Hop til indhold

Panik - inkontinent


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er vi hjemme fra Århus Dyrehospital. Det var kræftdyrlægen vi var inde hos - godt jeg ikke vidste det på forhånd!!

 

Han undersøgte, trykkede og duttede, og var simpelthen så sød og grundig! Han finder det usandsynligt at det er som følge af hendes sterilisation, da det typisk vil komme ganske kort tid efter operationen eller når hunden er blevet ældre. Det kommer næsten aldrig på en 5-årig ellers sund og rask hund.

 

Planen er at vi ser tiden an et par dage. Hvis hun fortsætter med at dryppe, skal hun ultralydsscannes. Hans bedste bud, hvis det fortsætter, er at hun har noget blæresten. Og ellers at det er ingenting.

 

Kræft og nyresygdomme er udelukket med 99,9% sikkerhed, da det ville være at se i urinprøven.

 

Jeg er nu en glad og lettet hundemor:banan:

 

Dejlig update at gå på weekend med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, hun lækker stadig. Meget! Så Steen får et kald i morgen, og så håber jeg at de har en tid til scanning allerede i næste uge.

 

Er begyndt at spekulere over om det kan være noget neurologisk, men tankerne løber jo altid i alle retninger når det gælder mine hunde.

 

Hvis ultralyden ikke viser noget, ender jeg nok med at få lavet en CT på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, hun lækker stadig. Meget! Så Steen får et kald i morgen, og så håber jeg at de har en tid til scanning allerede i næste uge.

 

Er begyndt at spekulere over om det kan være noget neurologisk, men tankerne løber jo altid i alle retninger når det gælder mine hunde.

 

Hvis ultralyden ikke viser noget, ender jeg nok med at få lavet en CT på hende.

 

Vi krydser alt hvad vi kan herfra! :x::x: :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der bestilt tid til den helt store omgang på torsdag. Hun skal møde kl. 8 fastende, og skal så have taget den store blodprøve, ultralydsscannes og fotograferes i albuer/skulder. Tager imod alle de krydsede fingre I kan undvære:pray:

 

Vi krydser alt, hvad krydses kan! Binder også gerne kattenes haler sammen, hvis nødvendigt!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der bestilt tid til den helt store omgang på torsdag. Hun skal møde kl. 8 fastende, og skal så have taget den store blodprøve, ultralydsscannes og fotograferes i albuer/skulder. Tager imod alle de krydsede fingre I kan undvære:pray:

åh altså, jeg krydser fingre helt vildt.

Tager du afsted alene eller har du en der kan holde dig i hånden så længe?

Link til indlæg
Del på andre sites

åh altså, jeg krydser fingre helt vildt.

Tager du afsted alene eller har du en der kan holde dig i hånden så længe?

 

Jeg tager alene afsted. Har det bedst med bare at surmule for mig selv i sådan nogle situationer. Jeg har fået dem til at notere at jeg skal med hende ind og have taget blodprøve, og at jeg skal sidde med hende indtil hun har fået noget at slappe af på. De sagde så, at jeg nok måtte regne med at det ville tage rum tid - I don't care! Jeg skal bare være hos min lille pige:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager alene afsted. Har det bedst med bare at surmule for mig selv i sådan nogle situationer. Jeg har fået dem til at notere at jeg skal med hende ind og have taget blodprøve, og at jeg skal sidde med hende indtil hun har fået noget at slappe af på. De sagde så, at jeg nok måtte regne med at det ville tage rum tid - I don't care! Jeg skal bare være hos min lille pige:hjerte:

 

Ja selvfølgelig skal man med hunden. Det er jo super perfekt at det hele kan passe sådan og pyt med du kommer til at vente. Du må drikke kaffe og spise chokolade indtil du igen kan sidde ved hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme fra Hembo. Han mistænker en skade i skulderens ydre ledbånd. Enten bare en lille overbelastning eller måske en delvis overrivning. Det kan kun ses ved CT. Han har sendt journalen ud til Århus Dyrehospital. Jeg vil nu alligevel have røntgen på, men de skal så samtidig lave nogle tests af skulderen som kan afsløre hvor slemt det står til. I forhold til fx AD, er jeg meget positiv hvis det "bare" er en ledbåndsskade. Det kan vi klare med ro og genoptræning, evt. med operation. Heldigvis har jeg jo ikke planer om at stille hende i konkurrencer, så vi kan uden de store problemer trække et halvt år ud af kalenderen til ro og genoptræning.

 

Alt i alt er jeg ret optimistisk ifht. bentøjet. Så håber jeg bare at jeg er lige så optimistisk når vi har fået undersøgt blæren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...