Alt der er opslået af Therese
-
Billedtråd oktober 2012
Ja, det er jo så det Er ikke hjemme i weekenden og der passer det mig bedst, så jeg ikke skal stresse over lektier og sådan noget.. Men måske i næste uge?
-
Billedtråd oktober 2012
Søde Groa :hjerte: Hvis jeg bager en banankage, vil du så snart med på tur
-
Hvis det bliver lovpligtigt, at DIN hund skal bære mundkurv
Tror det er den sidste mulighed du skal stemme i - at du altid uden undtagelse vil følge påbuddet... Dejligt at se dig igen iøvrigt Går det godt?
-
hvorfor har I flere forskellige racer ?
Og nå ja... Ligesom Fox oplever jeg også, at der tit bare dumper et dyr ind i mit liv - det er sket to gange med hunde nu og det er nok ikke sidste gang. Og så tilpasser jeg mig jo bare til de hunde, der kommer til at bo ved mig.
-
Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?
Der er i øvrigt tit folk, der kommenterer at Bobo er tyk... Og ja, han er bred, men jeg kan mærke hans ribben helt tydeligt og jeg kan se dem, når han løber... Han er bare kraftigt bygget
-
hvorfor har I flere forskellige racer ?
Lige nu har jeg kun en hund, men der er flere racer, jeg godt kunne tænke mig at eje på et tidspunkt. Så det vil jo betyde, at der kommer til at være flere forskellige racer i mit hjem på samme tid.. Og den eneste grund er egentligt at jeg har lyst
-
Hvis det bliver lovpligtigt, at DIN hund skal bære mundkurv
Flab
- Dulletråden
-
Har din race/racer nogle negative tendenser/træk?
Eller personlighed, tænker jeg :hmm: Men det er selvfølgelig lidt voldsomt, at det svinger SÅ meget, hvis det "bare" handler om forskellige personligheder... Hmmm... Hehe
-
Hej - jeg er Abo :D
Hehe... Godnat og sov godt
-
Hunde der "vogter" mad.
Jeg synes, det kommer lidt an på hvorfor hunden har det sådan. Jeg har, som nogen af jer ved, haft en hund, der har fået taget hans mad fra ham, da han var hvalp, så han passede forståeligt nok ekstra godt på det. I sådan et tilfælde vil jeg altid forsøge at arbejde med det, fordi det jo bunder i en angst hunden har for at der ikke er mad nok. Men ganske almindeligt ressourceforsvar, hvor hunde bare lige markerer, at det er deres og kun deres mad, det synes jeg er okay. Men igen; det kommer an på hvor slemt det er, om jeg ville gøre noget ved det.
-
Hej - jeg er Abo :D
Haha... Du burde gå i seng
-
Hej - jeg er Abo :D
Hahaha... Så hvad er det du siger? Er det kun om aftenen, du er sådan?
-
Hej - jeg er Abo :D
Haha... Et glad og sjovt menneske i hvert fald
-
Hej - jeg er Abo :D
Læste kun lige de første par sider... Hehe.. Så din træthed har jeg slet ikke bemærket
-
Hej - jeg er Abo :D
Hej og velkommen til Du lyder frisk... hehe
- Trodsalderen, signaler og lege
-
Hvilken skal man dog vælge?
Det er nemmere at rådgive, hvis I skriver lidt om hvilke egenskaber og hvilken mentalitet I gerne vil have at hunden har. Så kunne I ikke lokkes til det? Eksempler: - Skal den være reserveret, elske alle mennesker eller en mellemting? - Vil I gå til træning? Og hvilken slags? - Hvor meget tid til aktivering og lufteture har I ca. om dagen? - Skal den være selvstændig eller mere førerminded? Sådan nogle ting ville gøre det meget nemmere
-
Hej fra en "hunde-skruk"
Hej og velkommen til og held og lykke med projektet
- Netflix
- Netflix
-
Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?
Stakkels Isak Og ja, løft da... Løft i vildskab...
-
Hvordan reagere du på negative kommentarer/kritik af din race?
Nej, jeg fatter det heller ikke. Det er jo mobning?
-
Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?
En trafikulykke? Tror den eneste trafikulykke dine hunde pga. størrelsen ville overleve var hvis de blev kørt over af en barnevogn eller sådan noget Undskyld
-
Hvordan reagere du på negative kommentarer/kritik af din race?
Okay, det kan jeg egentligt godt forstå du blev træt af... Men hvis det kan trøste, er du ikke den eneste, der har været udsat for det...