine vegne over at du endelig fik drømmen opfyldt! Du har ventet SÅ længe!

 

Tak Doberfan :kys: jeg har det virkelig også som at der er et hul i mit hjerte der er blevet lukket :hjerte: Nu er der kun alt det gode fra Futte tilbage, sorgen er (endelig) blevet mindre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...