Hop til indhold

KAI SØGER NYT HJEM


MichelleDajani
 Share

Recommended Posts

Hanhund

Kai er født i april 2015, han 46 cm høj ved frontpartiet, og han vejer 17 kg.

 

Han er en skøn jagthund blandning. Som er blevet reddet fra det barske liv på gaden i Bulgarien. Han er dog i DK hos en plejefamilie nu.

 

Han er meget kærlig, lydig og har en god socialitet.

Han forguder andre hunde og samvær med mennesker.

 

Han går sammen med en stor hund og mellemhund, uden problemer og er meget legesyg.

Han elsker ikke badet, men affinder sig med at blive vasket.

Han har også fået klippet negle. Han er ikke glad for det, men affinder sig også her.

Man kan rode ham i mund, øre, og kort sagt alle steder og uden at han reagere på det.

 

Han har alle vacciner, er neutraliseret, har EU pas og chip

Prisen for at få denne skønhed hjem er 2000kr.

 

15027633_10211340395531450_5180551544669470789_n.jpg

14963339_10211340147605252_8368837975168060024_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hanhund

Kai er født i april 2015, han 46 cm høj ved frontpartiet, og han vejer 17 kg.

 

Han er en skøn jagthund blandning. Som er blevet reddet fra det barske liv på gaden i Bulgarien. Han er dog i DK hos en plejefamilie nu.

 

Han er meget kærlig, lydig og har en god socialitet.

Han forguder andre hunde og samvær med mennesker.

 

Han går sammen med en stor hund og mellemhund, uden problemer og er meget legesyg.

Han elsker ikke badet, men affinder sig med at blive vasket.

Han har også fået klippet negle. Han er ikke glad for det, men affinder sig også her.

Man kan rode ham i mund, øre, og kort sagt alle steder og uden at han reagere på det.

 

Han har alle vacciner, er neutraliseret, har EU pas og chip

Prisen for at få denne skønhed hjem er 2000kr.

 

[ATTACH=CONFIG]134963[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134964[/ATTACH]

Du har tidligere skrevet at du intet har at gøre med organisationer der omplacerer gadehunde, du havde bare en tidligere gadehund til omplacering. Nu har du 5 opslag om hunde til omplacering. Er det alle hunde der tilfældigvis bor hjemme hos dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla var hos mig, det er disse hunde ikke, de er i pleje andre steder.

Da det gik rigtig godt med at finde en god familie til hende, hjælper jeg med at finde en familie til de hunde der er i pleje her i DK fra organisationen.

Der er der vel ikke noget galt i? :genert::-)

 

Der er vel aldrig noget galt i at ville hjælpe - bare man er ærlig omkring det man har gang i....

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vel aldrig noget galt i at ville hjælpe - bare man er ærlig omkring det man har gang i....

 

Jeg er også helt ærlig i det jeg har gang i :-)

 

Da jeg slog Karla op og skrev at jeg ikke var en del af organisationen, der var jeg ikke en del af organisationen.

I dag har jeg så skrevet med den ansvarlige ang. hjælp til forskellige ting, så som at finde familier til de hunde der er i DK, og det er så det jeg hjælper med nu. :-)

 

Der er intet hemmelighedskræmmeri eller dårlige bagtanker herfra :-)

 

Det ville da også være noget mærkeligt noget at lyve om ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et spørgsmål: Hvordan kender du alder (fødselsmåned) på de hunde du har slået op? Jeg ved ikke meget om import af gadehunde, men undrer mig over, at fødselsmåned og - år er kendt... :hmm: :vedikke:

 

Nu er det ikke lige mig der kommer med oplysningerne :-)

- Men kunne forestille mig at dem som organisationen samarbejder med har fundet dem som hvalpe også kan de jo regne ud hvilket år det drejer sig om og har en idé om måned. Intet er præcist, men man har en idé om det.

 

2 af hundene jeg har slået op mor og søn, og sønnen(Zorro) blev vidst født da man havde fundet moren, så der er det jo lige til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla var hos mig, det er disse hunde ikke, de er i pleje andre steder.

Da det gik rigtig godt med at finde en god familie til hende, hjælper jeg med at finde en familie til de hunde der er i pleje her i DK fra organisationen.

Der er der vel ikke noget galt i? :genert::-)

Der er aldrig noget galt i at ville hjælpe. Når hjælpen består i at finde hjem til gadehunde, så er der allerede sagt meget om hvor svært det er. Jeg håber virkelig du har de kvalifikationer der skal til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla var hos mig, det er disse hunde ikke, de er i pleje andre steder.

Da det gik rigtig godt med at finde en god familie til hende, hjælper jeg med at finde en familie til de hunde der er i pleje her i DK fra organisationen.

Der er der vel ikke noget galt i? :genert::-)

 

Når I kender Kai's fødselsmåned, er det så ensbetydende med, at han ikke har levet på gaden, men er taget ind som lille hvalp?

 

Hvis man er interesseret hvilke krav stilles der så til ny ejer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Da det gik rigtig godt med at finde en god familie til hende, hjælper jeg med at finde en familie til de hunde der er i pleje her i DK fra organisationen.

Der er der vel ikke noget galt i? :genert::-)

Nej, det er der ikke noget galt i. Men du opretter tråde på et debatforum og det virker ærlig talt lidt malplaceret og forstyrrende. Vi har et annoncemarked som du måske kunne bruge i stedet, når det drejer sig om mange hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er der ikke noget galt i. Men du opretter tråde på et debatforum og det virker ærlig talt lidt malplaceret og forstyrrende. Vi har et annoncemarked som du måske kunne bruge i stedet, når det drejer sig om mange hunde.

 

Øhhhh....

 

tråden her er da på "Omplaceringshund" - så det er vel godt nok.

 

Og skulle nogen der ikke lige kender HF gøre det forkert er det vel ikke noget stort problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når I kender Kai's fødselsmåned, er det så ensbetydende med, at han ikke har levet på gaden, men er taget ind som lille hvalp?

 

Hvis man er interesseret hvilke krav stilles der så til ny ejer?

 

 

 

Jeg ved at Charlie og Zorro der er slået op er blevet reddet som hvalp, så de har ikke mén fra gaden ligesom de ældre hunde har.

 

Kai er ikke en decideret gadehund, da han blev dumpet af sine ejere på gaden, så han er en af de nemme hunde at få hjem, da han er vant til at være hund i et hjem.

Så det er begrænset hvor længe han har boet på gaden, da han kom til DK for nogle måneder tilbage.

 

Der er ikke specifikke krav, hvis du er hunde menneske, har overskud og kærlighed i dit liv til at give hunden et trygt liv, så er du nået langt. Hus med have eller gård er kun et stort bonus :-)

Der bliver et hjemmebesøg hvor en fra foreningen tager ud og møder kommende ejere, det er her man finder ud af om hund og ejer ville være gode for hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg laver det ikke til et problem, jeg fortæller bare at HF ikke er "Den Blå Avis".

 

 

Øhhh....

 

Tog du ikke fejl? - den var ikke oprettet i "debat" men i "Omplacering" som den skal være. Det er ikke "Den blå avis" men præcis som det skal være.

 

Og så synes jeg din formulering "malplaceret og forstyrrende" tyder på at du opfatter det som et problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhhh....

 

Tog du ikke fejl? - den var ikke oprettet i "debat" men i "Omplacering" som den skal være. Det er ikke "Den blå avis" men præcis som det skal være.

 

Og så synes jeg din formulering "malplaceret og forstyrrende" tyder på at du opfatter det som et problem.

Omplacering ja,.. men hvis bare en enkelt organisation begyndte at reklamere for alle deres hunde herinde i den tråd, så ville hver anden tråd jo være sådan et opslag.

 

I mine øjne er omplaceringstråden til for at man som privatperson kan forsøge at finde et godt nyt hjem til sin hund,.. ikke et helt internat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Omplacering ja,.. men hvis bare en enkelt organisation begyndte at reklamere for alle deres hunde herinde i den tråd, så ville hver anden tråd jo være sådan et opslag.

 

I mine øjne er omplaceringstråden til for at man som privatperson kan forsøge at finde et godt nyt hjem til sin hund,.. ikke et helt internat.

 

De hunde jeg har slået op er udelukkende omplacering, da de er i DK nu og er i pleje.

Har ikke slået hunde op som stadig befinder sig på gaden :-)

Redigeret af MichelleDajani
Link til indlæg
Del på andre sites

Omplacering ja,.. men hvis bare en enkelt organisation begyndte at reklamere for alle deres hunde herinde i den tråd, så ville hver anden tråd jo være sådan et opslag.

