Hop til indhold

Weekend planer


Kirsten Knudsen
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg har ingen planer i denne weekend, selvom jeg gerne vil lave et eller andet.

 

Derfor vil jeg høre jer, om hvilke planer i denne weekend?

Har I nogle gode idéer til hvad man kan få tiden til at gå med?

 

Hvis vejret er dejligt (hvilket jeg naturligvis håber) vil jeg selvfølgelig gå lange ture med mine kære hunde, men det er jo ikke sikkert, at jeg er så heldig :hmm:

 

Venlig Hilsen Kirsten :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

kommer jo an på om det skal være sjovt eller "det man godt ved skal gøres men man ikke gider" :-)

 

nævner i flæng:

 

biblioteksbesøg hvor man bla kan læse alle de tidsskrifter man er for nærig til at købe

forårsrengøring

oprydning i tøj og dimser - køre til genbrug eller forsøg at sælge det

være turist i sin egen by

prøve en ny, tidskrævende madopskrift

besøge venner og familie

tage en prøvetime i et motionstime hvis du ikke allerede er medlem - hvis du er så prøv et nyt hold

potte potteplanter om

 

jeg skal selv til foredrag om hunden sprog i morgen og til yoga søndag - derudover den sædvanlige rengøring ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv skal jeg til Middelfart til møde hele weekenden i DcH.

 

Du kan sætte såfrø til forspiring, det er så hyggeligt, tage på planteskolen, lave flødeboller, lave middagsretter til hele ugen og fryse ned, gå en ekstra tur i et nyt miljø, tage på marked eller museum, læse en god bog, fjerne nullermænd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Roskilde ikke er for langt væk, kan du tage på DKK udstilling.

Medmindre regnen vælter ned, vil jeg tage mine tre små hunde til Roskilde bare for hyggens skyld - for at møde gamle hundevenner og se en masse skønne vovser folde sig ud.

Søndag vil jeg prøve at forstå, at jeg den dag er nået til den vilde alder af 60 :genert: Kæft, hvor det lyder gammelt. He he.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag: Tidligt op og gå spor i skoven sammen med 2 venner og hundevenner. Bagefter hjem og gøre klar til indryk af børn og børnebørn som kommer til hygge og spisning :-D

 

Søndag: Med sønnen til DKK udstilling i Roskilde. Der skal vi se en masse dejlige hunde, kigge på mange forskellige hundeting, og sikkert købe noget med hjem, som man absolut ikke kan undvære ... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Mine weekender flyver altid afsted der er aldrig tid nok synes jeg ;-) men det må jo være fordi vi hygger os ;-)

Der skal gøres lidt rent, og trænes hund også er der tid til lange gåture noget længere end til hver dag.

I morgen skal vi godt nok noget som ikke er så spændende. Vi skal til Augustenborg og bodele min svigerfars ting mellem de tre søskende.

Søndag blir så rengøring og total hunde hygge dag ;-)

Ellers så skal der slåes græs hvis altså det her vejr snart vil arte sig :-)

God weekend ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...