Hop til indhold

Opråb fra Dyrlægerne i Lendum til Lowchen ejere


Shii
 Share

Recommended Posts

Der var en der gjorde mig opmærksom på denne advarsel/dette opråb fra dyrlægerne i Lendum:

Screen Shot 2017-01-25 at 17.37.08.jpg

 

Link til deres facebook side:

https://www.facebook.com/Dyrl%C3%A6gerne-i-Lendum-511785385514845/?surface=rese

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg jo ikke hvad der præcist er foregået, men det er sgu langt ude, hvis der er blevet fusket med vaccinationer. Jeg går ud fra, at det er for at spare penge - jeg kan i hvert fald ikke komme i tanke om, hvorfor man ellers skulle gøre det - og det kan gøre mig helt forarget at man vælger at spare sådan noget væk :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så må man jo hellere få ringet til dem..

 

Opslaget er også blevet delt inde i Löwchen gruppen på facebook - En af administratorerne har dog slået funktionen fra, så man ikke kan kommentere på opslaget :rolleyes:

Jeg er blevet smidt ud af Lowchen hygge :vedikke: Og det er altså ikke mig der har delt den derinde...
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er blevet smidt ud af Lowchen hygge :vedikke: Og det er altså ikke mig der har delt den derinde...

 

Ej men, jeg synes at det er helt til grin, synd at du skal ekskluderes på den måde :roll: Opslaget er også blevet fjernet derinde nu..

 

------------------------------------

Jeg har haft fat i klinikken nu. Det manglende vaccine klistermærke tyder på at det er falsk, da de altid bruger klistermærket fortalte de, dog er Mettes navn i stemplet, så hun blev lidt usikker. Så nu er der sendt billede af stambog og pas til klinikken, og så ville de undersøge det nærmere.

Og kan fortælle til de interesserede at de ikke indsamler denne information for sjov :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Poogies er falsk :( Jeg tænkte det nok, når der ikke er klistermærke i og stemplet er det suspekte. De opfordrede mig også til lige at få tjekket hendes chip, for den skulle angiveligt også være givet af dem, og det har de heller ingen registrering af...

 

Jeg håber, at hun blot er blevet hjemmevaccineret eller lign. for at spare penge, men det er godt nok nederen lavet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, at der bare kommer flere og flere :cry: Men et eller andet sted er jeg glad for ikke at være alene om at være blevet snydt, synes netop også det er virkelig lavt at man har købt en hund og stolet på en person, og så bare blevet løjet for:cry: Ikke mindst at ens hund jo har været udsat for smitte i den periode den ikke har været korrekt vaccineret....

Link til indlæg
Del på andre sites

Poogies er falsk :( Jeg tænkte det nok, når der ikke er klistermærke i og stemplet er det suspekte. De opfordrede mig også til lige at få tjekket hendes chip, for den skulle angiveligt også være givet af dem, og det har de heller ingen registrering af...

 

Jeg håber, at hun blot er blevet hjemmevaccineret eller lign. for at spare penge, men det er godt nok nederen lavet!

 

Jeg må erkende at jeg synes det er slemt at hun fusker med vaccinerne, men hvis der også er fusket med chippen, er det da helt galt! Jeg håber hun får som fortjent, dumme k*lling:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Poogies er falsk :( Jeg tænkte det nok, når der ikke er klistermærke i og stemplet er det suspekte. De opfordrede mig også til lige at få tjekket hendes chip, for den skulle angiveligt også være givet af dem, og det har de heller ingen registrering af...

 

Jeg håber, at hun blot er blevet hjemmevaccineret eller lign. for at spare penge, men det er godt nok nederen lavet!

 

Kan en chips oprindelse ikke spores? Jeg tænker, det må være registreret, hvilke dyrlæger, der har hvilke numre udleveret? Eller er det bare mig, der synes, det ville være smart :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Poogies er falsk :( Jeg tænkte det nok, når der ikke er klistermærke i og stemplet er det suspekte. De opfordrede mig også til lige at få tjekket hendes chip, for den skulle angiveligt også være givet af dem, og det har de heller ingen registrering af...

 

Jeg håber, at hun blot er blevet hjemmevaccineret eller lign. for at spare penge, men det er godt nok nederen lavet!

 

Har du egentlig kontaktet opdrætter?

 

Øv, at der bare kommer flere og flere :cry: Men et eller andet sted er jeg glad for ikke at være alene om at være blevet snydt, synes netop også det er virkelig lavt at man har købt en hund og stolet på en person, og så bare blevet løjet for:cry: Ikke mindst at ens hund jo har været udsat for smitte i den periode den ikke har været korrekt vaccineret....

 

Man sidder altså også tilbage med tanker om hvad der ellers er blevet løjet om og snydt med :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem er det der har gjort dig opmærksom på opslaget?

 

Det er overalt på facebook. Men jeg kan forstå at det også lå i en gruppe for løveejere på facebook, så mon ikke Shii har set det der?

 

Hvis hun har svindlet (og meget tyder jo på det), så må hun tage de slag det giver. Også at blive hængt ud i hele landet. For ingen er vel i tvivl om hvem det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er overalt på facebook. Men jeg kan forstå at det også lå i en gruppe for løveejere på facebook, så mon ikke Shii har set det der?

 

Hvis hun har svindlet (og meget tyder jo på det), så må hun tage de slag det giver. Også at blive hængt ud i hele landet. For ingen er vel i tvivl om hvem det er.

.

Forstår ikke hvis ikke snart hun får en straf af en art. Forstår så heller ikke at nogle bliver ved med at falde for hendes fup. Selv en blind kan efterhånden se at alle de ting der er kan ikke alt være opdigtet og løgn.

Håber karma bider hende i røven

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Forstår ikke hvis ikke snart hun får en straf af en art. Forstår så heller ikke at nogle bliver ved med at falde for hendes fup. Selv en blind kan efterhånden se at alle de ting der er kan ikke alt være opdigtet og løgn.

Håber karma bider hende i røven

 

Hun har vel ikke gjort noget strafbart ud over det her? Og det tager tid at samle nok til en straffesag, men noget tyder da på at hun har været flittig med selv at lege dyrlæge (hvis de overhovedet er vaccineret), så mon ikke hun som minimum bliver dømt for dokumentfalsk? Det er heldigvis noget der ses ret alvorligt på, så hun får nok en bøde og en betinget fængselsstraf. Og et for evigt ødelagt rygte.... Jeg tror hele denne sag er en del af karmas bid i røven:mrgreen: Det var på tide!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har vel ikke gjort noget strafbart ud over det her? Og det tager tid at samle nok til en straffesag, men noget tyder da på at hun har været flittig med selv at lege dyrlæge (hvis de overhovedet er vaccineret), så mon ikke hun som minimum bliver dømt for dokumentfalsk? Det er heldigvis noget der ses ret alvorligt på, så hun får nok en bøde og en betinget fængselsstraf. Og et for evigt ødelagt rygte.... Jeg tror hele denne sag er en del af karmas bid i røven:mrgreen: Det var på tide!

.

Bøder i massevis og smidt ud fra udstillinger og dkk eller hvad nu hun er i.

Bare hun ikke går ustraffet igennem.

 

Ja det er på tide at karma viser tænder

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...