Hop til indhold

Så blev diagnosen stillet


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Hej alle kære hunde-elskere,

 

En del af jer ved, der har været problemer med min eurasiers mave, og har nu fået stillet diagnosen: EPI.

Er grædefærdig, da jeg ved hvor alvorlig en sygdom det er. Men prøver at tænke positivt. Såsom at det pulver hun får i din mad, endelig begynder at virke lidt. Ikke meget. Men lidt er også godt.

Jeg prøver at holde hovedet højt, men det er svært.

 

Bare lige en lille opdate :hjerte:

Tak for jeres bekymring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære AnneMette

Nogle gange er det ikke spor rart at få ret. Det gør mig meget ondt for jer. Heldigvis er der medicin, der kan hjælpe. Det er måske det pulver, I får?

 

Jeg vil igen anbefale jer at kontakte Christina Friis fra Kennel Balule. Hun er en guldgrube af viden, når det gælder eurasiere og sygdomme i vores race. Jeg tror, hun kan berolige dig mht. fremtidsudsigterne.

 

Mange varme tanker fra mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære AnneMette

Nogle gange er det ikke spor rart at få ret. Det gør mig meget ondt for jer. Heldigvis er der medicin, der kan hjælpe. Det er måske det pulver, I får?

 

Jeg vil igen anbefale jer at kontakte Christina Friis fra Kennel Balule. Hun er en guldgrube af viden, når det gælder eurasiere og sygdomme i vores race. Jeg tror, hun kan berolige dig mht. fremtidsudsigterne.

 

Mange varme tanker fra mig

 

Tak :hjerte: Hun får noget pulver-medicin (kan ikke huske navnet) og det virker sådan lidt.. Men noglegange er afføringen fast og dagen efter tyndt igen.

Har fået at vide, der er en facebook-gruppe netop for hunde med denne sygdom.

Har fundet ud af, forsikringen ikke er opdateret - kan man nå at melde sig ind i en forsikring nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :hjerte: Hun får noget pulver-medicin (kan ikke huske navnet) og det virker sådan lidt.. Men noglegange er afføringen fast og dagen efter tyndt igen.

Har fået at vide, der er en facebook-gruppe netop for hunde med denne sygdom.

Har fundet ud af, forsikringen ikke er opdateret - kan man nå at melde sig ind i en forsikring nu?

 

Hvis det er sygeforsikring du vil tegne kan det nok godt blive et problem, medmindre de vil dispensere og lave en police hvor epi'en og evt. følger deraf ikke er dækket. Nu skrev du opdateret, hvis den har været i kraft før kan du måske bare forny den og lade som ingenting?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er sygeforsikring du vil tegne kan det nok godt blive et problem, medmindre de vil dispensere og lave en police hvor epi'en og evt. følger deraf ikke er dækket. Nu skrev du opdateret, hvis den har været i kraft før kan du måske bare forny den og lade som ingenting?

 

Mit gamle bosted havde forsikringen, men da Chica og jeg skulle flytte, tror jeg den gik tabt. Er ikke sikker :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay. Må prøve at kontakte hende. Der er også en facebook gruppe jeg skal melde mig i, hvor hundeejere kan hjælpe hinanden.

 

Sikke noget møg med din hund :cry:

 

Vær lige opmærksom på at sådanne Facebookgrupper kan være lidt hårde at være i :genert: Jeg meldte mig selv ind i en om epilepsihunde da min havde haft sit krampeanfald, men man skal holde sig for øje at dem som har brug for at være i sådan en gruppe ofte enten er nydiagnosticerede eller er dem som har problemer med hundens sygdom. Alle dem hvor det bare kører med behandlingen har jo af gode grunde ikke brug for at være i den slags grupper. Så man skal huske at det ikke nødvendigvis er det "brede billede" man ser derinde inden man går helt i spåner over hvor svært det er at behandle :-)

 

Rigtig god bedring med hende!! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Sikke noget møg med din hund :cry:

 

Vær lige opmærksom på at sådanne Facebookgrupper kan være lidt hårde at være i :genert: Jeg meldte mig selv ind i en om epilepsihunde da min havde haft sit krampeanfald, men man skal holde sig for øje at dem som har brug for at være i sådan en gruppe ofte enten er nydiagnosticerede eller er dem som har problemer med hundens sygdom. Alle dem hvor det bare kører med behandlingen har jo af gode grunde ikke brug for at være i den slags grupper. Så man skal huske at det ikke nødvendigvis er det "brede billede" man ser derinde inden man går helt i spåner over hvor svært det er at behandle :-)

 

Rigtig god bedring med hende!! :ae:

 

Mange tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...