Hop til indhold

JUNI billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst DorteDK
Smukke billeder Claudia! :hjerte: Mai kan virkelig noget! Hun skal også fotografere vores tøser først i juli - jeg glæder mig HELT vildt :ivrig:

Hun måtte også gerne komme til Sønderjylland og tage billeder af mine knægte da :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Arrangér en fototur i sønderjylland så. :5up: Jeg har selv fundet mennesker/hunde nok til at Mai vil lave en tur ud af det og komme over til os :-D

Fedt det må jeg lige have i tankerne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

wilma vilddyr rev sin skulder op på en metaldims der stak ud af hegnet i dag og vi måtte ind og syes sammen hos vagtdyrlægen... Sjovt nok, havde vi så sent som igår til træning snakket om, at hun i det mindste ikke havde haft brug for sting endnu :roll: det havde hun så idag...

Johna var en meget sød sygepasser da vi kom hjem igen...

 

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

av av wilde Wilma. Håber hurtigt hun er på toppen igen og ikke har alt for ondt. God bedring med hende.

 

Willewup er kold som kanelis. Hun tog et par timer på øjet for at sove rusen ud og her til aften er hun fuldstændigt sig selv igen... Men hun løb jo altså også bare videre efter hun havde revet skulderen op... Rimelig hårdfør type :roll: bliver spændende at skulle holde hende i rimelig ro den næste uges tid...n

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var en meget stolt hundemor i går... Lillebror deltog i sin første færdighedsprøve og bestod :shock: Og tog gange var han i ringen og opførte sig meget artigt. Og så blev han endda nr. 3 i den ene klasse :banan:

 

Så her er hans første rigtige blærebillede(beklager det ligger ned)

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...