Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's Eris i Foder
    Har du ikke en garage eller et skur posten kan sætte det i? Så kan du jo bare bruge modtagerflex
  2. Efter lidt hjælp kan jeg endelig vise Lunas triumf da jeg ville klippe hendes klør og Luna vandt. Jeg endte med en pote på hver skulder, en numse på skødet og imens gnaskede/kløede hun mig i pandehåret.
  3. Ja, jeg tror ikke hunden vil juble Ej køb hvad du vil, men så jeg en hund med det halsbånd (og ikke lige kiggede under maven) så ville jeg tro det var en tæve (skræmmende som vi mennesker sætter tingene i kasser) Jeg er på nedtrapning, så har ikke købt noget til pigerne i en månedstid og man kan ikke engang se at det svinder i alt det vi har*GG* Måske manden havde ret i at vi havde VIRKELIG meget:engel:
  4. Sendt og tak for hjælpen.
  5. den sætter bare ikke billedet ind. alt sker som normalt men billedet kommer ikke ind i indlægget.
  6. Jeg kan ikke vedhæfte billeder. Har lige prøvet et par gange de sidste dage og de kommer ikke med
  7. [ATTACH=CONFIG]125103[/ATTACH]kan åbenbart ikke vedhæfte billeder længere. Også derfor billede mangler i mit sidste indlæg her Hvad pokker går der lige galt. måske pludselig der kommer en million billeder, så undskylder jeg
  8. [ATTACH=CONFIG]125087[/ATTACH] Luna vandt negleklipningen i går. Hun sad på skødet af mig med en pote på hver skulder alt imens hun gnaskede mig i håret og slikkede mig i ansigtet
  9. topic svarede på pivpiv's PBC i Vis os din perle
    Hvor er hun altså kær. Hvad ville du gøre hvis hunden gik meget sent i løb? Ville du så stadig udskyde noget træning? vores den lille var 1½år inden hun gik i løb første gang.
  10. Av av av, rigtig god bedring med hende. Dejligt med en god dyrlæge der ikke lader pengene komme i første række, det er altså guld værd nogle gange.
  11. Hvor er hun fin. Forsinket tillykke med hende.
  12. topic svarede på pivpiv's Graunkær i Hvalpe
    alfen siger alle de magiske ord. Gå med ud, hvalpen skal ikke bare smides alene ud i haven, I skal ud sammen med den. Når I går tur med ham, hvor langt går i så og er det nye steder? Hvalpe gør hvad de skal på steder hvor de føler sig tryg og det gør de sjælden ude i den store verden og heller ikke alene.
  13. Må se om jeg kan få taget et rimeligt selfie i morgen - prøvede i dag og når nu det fik min mand til at hyle af grin, så viser jeg det sgutte herinde*G* Mit er jo mørkt så det er slet ikke lige så kulørt som dit var. Du så da knald godt ud med det.
  14. Hovsa, nu er jeg ligesom sådan en med rødt hår. Det er store ting for mig Min naturlige hårfarve er leverpostejfarvet og når jeg flotter mig så får det lidt kobber agtig farve, men denne gang har det fået en skrald med rød farve og det er sågar noget der dækker de grå hår!! Det er vildt i forhold til hvad det plejer, men jeg elsker det allerede helt vildt!! Og så passer det jo perfekt til mit iltre temperament
  15. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Vis os din perle
    Tak alle sammen. Sassy er vist tilfreds med dagen og maven er dejlig tyk Nu er hun træt og gået i seng, det er hårdt at blive fejret og spise så meget guf
  16. Der var hygge konkurrence i klubben i dag og der var præmier til alle hunde. Man kan ikke se at hun "kun" endte på en 6. plads - hun ser jo lige så stolt ud som en førsteplads
  17. Denne dejlighed har fødselsdag i dag
  18. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Vis os din perle
    Man får vel kage:banan:
  19. et emne tilføjede pivpiv i Vis os din perle
    Gode gamle Sassy bliver 11 år i dag. Hun har bare puttet hjemme i dag, for man er meget løbsk og bløder som jeg ved ikke hvad og så må man ikke komme med Luna til træning. Men nu har de lige fået hver sin "kage" og så gumler de i hvert sit kødben og det ser ud til at behage damen.
  20. Ja og jeg ville helt sikkert ikke flytte meget på mig hvis jeg blev mast ind i et bur
  21. Tror vi ville passe godt sammen, jeg skal også holdes mere i ro end jeg gør Jeg tror hurtigt i finder en god rytme og så er hun snart på toppen igen:5up:
  22. jamen hun ville jo bare være hygge at have
  23. Jeg fik også en masse råd herinde og de første dage var PANIIIIIKKKK men det gik alt sammen og ja vi fejlede og var ikke perfekte, men vi gjorde vores aller bedste og Luna kom hel igennem. Dog har hun lært en masse ting som folk siger er unødvendigt, men hey en hvalp i ro har gavn af at lære sære ting for at være i gang Boede jeg i nærheden så var hun bare her i bur imens du var på job.
  24. Jeg husker det godt. Her var det så bare en hvalp der skulle holdes totalt i ro *Gys* vi blev sørme godt nok kreative. Men de der glas der var guld værd og hun elskede dem.
  25. i stedet for kong, så købte vi nogle billige børneglas i ikea i plastik (hård) og så når vi havde boullion så hældte vi noget i et glas og i fryseren. Lækker smag, god aktivering og uden det feder Det var perfekt til hvalp dengang.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.