 

I mine øjne er omplaceringstråden til for at man som privatperson kan forsøge at finde et godt nyt hjem til sin hund,.. ikke et helt internat.

 

Jeg synes det ligner at du tog fejl og blev irriteret, men det ved du jo bedst. :-)

 

Jeg vil tro at omplacerings forum er til - "Omplacering" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De hunde jeg har slået op er udelukkende omplacering, da de er i DK nu og er i pleje.

Har ikke slået hunde op som stadig befinder sig på gaden :-)

Jeg synes ikke det har nogen relevans om hundene bor på gaden eller er i pleje. Det er antallet af tråde der kommer til at figurere på forsiden, hvis man laver en specifik tråd om hver enkelt hund.

 

Jeg synes det ligner at du tog fejl og blev irriteret, men det ved du jo bedst. :-)

 

Jeg vil tro at omplacerings forum er til - "Omplacering" :-)

Hvis jeg havde taget fejl og troet at trådene var oprettet under debat, mon ikke jeg så havde skrevet det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at Charlie og Zorro der er slået op er blevet reddet som hvalp, så de har ikke mén fra gaden ligesom de ældre hunde har.

 

Kai er ikke en decideret gadehund, da han blev dumpet af sine ejere på gaden, så han er en af de nemme hunde at få hjem, da han er vant til at være hund i et hjem.

Så det er begrænset hvor længe han har boet på gaden, da han kom til DK for nogle måneder tilbage.

 

Der er ikke specifikke krav, hvis du er hunde menneske, har overskud og kærlighed i dit liv til at give hunden et trygt liv, så er du nået langt. Hus med have eller gård er kun et stort bonus :-)

Der bliver et hjemmebesøg hvor en fra foreningen tager ud og møder kommende ejere, det er her man finder ud af om hund og ejer ville være gode for hinanden.

 

 

Tak for uddybning

Link til indlæg
Del på andre sites

Omplacering ja,.. men hvis bare en enkelt organisation begyndte at reklamere for alle deres hunde herinde i den tråd, så ville hver anden tråd jo være sådan et opslag.

 

I mine øjne er omplaceringstråden til for at man som privatperson kan forsøge at finde et godt nyt hjem til sin hund,.. ikke et helt internat.

 

Fuldkommen enig.

Og nu er gadehunde jo ikke omplaceringshunde, så kunne man jo også kalde alle hvalpe for omplaceringshunde og alle opdrætterne kunne lave tråde om at omplacere deres hvalpe.

 

En omplaceringshund er i mine øjne en hund, som har levet hos en familie her hjemme, som af en eller anden årsag ikke kan blive i sit hjem og derfor skal have et nyt.

 

Alle de her tråde der pludselig popper op om gadehunde er jo ikke omplaceringshunde, det er gadehunde som aldrig har haft et hjem her i Danmark.

Link til indlæg
Del på andre sites

De hunde jeg har slået op er udelukkende omplacering, da de er i DK nu og er i pleje.

Har ikke slået hunde op som stadig befinder sig på gaden :-)

 

Det er ikke omplaceringshunde, du fylder op med herinde. Det er gadehunde som aldrig har haft et hjem her i Danmark.

En omplacerings hund er en hund, som har haft et hjem her i Danmark, men som af forskellige årsager ikke mere kan blive i sit hjem og skal have et nyt.

 

Dine gadehunde har ALDRIG haft et hjem her i Danmark, så de er IKKE omplaceringshunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for noget, men slap lige af.

Tullemus har da også nogle gange "reklameret" for gadehunde herinde og har søgt hjem til dem.

Det er der da aldrig nogen der har brokket sig over, men nu kommer der en ny bruger og wupti så er der irettesættelser....... morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt ;)

 

Nå ja og velkommen til

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for noget, men slap lige af.

Tullemus har da også nogle gange "reklameret" for gadehunde herinde og har søgt hjem til dem.

Det er der da aldrig nogen der har brokket sig over, men nu kommer der en ny bruger og wupti så er der irettesættelser....... morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt ;)

 

Nå ja og velkommen til

enig

Hvis der er nogen der har et problem med hvem der laver indlæg herinde, eller hvad der menes med difinitionen "omplacering", vil jeg foreslå at I rapporterer til moderatorgruppen så vi kan diskutere det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...