Alt der er opslået af Therese
-
Narkobande udsteder dødsordre på politihund
Og så kort kan det sgu da siges
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Den kender jeg ikke?
-
Diverse problemer med HF
Ja, det må du have gjort hvis den er 1970
-
Diverse problemer med HF
Haha... Nu rabler det fuldstændig... Har fået en pb, som skulle være fra 1. januar 1970 Den kan desuden ikke åbnes, da der kun er en kuvert og en dato - intet sted at åbne den...
-
Narkobande udsteder dødsordre på politihund
Jeg er med Anne på den her - jeg har aldrig nogensinde forstået, hvorfor man bliver sur og gal på dem, der bare passer deres job, når det er en selv, der gør noget ulovligt. Selvfølgelig stinker det da at blive opdaget, men det må vel betragtes lidt som en erhvervsrisiko :hmm: De ved det jo, og må så lade være, hvis de ikke kan tåle det uden at true med at dræbe uskyldige - om det så er mennesker eller dyr. Så har jeg alligevel mere respekt for de mennesker, der siger "okay, jeg lavede noget lort, blev opdaget og må tage konsekvenserne af det med rank ryg" i stedet for det andet fis..
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Du burde især skrive en bog - med billeder og billedbeskrivelser :klap:
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Trådstarter, hvis du gerne vil skrive en bog, så kan du da skrive om noget andet? Fx. en slags dagbog for din hund skrevet med humor og et glimt i øjet - dét synes jeg kunne være sjovt at læse
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Hmm... Tænker lige at man vel bare kunne kombinere de to ting - afledning og grænsesætning? Altså, standse hunden i den uhensigtsmæssige adfærd og vise den, hvad den så kan lege med som en slags afledning.. Det tror jeg da i hvert fald jeg ville forsøge at praktisere både med kommende børn og kommende hvalpe
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Haha... Nå ja... Upædagogiske mig
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Haha... Det ved jeg faktisk ikke... Det kan da godt være der er en eller anden skjult advarsel i det
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Der kommer jo heller ikke andre hunde han skal imponere med hvor højt han kan skide :slem:
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Ja, jeg tænker også at KK's metode kan være meget god nogle gange, men hva så når hunden hygger sig rigtig meget med at æde sofaen eller rasere potteplanterne? Så står man da ikke bare og kigger på, mens man ignorerer det Eller hvis barnet tegner på væggene eller graver et kæmpe hul i mors fine blomsterbed? Så er man da nødt til at stoppe det
-
Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...
Hehe... Har de ikke engang lært ham at lave ballade?
-
Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...
Men du har en Bamse og en Kaia
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Jeg ved ikke, måske er jeg bare sart med lugte.. Hehe.. Synes i hvert fald det lugter Og så er det bare træls at bære rundt på, synes jeg..
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Hehe... Lige jage hånden ind i sådan en dejlig, varm, nylavet lort... Så er turen da reddet Eller...
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Ej, det værste er næsten også, når man ikke kan få smidt sin lortepose i en affaldsspand. Fx. er der slet ingen nede i vores hundeskov Så jeg er da lidt glad for at Bobsen skider inde i krat og sådan noget dernede, så jeg godt kan retfærdiggøre ikke at samle op, men det må være træls for dem, hvis hunde skider midt på stien.
-
Billedtråd oktober 2012
Hvor er hun dejlig
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Næh, men så husker jeg den jo
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Overvejer også lidt at binde en fast på snoren, så der hele tiden er en
-
Hvor samvittighedsfulde er i?
Bobo skider kun på græs - gerne hvor det er lidt højt - eller i skovbunden og der samler jeg altså ikke op. Dog skider han også nogle gange på en græsplæne langs med nogle hække og der samler jeg selvfølgelig op, så de ikke ligger og lugter. Hvis jeg altså husker poser, for det er jeg ret slem til at glemme Og så må jeg indrømme, at jeg altså ikke render rundt og leder efter lorten senere
-
Nogen der kan give mig ideer til min bog???
Hvad er det for en bog du skriver?
-
Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?
Ja, gør det :klap: Start en ny trend... Hehe
-
Sommer/vinter tid
Heller ikke noget at mærke her.. Bobo lever vist efter rutiner og ikke efter klokkeslæt
-
Breaking Dawn, part 2
Øv, jeg vil også til twilight marathon... Snyd... Hehe... Men hav en rigtig god tur