Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Så du koger den først?
  2. Klart nok. Men som sagt var det også bare min personlige mening. Men nok om det, det skal tråden jo ikke handle om
  3. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Ja, en dansk/svensk gårdhund er altså også højt på listen, hvis jeg en dag skal have en lidt mindre udgave... Eller en lille islænder :hjerte: En Corgi... Men så skal det også være lige præcis den der corgi :lun:
  4. Det er jo smag og behag Jeg synes nu også han er for kraftig - det var i hvert fald ikke en hund jeg ville have valgt til min tæve, hvis jeg var opdrætter. Han ville sikkert nok klare sig godt på en udstilling, men rent personligt kan jeg bedre lide den mere spinkle type. Som Katla og de andre tæver de avler med lige nu. Og det er jo ikke fordi jeg tvivler på at han bidrager med et eller andet godt, ellers havde de jo ikke brugt ham :blink: Og han er da sikkert en sød og charmerende hund! Men derfor kan man jo godt synes, at han er for stor alligevel
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Men Sitto, det skal du da ikke Hunde kan sagtens leve mange gode år, selvom de har gigt. Og det behøver jo ikke begrænse hende specielt meget så længe der tages nogle ekstra hensyn.. Hun kan jo stadig komme med på tur osv.
  6. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Glemte da også helt collien... Og en korthåret, hvor man kan se musklerne lige under huden, er heller ikke af vejen Ved ikke helt om det er realistisk på baggrund af andet end udseende :hmm: Har ellers drømt om en collie i mange år, men nu bor jeg ved siden af et par med to collier og må ærligt indrømme, at jeg sgu ikke bryder mig ret meget om dem Men smukke er de jo!
  7. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Reserveret, ja. Og så er de jo - som navnet også siger - blandet med ulv i tidernes morgen og som jeg har forstået det, gør det hunden ret følsom overfor kropssprog og ret mistroisk overfor nye ting. Og så skulle den være ret selvstændig. Tror ikke det er en hund for hvem som helst. Men har desværre aldrig mødt en. De er nok ikke ret udbredte - og det er nok meget heldigt et eller andet sted
  8. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Hovawart
  9. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Jo, det er så
  10. Nemlig - hvis man er sjov at være sammen med, glider det noget nemmere
  11. Hov, må hellere lige uddybe, for den sidste sætning kan måske godt misforstås. Jeg mener selvfølgelig ikke, at man ikke skal belønne hunden, når den har gjort noget godt. Men at man ikke nødvendigvis skal belønne, når hunden først gør hvad den bliver bedt om efter 15 kommandoer.
  12. Jeg tænker også, at lige så snart man begynder at spille fransk klovn, giver man hunden et valg; gider jeg komme i dag eller er det ikke spændende nok. Og i min verden skal hunden ikke selv bestemme om den gider eller ej. Når jeg kalder, skal den bare komme Og ikke først, når jeg har kaldt ti gange. Det har måske ikke så meget med emnet at gøre, og så alligevel... Jeg ser tit nogen, der står og kalder 15 gange, mens hunden bare føjter rundt og laver alt muligt andet. Imens kan ejeren så stå der og klappe sig på lårene, mens de prøver at lyde som en pølse. Og når hunden så endelig kommer, så får den sgu pølsen alligevel. "For så kommer den nok hurtigere næste gang." Og det tror jeg bare ikke! Jeg faldt selv i den fælde engang og lokkede med alverdens ting for at få et nogenlunde indkald på min tidligere hund - og det lykkedes bare aldrig. Han havde da regnet ud, at jeg stadig stod der, når han engang besluttede sig for at komme dalrende. Så han havde da ikke travlt. Jeg kan da godt tænke, at det skulle være grebet anderledes an for at blive godt. Og at man måske ikke kan/skal belønne sig ud af alting.
  13. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Uhh
  14. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Ja, en GD kan være vildt lækker! Og dobermann også. Og Rottweiler Amstaff kan også være virkelig lækker Ja, jeg kunne blive ved, når jeg først går i gang Der findes så mange fine hunde!
  15. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Og en labrador i rød indpakning kommer også på listen! Det er så mest urealistisk, fordi jeg ikke kunne forestille mig, at de blev avlet i Danmark. Temperamentet passer mig i hvert fald perfekt :hjerte:
  16. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Ej, hvor fanden blev alle mine billeder nu af Prøver lige igen:
  17. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Smuk hund, men nok ikke helt realistisk... Siberian husky... En del af min hemmelige slædehundekørselsdrøm Vanvittig smuk hund! Tjekkoslovakisk ulvehund: Irsk setter Så charmerende! Og der er sikkert rigtig mange andre racer, som er drøn charmerende... Men som man også bliver lidt glad for at kunne aflevere igen
  18. Sidder og tænker det samme som Buddha Men har halvvejs konkluderet, at det må være brun og gul så?
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til Stemmer i med koret, der beder om billeder Og surt med din opel
  20. Og du avler bare videre :blink:
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Øv, hvor træls... :ae: Men synes da du er meget godt dækket ind allerede Jeg tænker selv skånsom motion, smertestillende i de periode det er nødvendigt, glucosamin og måske lakseolie til at smøre leddene :hmm:Og ja, et eller andet at transportere hende i
  22. Ved slet ikke om jeg tør komme ind i denne her tråd når hvalpene er født... Vær sød at sige at de alle sammen allerede er afsat
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Halv-æble

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.