Alt der er opslået af Therese
-
Billedtråd december 2012
Hahahah... Hold op, hvor de giver den gas... Og ja, rigtig dygtig :5up: Og det er Sigga også... Står ligeså stille og logrer med halestumpen Er det din kusinens hund eller hvordan var det?
-
Julebattlen!
Vi har gået 3,22 km indtil videre... Ville egentligt have været i skoven, men Bobo virkede lidt træt, så jeg besluttede, at vi gik hjem i stedet for.. Da vi så kom ned på "vores" sti, slap jeg ham løs og han begyndte at løbe rundt - helt i fjollehumør Så han var nok ikke mere træt end at vi godt kunne have været i skoven, men vi var næsten hjemme, så jeg gad ikke gå tilbage.. Og det var nok også godt det samme, for hold op, han var da beskidt... Og vi havde bare gået på gaden... Hvis vi var gået i skoven, havde han jo haft en halv mudderpøl med hjem...
-
Julebattlen!
Sejt gået! Afsted med os, mig og Bobo
-
Månedens hund november 2012 - "julehund"
En tråd, hvor man kan lægge sine billeder op og få hjælp til hvilket et man skal vælge Det blev brugt engang, men så blev det bestemt, at vi ikke skulle det mere, fordi alle billederne skulle være nye for os alle sammen
-
Hund - kræ
Haha... Så kan man diskutere hvad der er bedst - kræ eller monster
-
Hund - kræ
Det kunne jeg godt finde på... Der er store kræ og små kræ
-
Flipsedyret.... en føljeton om en minigalning!
Så synes jeg du skal gå ind og lægge dig i din seng, så du forhåbentligt kan falde i søvn snart! Mor-delen slut... Og ja, det må se sjovt ud... Den lille tosse... Film ham næste gang :klap:
-
Flipsedyret.... en føljeton om en minigalning!
:ae: Håber det snart kan blive lidt bedre :kys:
-
Flipsedyret.... en føljeton om en minigalning!
Hvad sker der dog? :ae:
-
Julebattlen!
Muligvis ja Det ville også blive lidt bøvlet, fordi folk næppe spiser præcist det samme... Men tænkte at det måske godt kunne gå, når vi kun er en 6-7 stykker, der stadig er med... Men det kunne under alle omstændigheder kun blive kalorier pr. 100 gram eller sådan noget, for mængderne vi spiser er jo også forskellige... Så der bliver en hel del regnen, hvis det skulle være sådan... Så et cirka tal er nok en bedre ide
-
Hvor er jeg træt af løse hunde!!!
Jeg oplever det samme med Bobo. Det virker ikke som om han nogensinde har lært at lege med små hunde, han leger i hvert fald med dem som om de var på hans egen størrelse - og det er altså tit alt for voldsomt for sådan en lille en! Så jeg prøver at holde ham fra dem ved at tage ham i snor, når vi møder nogen, men tit får hunden sgu bare lov til at rende og det kan altså godt undre mig lidt, at de slet ikke overvejer grunden til at jeg tager ham i snor. Jeg prøver jo netop at tage hensyn til dem, men det er sørme svært nogle gange Og de mener netop også, at hundene jo har brug for at være sociale. Og det har de da også og det er Bobo jo også - men det er bare kun med hunde på hans egen størrelse eller større. Hvis det ikke ville være skide synd for de små, skulle man bare slippe ham, når ejeren nu mener det er okay. Så ja, tag ham bare op og sig, at han altså bliver socialiseret, du vil bare selv have lov til at bestemme med hvem. Eller sig kort og godt, at du ikke skylder dem en forklaring; din hund, dit valg. Og ja, det er nok en god ide at gøre det tit, også når der ikke er en anden hund i nærheden :5up:
-
Julebattlen!
Altså, du vil have nogle tal på hvor mange kalorier et stykke flæskesteg eller et and er på eller hvad man nu spiser? Så hver enkelt kan regne det ud for sig selv alt efter hvilken mængde de spiser? Eller hvad? Hehe... For jeg kan godt finde ud af det med kalorierne, hvis det er... Inde fra den der madlog side...
-
Julebattlen!
Haha... Havde tegnet en rute for et stykke tid siden, som jeg havde planlagt at gå dengang jeg tegnede den, men fik det aldrig gjort... Nu har jeg lige kigget på den igen, fordi jeg ville gå den i morgen... Men nogle af linjerne overlapper hinanden og nu kan jeg ikke helt gennemskue hvilken vej jeg egentligt ville have gået... Det er altså ret kikset at forvirre sig selv sådan!
-
Julebattlen!
Ja, jeg overvejer også lidt at melde mig ud og så bare deltage, hvis der bliver noget en anden gang Og stakkels muldvarp :ae:
-
Pony & Bulldog
Sådan en grande i sneen er altså et smukt syn
-
Tilføjelse af racer til hundeloven?!
Nej, vi kan vist godt blive enige om at den ikke ligefrem er ægte i hvert fald
-
Tilføjelse af racer til hundeloven?!
Haha... Det er vist en helt ny farvevariant :hmm:
-
Tilføjelse af racer til hundeloven?!
Nej, håber jeg ikke. Mente også bare hvilke racer der kom til at stå der; om der kom færre eller flere på listen... Eller hvad der i det hele taget skete med den liste
-
Tilføjelse af racer til hundeloven?!
Lol, nej nej... Det er vi holdt op med... Spild af tid, du...
-
Tilføjelse af racer til hundeloven?!
Det bliver godt nok spændende, når loven skal evalueres... Det må jo så være til sommer? Er godt nok spændt på hvilke racer der så kommer på listen!
-
hundes reaktion på forskellige mennesker
Ej, det er da også noget underligt noget Især når han selv har hund...
-
Julebattlen!
Skidt pyt Kan være man skal have en bruger eller sådan noget...
-
Bjørnebanden på snetur
Det samme Ham og katten er de bedste venner og han tror at alle katte vil lege... Tænker det er det der har givet ham problemer i første omgang Men det er nu rarere end at de skal være bange for dem
-
Julebattlen!
Nej... Den siger jeg skal bede dig om adgang
-
Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?
Jeg ville have svaret: Ja, du går vel også med sko om vinteren... Det er da synd, hvis de fryser om fødderne... Så kan de rigtig gå og snakke om at jeg er crazy dog lady og at jeg måske skulle overveje at få mig et barn i stedet for og bla bla... Hehe