Alt der er opslået af Therese
- Råt kød!
-
Vejen til chokoladeknapperne
Klart nok. Men som sagt var det også bare min personlige mening. Men nok om det, det skal tråden jo ikke handle om
-
Jeg ønsker mig...
Ja, en dansk/svensk gårdhund er altså også højt på listen, hvis jeg en dag skal have en lidt mindre udgave... Eller en lille islænder :hjerte: En Corgi... Men så skal det også være lige præcis den der corgi :lun:
-
Vejen til chokoladeknapperne
Det er jo smag og behag Jeg synes nu også han er for kraftig - det var i hvert fald ikke en hund jeg ville have valgt til min tæve, hvis jeg var opdrætter. Han ville sikkert nok klare sig godt på en udstilling, men rent personligt kan jeg bedre lide den mere spinkle type. Som Katla og de andre tæver de avler med lige nu. Og det er jo ikke fordi jeg tvivler på at han bidrager med et eller andet godt, ellers havde de jo ikke brugt ham :blink: Og han er da sikkert en sød og charmerende hund! Men derfor kan man jo godt synes, at han er for stor alligevel
-
Et liv med slidgigt? (Liva)
Men Sitto, det skal du da ikke Hunde kan sagtens leve mange gode år, selvom de har gigt. Og det behøver jo ikke begrænse hende specielt meget så længe der tages nogle ekstra hensyn.. Hun kan jo stadig komme med på tur osv.
-
Jeg ønsker mig...
Glemte da også helt collien... Og en korthåret, hvor man kan se musklerne lige under huden, er heller ikke af vejen Ved ikke helt om det er realistisk på baggrund af andet end udseende :hmm: Har ellers drømt om en collie i mange år, men nu bor jeg ved siden af et par med to collier og må ærligt indrømme, at jeg sgu ikke bryder mig ret meget om dem Men smukke er de jo!
-
Jeg ønsker mig...
Reserveret, ja. Og så er de jo - som navnet også siger - blandet med ulv i tidernes morgen og som jeg har forstået det, gør det hunden ret følsom overfor kropssprog og ret mistroisk overfor nye ting. Og så skulle den være ret selvstændig. Tror ikke det er en hund for hvem som helst. Men har desværre aldrig mødt en. De er nok ikke ret udbredte - og det er nok meget heldigt et eller andet sted
- Billedtråd Juni 2013
- Jeg ønsker mig...
- Jeg ønsker mig...
- Den sjove hundefører - de gode intentioner
-
Den sjove hundefører - de gode intentioner
Hov, må hellere lige uddybe, for den sidste sætning kan måske godt misforstås. Jeg mener selvfølgelig ikke, at man ikke skal belønne hunden, når den har gjort noget godt. Men at man ikke nødvendigvis skal belønne, når hunden først gør hvad den bliver bedt om efter 15 kommandoer.
-
Den sjove hundefører - de gode intentioner
Jeg tænker også, at lige så snart man begynder at spille fransk klovn, giver man hunden et valg; gider jeg komme i dag eller er det ikke spændende nok. Og i min verden skal hunden ikke selv bestemme om den gider eller ej. Når jeg kalder, skal den bare komme Og ikke først, når jeg har kaldt ti gange. Det har måske ikke så meget med emnet at gøre, og så alligevel... Jeg ser tit nogen, der står og kalder 15 gange, mens hunden bare føjter rundt og laver alt muligt andet. Imens kan ejeren så stå der og klappe sig på lårene, mens de prøver at lyde som en pølse. Og når hunden så endelig kommer, så får den sgu pølsen alligevel. "For så kommer den nok hurtigere næste gang." Og det tror jeg bare ikke! Jeg faldt selv i den fælde engang og lokkede med alverdens ting for at få et nogenlunde indkald på min tidligere hund - og det lykkedes bare aldrig. Han havde da regnet ud, at jeg stadig stod der, når han engang besluttede sig for at komme dalrende. Så han havde da ikke travlt. Jeg kan da godt tænke, at det skulle være grebet anderledes an for at blive godt. Og at man måske ikke kan/skal belønne sig ud af alting.
- Jeg ønsker mig...
-
Godnat Tigamis
- Jeg ønsker mig...
Ja, en GD kan være vildt lækker! Og dobermann også. Og Rottweiler Amstaff kan også være virkelig lækker Ja, jeg kunne blive ved, når jeg først går i gang Der findes så mange fine hunde!- Jeg ønsker mig...
Og en labrador i rød indpakning kommer også på listen! Det er så mest urealistisk, fordi jeg ikke kunne forestille mig, at de blev avlet i Danmark. Temperamentet passer mig i hvert fald perfekt :hjerte:- Jeg ønsker mig...
Ej, hvor fanden blev alle mine billeder nu af Prøver lige igen:- Jeg ønsker mig...
Smuk hund, men nok ikke helt realistisk... Siberian husky... En del af min hemmelige slædehundekørselsdrøm Vanvittig smuk hund! Tjekkoslovakisk ulvehund: Irsk setter Så charmerende! Og der er sikkert rigtig mange andre racer, som er drøn charmerende... Men som man også bliver lidt glad for at kunne aflevere igen- Vejen til chokoladeknapperne
Sidder og tænker det samme som Buddha Men har halvvejs konkluderet, at det må være brun og gul så?- Mine dyr og mig
- Billedtråd Juni 2013
Og du avler bare videre :blink:- Et liv med slidgigt? (Liva)
Øv, hvor træls... :ae: Men synes da du er meget godt dækket ind allerede Jeg tænker selv skånsom motion, smertestillende i de periode det er nødvendigt, glucosamin og måske lakseolie til at smøre leddene :hmm:Og ja, et eller andet at transportere hende i- Vejen til chokoladeknapperne
Ved slet ikke om jeg tør komme ind i denne her tråd når hvalpene er født... Vær sød at sige at de alle sammen allerede er afsat- Gaston Bastager Poil Dur
Halv-æble - Jeg ønsker mig...