Administrator Skrevet Marts 24, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 24, 2017 Kære medlemmer Tirsdag i næste uge lægger vi forummet ned i en kort periode. Det betyder, at der kan gå indlæg tabt inden vi er oppe at køre igen. Vi er nødsaget til at skifte forumsystem, så vi kan udvikle siden til alles fordel. Vær derfor opmærksom på, om dine indlæg eventuelt skulle gå tabt i opdateringerne. Vi håber på jeres forståelse. /Admin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Marts 27, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2017 Husk det her folkens. Det må være i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 27, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2017 vi venter alle i spænding på hvad der kommer til at ske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Marts 29, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2017 Er der en pointe med, at man kun kan give 10 likes om dagen og kan det eventuelt ændres? Jeg forudser, at jeg lynhurtig kommer til at bruge dem Ellers et fint forum - især mobilversionen er meget bedre end før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 29, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2017 Lidt irriterende at når man bruger "ulæste emner" så er default sat til at vise toppen af siden - dvs. top side 1. Glemmer man at lige klikke den over på "første ulæste" så er det for sent. Ikke så fikst i en aktiv tråd med flere hundrede sider... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 7 timer siden, korvis skrev: Lidt irriterende at når man bruger "ulæste emner" så er default sat til at vise toppen af siden - dvs. top side 1. Glemmer man at lige klikke den over på "første ulæste" så er det for sent. Ikke så fikst i en aktiv tråd med flere hundrede sider... Hvis du trykker på prikken/stjernen til venstre for trådens titel kommer du til første ulæste 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Marts 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 @Admin rigtig fin opdatering med flot design! Savner dog nogle smiley-ikoner bl.a. kram og thumbs-up. Endvidere håber jeg at I vil ændre like-funktionen så man igen kan give lige så mange indlæg et like, som man ønsker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Marts 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 Tror like-funktionen er ændret. Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg har givet mere end 10 likes i dag - og Anne har vist også 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 35 minutter siden, Bustertrold skrev: @Admin rigtig fin opdatering med flot design! Savner dog nogle smiley-ikoner bl.a. kram og thumbs-up. Endvidere håber jeg at I vil ændre like-funktionen så man igen kan give lige så mange indlæg et like, som man ønsker. Kram findes stadig: Tryk på smiley ikonet og tryk på kategorier i det lille vindue, der kommer op, og så ligger den under Generic smilies 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Marts 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 14 minutter siden, Ditte91 skrev: Kram findes stadig: Tryk på smiley ikonet og tryk på kategorier i det lille vindue, der kommer op, og så ligger den under Generic smilies Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Marts 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 Kære allesammen, Som i allerede har bemærket, så er vi nu skiftet til det nye forumsystem. Det seneste døgns tid har der kørt en masse processer i baggrunden, for at få alle tråde og indlæg ordentligt indekseret i vores nye system. Det har taget en del tid pga. de mange tråde og indlæg som er her på forummet. Fordelen ved skiftet af forumsystemet, er at vi nu er kommet over i et system vi selv kender og er vandt til at arbejde i, ligesom systemet bruger de nyeste teknologier og løbende bliver opdateret. I det gamle system var vi begrænset af at systemet var gammelt og ikke længere rigtigt blev vedligeholdt. Det nye system som vi ny er skiftet til, fungere også lagt bedre via smartphones end det gamle system. I forbindelse med flytningen til det nye forumsystem, er vi også skiftet til at forummet nu kører via en sikker forbindelse via SSL. Det betyder at sikkerheden på Hunde-forum.dk nu er endnu større end i det gamle system. Der er siden systemet kommet online rettet lidt i indstillingerne, så der nu ikke længere er nogen begrænsning på antallet af linkes som en bruger kan give på en dag. Derudover er der heller ikke længere nogen begrænsning på antallet af beskeder i som brugere kan have i jeres indbakke. Skriv endelig i denne tråd hvis i oplever nogle problemer eller har nogle spørgsmål. /Admin 6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 30, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2017 Kan godt forstå I hellere vil ha' et system I kender. Vi brugere skal nok med tiden vænne os til at alt ser helt anderledes ud, og vi skal lige finde vores smutveje til hvordan vi bruger det. Det eneste jeg vil sige er - smileys!!! Jeg savner flere af de gamle smileys vi havde. Især thumbs up og bananen... 