Niels M Skrevet April 1, 2017 Rapporter Share Skrevet April 1, 2017 Man kan godt blive døsig af en forårssolstråle... 13 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skade Besvaret April 1, 2017 Rapporter Share Besvaret April 1, 2017 Tessa nyder det skønne forårs vejr. 13 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 1, 2017 Rapporter Share Besvaret April 1, 2017 (rettet) Dejlig to timers tur med ham her i dag Redigeret April 1, 2017 af DorteDK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 Vi arbejder igen i haven 14 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 Heeeey.... Man kan uploade billeder igen 16 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 15 minutter siden, Miss_M skrev: Heeeey.... Man kan uploade billeder igen Hvor er de smukke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 (rettet) Hold kæft, han kan da se bøvet ud Og beklager kvaliteten, mit kamera er HELT elendigt Redigeret April 2, 2017 af Therese 10 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 27 minutter siden, Therese skrev: Hold kæft, han kan da se bøvet ud Og beklager kvaliteten, mit kamera er HELT elendigt Therese er det mobilen og er der cover på? Mine billeder så nemlig lige sådan ud og det viste sig at coveret sad lidt i vejen for blitzen. Og ja han ser sgutte særlig knøv ud ha ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 2, 2017 Rapporter Share Besvaret April 2, 2017 1 time siden, pivpiv skrev: Therese er det mobilen og er der cover på? Mine billeder så nemlig lige sådan ud og det viste sig at coveret sad lidt i vejen for blitzen. Og ja han ser sgutte særlig knøv ud ha ha ha Nej, intet cover. Tror desværre bare mobilen er virkelig dårlig kvalitet. Og nej, det gør han virkelig ikke 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 3, 2017 Rapporter Share Besvaret April 3, 2017 12 timer siden, Therese skrev: Nej, intet cover. Tror desværre bare mobilen er virkelig dårlig kvalitet. Og nej, det gør han virkelig ikke Øv også, det var også bare en tanke Elsker når de kære kræ taber sutten og ser utroligt dumme ud 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret April 3, 2017 Rapporter Share Besvaret April 3, 2017 Herligt at se alle de skønne forårshunde <3 Her nyder whipperne i den grad, at vejret er blevet mildt, og min lille "grimling" Bianchi er blevet en smuk ung dame på 8½ måned, når jeg ser hende i dag, forstår jeg slet ikke at jeg syntes hun var grim som hvalp, jeg er vild med hendes skæve fjæs. <3 17 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beate Besvaret April 4, 2017 Rapporter Share Besvaret April 4, 2017 Så er campingsæsonen startet - første stop i år var Hindsgavl Camping 11 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 4, 2017 Rapporter Share Besvaret April 4, 2017 12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 Er så glad for at opdateringen af forum betyder at jeg igen kan poste billeder Her af mine fantastiske hundehvalpe, og Eigil, som eeeeelsker dem! 16 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 Hvor er de skønne Siri, pas på jeg ikke pludselig står ved din dør og kræver hvalpekys 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 12 timer siden, PinPoynter skrev: Det er Så fedt et billede! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 1 time siden, Siri skrev: Er så glad for at opdateringen af forum betyder at jeg igen kan poste billeder Her af mine fantastiske hundehvalpe, og Eigil, som eeeeelsker dem! Det gør du bare 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 5, 2017 Rapporter Share Besvaret April 5, 2017 5 minutter siden, Siri skrev: Det gør du bare Du er ikke nem at skræmme Vi skal da også snart dele rødvin gevinsten for kennelnavnet ha ha ha ha 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 7, 2017 Rapporter Share Besvaret April 7, 2017 Jeg brugte gårsdagen hos hvalpene og det kom der lidt billeder ud af 14 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2017 @CrazyDogLady Den slags hvalpe spam er tarveligt! De er for nuttede! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 7, 2017 Rapporter Share Besvaret April 7, 2017 18 minutter siden, Blueberry skrev: Især det sidste! Hvor mange er de på det, 8 eller 9? Der er 8 og de er så forfærdeligt nuttet, at det nærmest gør ondt i tænderne 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 7, 2017 Rapporter Share Besvaret April 7, 2017 17 minutter siden, CrazyDogLady skrev: Der er 8 og de er så forfærdeligt nuttet, at det nærmest gør ondt i tænderne De er SÅ lækre!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 7, 2017 Rapporter Share Besvaret April 7, 2017 20 minutter siden, CrazyDogLady skrev: Der er 8 og de er så forfærdeligt nuttet, at det nærmest gør ondt i tænderne Dem gad jeg godt kysse lidt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 8, 2017 Rapporter Share Besvaret April 8, 2017 12 timer siden, DorteDK skrev: Dem gad jeg godt kysse lidt på De kysser SÅ godt 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret April 8, 2017 Rapporter Share Besvaret April 8, 2017 Elsker lyset i skoven 😎 10 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts