Hop til indhold

Hvilket tal er jeres hund?


Ascha
 Share

Recommended Posts

Jeg tror jo på mange mærkelige ting og har købt en bog om numerologi.

 

Nu tænker jeg så om det også passer på hunde og beder jer være med til en lille sjov (for dem der ikke synes det er sjovt eller seriøst nok,... spring tråden over) undersøgelse omkring grundenergier.

 

Det er jo en bog, skrevet til/ om mennesker så der er selvfølgelig en del der ikke direkte kan bruges men jeg har plukket ting ud som burde kunne passe på hunde også.

 

Grundenergien er den energi der er knyttet til fødselsdatoen og man regner tværsummen af tallet ud, hvis det ikke er encifret. Således er man er 1`er hvis man er født d. 1., 10., 19. eller 28. (2+8 =10, 1+0 = 1).

 

1`ere: Elsker ros, positiv, stædig, initiativrig, viljestærk, stor vitalitet og frihedstrang.

 

2`ere: Fest og farver, nydelse, harmoni, følsom, melankolsk, venlig, glad, rastløs, forvirret og flyvsk.

 

3`ere: Egenrådig, målbevidst, udholdende, diktatorisk og perfektionistisk.

 

4`ere: Mod, udholdende, hader autoriteter, være på tværs, anderledes idèer og manglende selvtillid.

 

5`ere: Skiftende, rastløs, hurtig tankegang, dristig, kontakt skabende og i vigør.

 

6`ere: Blid, magnetisk udstråling, naiv, mægler, stædig, stejl og underholder.

 

7`ere: Spirituelle evner, rastløs, eventyrlysten, usikker, frihedstrang.

 

8`ere: Egenrådig, styrke, målrettet, excentrisk, indesluttet, misforstået, sår på sjælen.

 

9`ere: Dominerende, hårdtarbejdende, temperamentsfuld, viljestærk, egenrådig, virke hård og kold og vil have kontrol.

 

Ascha var 1´er og Thailo er 9`er og de beskrivelser passer perfekt til mine hunde men er det bare tilfældigheder?. Jeg er 7`er og det passer ikke ret godt synes jeg.

 

Hvad er du og din hund? og passer det med din oplevelse af tallene, hvis grundenergi, I er født med?.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Luna er en 5'er:

 

5`ere: Skiftende, rastløs, hurtig tankegang, dristig, kontakt skabende og i vigør.

 

Og det mener jeg ikke liiiige passer *GG*

 

Jeg er en 7'er

 

7`ere: Spirituelle evner, rastløs, eventyrlysten, usikker, frihedstrang

 

Hmm der er vist kun en.. måske to, der passer.. Jeg er usikker og så er jeg nok lidt rastløs, men resten passer ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig: 2`ere: Fest og farver, nydelse, harmoni, følsom, melankolsk, venlig, glad, rastløs, forvirret og flyvsk. Passer sådan nogenlunde - pånær flyvsk.

 

Manden 3`ere: Egenrådig, målbevidst, udholdende, diktatorisk og perfektionistisk. Passer helt sikkert :blink:

 

Sookie: 5`ere: Skiftende, rastløs, hurtig tankegang, dristig, kontakt skabende og i vigør. ikke dristig i kontakt med mennesker, men ellers helt rigtigt

 

Alto: 7`ere: Spirituelle evner, rastløs, eventyrlysten, usikker, frihedstrang denne passer slet ikke på Alto - men han er sku også noget for sig selv :lol:

 

Køn samling vi har her under dette tag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er en 2'er - tror egentlig det passer meget godt :mrgreen:

 

Har så lige regnet ud at kæresten er en 3'er og det passer også rigtig godt ;o)

 

Mig: 2`ere: Fest og farver, nydelse, harmoni, følsom, melankolsk, venlig, glad, rastløs, forvirret og flyvsk. Passer sådan nogenlunde - pånær flyvsk.

 

Manden 3`ere: Egenrådig, målbevidst, udholdende, diktatorisk og perfektionistisk. Passer helt sikkert :blink:

 

Så må du have stor forståelse for mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ville jeg mene at Noomi tal måtte være 666 :blink:

 

Men reelt er hun en 9'er og jeg synes egentlig kun at det er det viljestærke og egenrådige der passer på hende, resten er skudt ved siden af. Hun havde passet væsentligt bedre som en 1'er.

 

Er du sikker på det?, var der ikke noget med at nogle af hvalpene var født den 27. og andre d. 28.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville da også mene at hun er en 6 ´er.

 

Så har jeg nok også regnet den forkert ud.

 

Oskar 20.04. = 6

 

Victor 31.08. = 12 1 plus 2 er 3.

 

Det er kun selve dagen i måneden. Der er mange andre energier der præger èn (og derfor er det jo kun for sjov) alt afhængig af bl.a. ens navn og i hvilket husnr. man bor osv.

 

Oskar er en 2`er og Victor en 4`er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oscar er en: 3`ere: Egenrådig, målbevidst, udholdende, diktatorisk og perfektionistisk.

 

Svea er en: 1`ere: Elsker ros, positiv, stædig, initiativrig, viljestærk, stor vitalitet og frihedstrang.

 

Jeg er en: 6`ere: Blid, magnetisk udstråling, naiv, mægler, stædig, stejl og underholder

 

Det meste passer egentlig ganske godt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...