Hop til indhold

Opråb fra Dyrlægerne i Lendum til Lowchen ejere


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke se hvorfor det kommer sagen ved, og jeg ønsker ikke at den person skal have sit navn herinde, da personen gjorde mig opmærksom på det i privat på facebook.

 

Jeg tænker, det er komplet irrelevant. Lidt ligesom, hvis jeg linker til en nyhedsartikel på DR (omend det her nok mere er EB-stuff), hvor jeg skriver, det her har en jeg kender gjort mig opmærksom på. Så er det da emnet irrelevant, hvem der gjorde mig opmærksom på, at Trump er en orange bavian :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke se hvorfor det kommer sagen ved, og jeg ønsker ikke at den person skal have sit navn herinde, da personen gjorde mig opmærksom på det i privat på facebook.

 

Hvis der absolut skal sættes navn på, vil jeg da gerne tage æren for at have sendt dig linket:lol: Jeg tror godt at jeg kan udmanøvrere den opdrætter, hvis hun får lyst til at bide i min strube også. Så Louise, det var mig der sendte det til Shii i en pb på messenger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må bare konkludere at hundeverdenen til tider er fuldstændig vanvittig at finde rundt i....

Selv om min ene hund er søster til Shiis Ellie, så er hun tilsyneladende vaccineret ved en hel anden dyrlæge... Da hun var 2 år! Det er sgu da noget rod. Den dyrlæge hun er vaccineret hos, skriver ikke den slags i journal :roll: Og vaccinerne er uden klistermærke på begge hunde. Så jeg skal punge ud hos dyrlægen.

 

Det var ellers meningen at opdrætteren skulle købe min hvalp... Men det har jeg så stoppet. Nu står jeg så med en bedårende 7 ugers hvalp uden køber til. Og føler mig temmelig svigtet. For jeg var en af dem (åbenbart dumme stakler), der faldt for hendes snak... Og faktisk snakkede med hende dagligt. Tog hendes råd til mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må bare konkludere at hundeverdenen til tider er fuldstændig vanvittig at finde rundt i....

Selv om min ene hund er søster til Shiis Ellie, så er hun tilsyneladende vaccineret ved en hel anden dyrlæge... Da hun var 2 år! Det er sgu da noget rod. Den dyrlæge hun er vaccineret hos, skriver ikke den slags i journal :roll: Og vaccinerne er uden klistermærke på begge hunde. Så jeg skal punge ud hos dyrlægen.

 

Det var ellers meningen at opdrætteren skulle købe min hvalp... Men det har jeg så stoppet. Nu står jeg så med en bedårende 7 ugers hvalp uden køber til. Og føler mig temmelig svigtet. For jeg var en af dem (åbenbart dumme stakler), der faldt for hendes snak... Og faktisk snakkede med hende dagligt. Tog hendes råd til mig.

 

Jeg må indrømme at det er over min forstand, at du kan dreje indholdet af denne tråd til at være et angreb mod dig personligt:vedikke:

 

Respekt for at du ikke sælger din hvalp til hende, dog:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme at det er over min forstand, at du kan dreje indholdet af denne tråd til at være et angreb mod dig personligt:vedikke:

 

Respekt for at du ikke sælger din hvalp til hende, dog:5up:

Jeg vil slet ikke dreje det nogen steder hen - er bare vred og ked af det - og jeg FØLER mig da dum. Føler mig altså på ingen måde anklaget?!
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke det er at tage det personligt, mere sådan... et angreb på en selv... Jeg er flov, SÅ flov over at have stolet på den opdrætter, og er dybt rystet over at en person jeg kaldte ven kan behandle andre folk (og dyr) sådan... Jeg er ked af det, oprigtig ked af det over at have mistet en (Faktisk to) af hvad jeg faktisk anså som værende nogle af mine bedste hundevenner, og nogle jeg havde forsvaret igennem de sidste 4 år.... Jeg føler mig sgu lidt som en dum stakkel :lol: Til gengæld føler jeg bare en super stor glæde og lettelse (på trods af at det ikke er godt selvfølgelig) over alt den støtte jeg har fået fra folk der ikke selv har turde stå frem, fordi de er bange for selv at blive tromlet ned. Jeg føler heldigvis på INGEN måde at jeg står alene, og jeg har heldigvis intet at skjule, så hun kan bare komme an :engel: Så længe jeg holder mig til blot at vise det jeg har 100% klare beviser på, så er jeg ikke bange for at fortælle sandheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke det er at tage det personligt, mere sådan... et angreb på en selv... Jeg er flov, SÅ flov over at have stolet på den opdrætter, og er dybt rystet over at en person jeg kaldte ven kan behandle andre folk (og dyr) sådan... Jeg er ked af det, oprigtig ked af det over at have mistet en (Faktisk to) af hvad jeg faktisk anså som værende nogle af mine bedste hundevenner, og nogle jeg havde forsvaret igennem de sidste 4 år.... Jeg føler mig sgu lidt som en dum stakkel :lol: Til gengæld føler jeg bare en super stor glæde og lettelse (på trods af at det ikke er godt selvfølgelig) over alt den støtte jeg har fået fra folk der ikke selv har turde stå frem, fordi de er bange for selv at blive tromlet ned. Jeg føler heldigvis på INGEN måde at jeg står alene, og jeg har heldigvis intet at skjule, så hun kan bare komme an :engel: Så længe jeg holder mig til blot at vise det jeg har 100% klare beviser på, så er jeg ikke bange for at fortælle sandheden.

 

Tak for at sætte ord på - præcist sådan har det også (bortset fra at det ikke er 4 år...!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil slet ikke dreje det nogen steder hen - er bare vred og ked af det - og jeg FØLER mig da dum. Føler mig altså på ingen måde anklaget?!

 

Lige netop hun har jo snydt så mange mennesker, og det er et tegn på at hun er eminent til at lyve og manipulere. Du er en i mængden, og sådan er det. Herinde i det her lille forum, er du en af omkring 10 der er blevet snydt af hende.

 

Men godt du siger fra over for hende. Hun skal stoppes, og måske endda med sine egne midler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må bare konkludere at hundeverdenen til tider er fuldstændig vanvittig at finde rundt i....

Selv om min ene hund er søster til Shiis Ellie, så er hun tilsyneladende vaccineret ved en hel anden dyrlæge... Da hun var 2 år! Det er sgu da noget rod. Den dyrlæge hun er vaccineret hos, skriver ikke den slags i journal :roll: Og vaccinerne er uden klistermærke på begge hunde. Så jeg skal punge ud hos dyrlægen.

 

Det var ellers meningen at opdrætteren skulle købe min hvalp... Men det har jeg så stoppet. Nu står jeg så med en bedårende 7 ugers hvalp uden køber til. Og føler mig temmelig svigtet. For jeg var en af dem (åbenbart dumme stakler), der faldt for hendes snak... Og faktisk snakkede med hende dagligt. Tog hendes råd til mig.

Man er jo ikke dum, fordi man falder for hendes snak. Jeg tror da, at der er rigtig mange herinde, som ikke anede uråd i starten, men som faktisk tænkte, at hun var en dygtig opdrætter. Og en del andre har jo også købt hund af hende. Så man er ikke dum - hun er bare god til at skjule det.
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager en dyb indånding ....

- og så melder jeg mig også i gruppen med stempler uden klistermærker....

 

Jeg er også ret chokeret, og jeg skal have tjekket Luffes vaccinationsstempel hos Lendum-dyrlægerne i morgen.

Både Oskar og Luffe har hvalpevaccinationer fra starten af 2008 og 2009 fra en anden dyrlæge, og de ser helt rigtige ud. Men Luffe har så sin 1. års vacc. fra Lendum - og den har ingen klistermærke.

Jeg kan mærke, at det påvirker mig en del - jeg er ked af sagen, og jeg er ked af, hvis det viser sig, at Luffes vaccination er falsk. Det handler for mig meget om tillid, og jeg synes, det hele er ret ubehageligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige netop hun har jo snydt så mange mennesker, og det er et tegn på at hun er eminent til at lyve og manipulere. Du er en i mængden, og sådan er det. Herinde i det her lille forum, er du en af omkring 10 der er blevet snydt af hende.

 

Men godt du siger fra over for hende. Hun skal stoppes, og måske endda med sine egne midler.

Jeg havde faktisk også den der "Så ka' hun lær' det", men jeg er bare ikke sådan. Jeg synker ikke derned, hun må få den straf som politiet/DKK mener hun skal have. Desværre skal man jo nok være medlem af DKK før de straffer en :cry: Og ejeren af opdrættet og den der har lavet falske vaccinationer, er ikke den samme har jeg fundet ud af efterfølgende (Surprise :rolleyes:)

 

Jeg tager en dyb indånding ....

- og så melder jeg mig også i gruppen med stempler uden klistermærker....

 

Jeg er også ret chokeret, og jeg skal have tjekket Luffes vaccinationsstempel hos Lendum-dyrlægerne i morgen.

Både Oskar og Luffe har hvalpevaccinationer fra starten af 2008 og 2009 fra en anden dyrlæge, og de ser helt rigtige ud. Men Luffe har så sin 1. års vacc. fra Lendum - og den har ingen klistermærke.

Jeg kan mærke, at det påvirker mig en del - jeg er ked af sagen, og jeg er ked af, hvis det viser sig, at Luffes vaccination er falsk. Det handler for mig meget om tillid, og jeg synes, det hele er ret ubehageligt

Det er også tillid det handler om for mig... Egentlig er jeg sådan lidt, ja ikke ligeglad men det kommer faktisk i anden række for mig, det faktum at der er blevet svindlet. Men det faktum at en person havde min fulde tillid, og har fyret så mange løgne af til mig er helt uforståeligt for mig. Jeg stolede 110% på hende, og ville gøre alt for at hjælpe hende, men når man lyver og svindler, så står jeg af.

 

Og til dem der mener der ikke er noget bevis for denne anklage; Tag kontakt til dyrlægerne i Lendum, de kan fortælle, bekræfte og garantere at der altså ER beviser, og der er (desværre) overraskende mange :cry: Og hvis du ikke stoler på dyrlægerne, og mener dette ikke er bevis nok, så føler jeg med dig, for så er du der hvor jeg lige har været; I kløerne på en meget manipulerende person :bighug:, når du vågner så støtter jeg dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må erkende at jeg synes det er slemt at hun fusker med vaccinerne, men hvis der også er fusket med chippen, er det da helt galt! Jeg håber hun får som fortjent, dumme k*lling:evil:

 

Har ikke fået tjekket den endnu, så jeg siger altså bare, at der er en mulighed for det :)

 

Har du egentlig kontaktet opdrætter?

 

Næh. Og ved heller ikke, om jeg føler et behov for det. Tænker ikke, at man får en undskyldning eller en kompensation ud af det alligevel, og hun kender jo tydeligvis godt selv til sagen, så det skal heller ikke være for at oplyse hende om den. Jeg har givet dyrlægerne lov til at bruge mine papirer, og så tænker jeg, at de kører den videre herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...