Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Under indstillinger.... et sted! Tog mig tid til at gå alle de der muligheder igennem og sætte hakker og krydser. Jeg har dog stadigt ikke fundet ud af at slippe helt for alle de der forbaskede mails!

Får du stadig mails, når der er nye indlæg i tråden eller er det kun, når du bliver citeret?

Link til indlæg
Del på andre sites

På citater og nogen af trådene... Det er ærgerligt, for det er noget af det, der har fået en del af de nye til at opgive lidt, når de drukner i mails. Det var nok værd at ændre på standart indstillingerne.

Det kan altså ændres, jeg får ingen mails men jeg kan slet ikke huske hvordan jeg fik det stoppet ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

På citater og nogen af trådene... Det er ærgerligt, for det er noget af det, der har fået en del af de nye til at opgive lidt, når de drukner i mails. Det var nok værd at ændre på standart indstillingerne.

Inde under indstillinger er der et punkt, der hedder generelle indstillinger. Derunder kan man vælge, hvordan man vil abonnere på tråde og du kan vælge, at det kun skal foregå via kontrolpanel. Er det der du har været inde og ændre det eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til alle sammen :vinke: Det er godt nok nogle lange brugernavne, nogle af jer har :shock: De bliver nok forkortet i daglig tale :mrgreen:

 

Hvorfor ikke bare lave dem til spam i ens mail...? :genert: ude af øje, ude af sind.

 

Symptombehandling :lol: Så er det da ligeså nemt een gang for alle at ændre indstillingerne her på HF, så de slet ikke kommer ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht til notifikationer om tråde man har skrevet i, så kommer de ikke op foroven, det er til notifikationer om tags, quotes og likes. Hvis man klikker "nye indlæg" længst til venstre oppe foroven, kan man se alle de tråde der har nye indlæg, og hvis man selv har skrevet i en af dem, vil ens avatar vise sig som et lille frimærke, i hjørnet af trådstarters avatar, på siden med listen af tråde. Det er sket ikke så kompliceret herinde, som I tror :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også lige kommet, men jeg er nu stadig også på HG

 

Var her allerede, og det nytter heller ikke noget at forlade HG helt og give HL den sejr mener jeg. Men glæder mig til at der kommer mere gang i dette forum også :)

 

Der er forresten revolution på HG. Der er dælme oprettet en ny tråd om faxe - den har det positive navn "Derfor skal du træne i Faxe" hahaha Det er guld!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht til notifikationer om tråde man har skrevet i, så kommer de ikke op foroven, det er til notifikationer om tags, quotes og likes. Hvis man klikker "nye indlæg" længst til venstre oppe foroven, kan man se alle de tråde der har nye indlæg, og hvis man selv har skrevet i en af dem, vil ens avatar vise sig som et lille frimærke, i hjørnet af trådstarters avatar, på siden med listen af tråde. Det er sket ikke så kompliceret herinde, som I tror :mrgreen:

 

 

Nej men meget, meget mere avanceret og dermed besværligt end hg, så jeg forstår godt, at det kan virke lidt uoverskueligt �

Link til indlæg
Del på andre sites

Var her allerede, og det nytter heller ikke noget at forlade HG helt og give HL den sejr mener jeg. Men glæder mig til at der kommer mere gang i dette forum også :)

 

Der er forresten revolution på HG. Der er dælme oprettet en ny tråd om faxe - den har det positive navn "Derfor skal du træne i Faxe" hahaha Det er guld!

 

 

 

Og vi måtte diskutere med "Jeg er ikke ham, bare en fan" -men har samme arrogance og manglende evne til at sammensætte en grammatisk korrekt og/eller forståelig sætning (fremmedord er forbeholdt dem der kan bruge dem) -IGEN...

 

Men nu er den IP frosset...så må vi jo se om der er flere vrøvlere der dukker op... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Var her allerede, og det nytter heller ikke noget at forlade HG helt og give HL den sejr mener jeg. Men glæder mig til at der kommer mere gang i dette forum også :)

 

Der er forresten revolution på HG. Der er dælme oprettet en ny tråd om faxe - den har det positive navn "Derfor skal du træne i Faxe" hahaha Det er guld!

 

- Og bemærk, at Henriks nye profil er frosset :-D

 

Jeg forlader heller ikke HG sådan bare, men holder mig væk en periode og ser, om jeg kan finde mig tilrette herinde :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til alle nye. Østrogenbalancen ser ud til at holde sig intakt på trods af indvandringen. Migranterne søger nye græsmarker og det er ok, jeg skulle måske gøre det samme, men kæmper videre herinde på trods af at jeg vist ofte står ret alene med mine synspunkter.

 

Det gode ved at blive og debattere er, at det jo dybest set er ved at blive udfordret af erfarne hundefolk med andre meninger end en selv har, at man kan udvikle sig. At debattere med nogen man dybest set er enige med flytter ikke meget - det får blot en til at blive endnu sikker på at man har fundet den endelige sandhed - ikke godt, hvis man vil udvikle sig og vide mere. Jeg ved at der er nogen som herinde opfatter mig som lidt forstokket, men i virkeligheden er det jo netop udtryk for det modsatte, at debattere på et forum, hvor man er i mindretal mens mange andre mener - nogenlunde det samme - har nogenlunde samme tilgang til omgang med hunde. De forstokkede er jo de der søger hen, hvor de kun bliver bekræftet, sjovt nok. :engel:

 

På FB "alle os der træner jagthunde" bliver jeg oftest bekræftet, men jeg her ofte bliver rodet ind i ret "konfliktramte" tråde og debatter. Det er godt nok, så længe tonen stadig er respektfuld, hvilket jeg selv kan have svært ved somme tider, men det er jeg heller ikke alene om.

 

Ser frem til at møde nogen af migranterne i konstruktive debatter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...