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 31, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2017 Kan man mon indstille forummet til at vise100 indlæg ad gangen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bitten Soerensen Besvaret Marts 31, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2017 2 timer siden, potil skrev: Kan man mon indstille forummet til at vise100 indlæg ad gangen? Og også at man kan "vende" sideantallet om, så det sidste indlæg vises først? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Marts 31, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2017 Alt og intet er stadig lukket og hemligt, ikke? Man kan ikke se det som gæst, vel? Det er dejligt at forum er så nemt fra mobilen, det har jeg savnet. Tak! Jeg skal lige vende mig til siden, men jeg er sikker på at det nok skal blive godt 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Marts 31, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2017 2 minutter siden, pivpiv skrev: Alt og intet er stadig lukket og hemligt, ikke? Man kan ikke se det som gæst, vel? Det er dejligt at forum er så nemt fra mobilen, det har jeg savnet. Tak! Jeg skal lige vende mig til siden, men jeg er sikker på at det nok skal blive godt Det kan man ikke 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 Super updateret forum! Jeg synes det er nemt og overskueligt at finde rundt i - i forhold til det gamle! Missa happy 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 4, 2017 Rapporter Share Besvaret April 4, 2017 (rettet) Jeg skal lige have lidt hjælp til at finde en funktion - hvis den findes, hvilket jeg håber. Hvis jeg vælger de stream, jeg følger, viser den indlæg, dvs en million indlæg i Alt og Intet tråden Men jeg kunne godt tænke mig at se de TRÅDE jeg følger - ligesom i "indstillinger" i det gamle forum. Ellers opdager jeg aldrig nye indlæg i andre tråde Hvordan gør jeg det? Redigeret April 4, 2017 af MissMilladk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret April 4, 2017 Rapporter Share Besvaret April 4, 2017 3 timer siden, MissMilladk skrev: Jeg skal lige have lidt hjælp til at finde en funktion - hvis den findes, hvilket jeg håber. Hvis jeg vælger de stream, jeg følger, viser den indlæg, dvs en million indlæg i Alt og Intet tråden Men jeg kunne godt tænke mig at se de TRÅDE jeg følger - ligesom i "indstillinger" i det gamle forum. Ellers opdager jeg aldrig nye indlæg i andre tråde Hvordan gør jeg det? Oppe til højre, lige ovenover det øverste indlæg kan du trykke den hen på "Condensed", så folder trådene sig sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 6 timer siden, Lille Louie skrev: Oppe til højre, lige ovenover det øverste indlæg kan du trykke den hen på "Condensed", så folder trådene sig sammen. Det ved jeg godt, men det er stadig en million (ca ) indlæg i AOI jeg ser, i stedet for ba re at se AOI som en tråd der er ulæste indlæg i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 @Administrator: Kan man ændre forum, så man automatisk følger en tråd, man har skrevet i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 5 minutter siden, MissMilladk skrev: @Administrator: Kan man ændre forum, så man automatisk følger en tråd, man har skrevet i Er det ikke det man kan nederst i boksen, hvor man skriver et indlæg, ude i venstre side "Giv mig besked om svar"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 @Administrator, jeg er VILD med det nye HF! Synes det er genialt sat op, og meget nemmere og mere funktionelt end det gamle. Tak Nå ja, og så elsker jeg ret meget den politisk ukorrekte burka-smiley 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 12 minutter siden, AnneMangetal skrev: @Administrator, jeg er VILD med det nye HF! Synes det er genialt sat op, og meget nemmere og mere funktionelt end det gamle. Tak Nå ja, og så elsker jeg ret meget den politisk ukorrekte burka-smiley jeg er ret sikker på at det er en elefanthue, ikke en burka 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 8 minutter siden, Blueberry skrev: Jeg troede det var en ninja bruger ninjaer ikker elefanthuer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts