Alt der er opslået af Therese
-
lille ny pige ankommet..
Tillykke med hende
-
Teenager angiveligt ihjelbidt af 5 hunde
Sad lige og var ved at skrive noget andet, men kommer så til at tænke på, at det vel egentligt heller ikke er ret realistisk, at det skulle være sult, der var årsagen. For så ville hundene vel være gået efter hinanden bagefter for at få den der tærte?
-
Teenager angiveligt ihjelbidt af 5 hunde
Jeg er helt enig. Alle hunde der bliver presset nok, kan vel slå ihjel. Ikke at det gør det okay, for det er det selvfølgelig ikke. Det er jo ganske forfærdeligt. Men jeg synes bare ikke, at man kan give hundene eller racerne skylden. Det er selvfølgelig svært at sige hvad der er sket, men jeg tænker som Potemis, at de har været virkelig, virkelig sultne. Og så tager de selvfølgelig chancen for at få noget mad, når den byder sig. Det er jo "kun" dyr.
- Hvornår var i sidst pavestolt over jeres hund?
-
Hvad var den sidste film du så???
Så den
-
Dansk hundeferie 2013
Jeg skal ikke. For det første vidste jeg ikke det var der før nu og for det andet tror jeg sgu ikke Bobo er helt klar på at træne i et par timer hver dag. Tror sgu ikke lige han kan klare at være på så lang tid uden at gå kold, så det ville være lidt dumt Men lyder ellers fedt...
-
Teenager angiveligt ihjelbidt af 5 hunde
Ja, meget... Der skal sgu da noget til før en hund slår et menneske ihjel... Og selvom de sikkert hidser hinanden op, så er det da stadig ret voldsomt
-
Hvad var den sidste film du så???
Overvejer at se Pulp Fiction her om lidt... Men har aldrig set den før, på trods af hvor gammel den er... Så er den værd at se eller skal jeg bare finde noget andet? Hehe
-
Teenager angiveligt ihjelbidt af 5 hunde
Jeg ved det virkelig heller ikke. Som jeg læser det, var hun alene i huset og man må da gå ud fra, at hun kom der meget, siden familien har det fint med at lade hende være der selv. Og så må hundene da også kende hende ret godt. Så det undrer også mig hvad der lige fik dem til det.
-
Teenager angiveligt ihjelbidt af 5 hunde
Ja, det er forfærdeligt... 14 år er jo alt, alt, alt, alt for tidligt
- Det var det...
- Billedtråd Marts 2013
-
Min hund har fået en knude/kræft? :-(
Er der noget nyt?
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Hahaha... Årh Bitten... Det kunne så meget have været min gamle hund, Charlie... Jeg føler med dig!
- Skipper 3 år
- Tillykke til begge mine piger!
- All roundhvalpe ?????
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Og så siger man, at labradorer er altædende
- cavalier hvalpe :)
-
All roundhvalpe ?????
Men den blanding ville jeg alligevel hellere eje. Sheltie og Border Collie minder trods alt en del mere om hinanden end racerne i det kuld de har lavet nu. Så skiller labradoren sig selvfølgelig lidt ud, meeen... Og hvalpene gik ikke bare i en indhegning, mens de var ude? Det kunne jeg måske også finde på, hvis jeg havde et kuld. Så man havde lidt styr på dem, hvis man ikke lige var der til at holde øje med dem eller sådan noget.
-
årstidshvalp..?
Jeg er helt klart også mest til sommerhvalpe. Det gør renlighedstræningen SÅ meget nemmere, hvis man sidder i haven det meste af dagen. Og så er det bare meget hyggeligere at have hund om sommeren generelt
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Arj... Det ville frembringe akut kvalme hos mig... For pokker, Iso :lol: Bliver pludselig glad for at Bobo ikke kender til konceptet "musejagt." Så kan han da "kun" kaste tørfoder op
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Haha.. Bobo kaster nogle gange op i munden på sig selv og synker det igen... Han er satme også ulækker
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Frygtelig charmerende
-
Hvornår var du mindre stolt af din hund?
Ozzie ville da bare sige tak til damen for de rosende ord