Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Kunne det tænkes at Lonny talte om mennesker, der gentagne gange begår noget kriminelt og derfor er kendt af politiet? Og som derfor har hunde af en helt anden grund end dogfather? Der er jo forskel på hvad man er kendt af politiet for. Og man kan vel ikke bebrejde nogen, hvis de får et billede af en lidt småkriminel type, når det bliver skrevet sådan - og som derfor er en person, der ikke nødvendigvis er en super god hundeejer. Det er en fordom, ja. Og din tolkning kan være ligeså rigtig som Lonnys. Men når man tænker på, hvem der nogle gange ejer de her hunde og der så bliver skrevet sådan.. Ja, det er nok en ret nærliggende konklusion at "hoppe" til. Selvom det selvfølgelig sagtens kan være dybt, dybt uretfærdigt.
  2. Jeg har lige læst om DKK's kørekort og jeg kan ikke se hvorfor det er et problem, hvis det bliver vedtaget, at det er det man skal lære? Jeg synes da det lyder som ganske udmærkede ting at lære?
  3. Sidder i øvrigt lige og kigger på H&M.. Den der prøv-det-på-funktion er MEGA sej!
  4. Hehe.. Jeg glemte et "ikke" i den sætning Jeg troede IKKE at du var til nederdele
  5. Okay? Troede godt nok du var til nederdele og sådan noget? Der kan man bare se
  6. Men man kan jo ikke helgardere sig? Man kan jo ikke forudsige alt - uheld sker jo. Uanset hvad er det nemmere at stoppe uhensigtsmæssig adfærd, hvis hunden er i snor end hvis den er fri. Og derfor bør man selvfølgelig tage sine forholdsregler, hvis ens hund har tendens til at bide. Og her taler jeg i øvrigt helt generelt og ikke lige om det aktuelle tilfælde, da det er svært at udtale sig, når vi ikke var til stede og ved 100% hvad der er sket.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hun er altså bare sød
  8. Synes det er flot at du har været så opmærksom ift. hans sprog :5up:
  9. Jeg synes bare, det er vanvittigt svært, for jeg kan godt se det fra begge sider. Jeg synes, det er synd hvis helt uskyldige hunde skal leve resten af deres liv i en snor og det er efter min bedste overbevisning ikke et ordentligt hundeliv. Og omvendt kan jeg sagtens forstå, hvorfor der skulle ske et eller andet, så folk kunne lufte hund i fred. Og jeg er altså stadig ikke helt overbevist om, at det er den rigtige løsning
  10. Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Men den kan ikke slå nogen ihjel og det var vel det man ville undgå ved at lave den lov?
  11. Enig. Mundkurv havde været rigeligt. Den med 2 meter line fatter jeg ikke? Og tænker, at det måske ville være nemmere at "sluge," hvis det kun drejede sig om mundkurv, så hundene stadig kunne løbe løs ind i mellem?
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Puha, det er da helt umuligt at vælge Tror lige jeg må tænke lidt over det..
  13. Hey, der var det jo dig, der var god! Du har is i maven?
  14. Fedt! :5up:
  15. Det vil jeg da gøre
  16. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Tror vi mener det samme Formulerede mig vist bare lidt kringlet. Det behøver ikke være en hund, som jeg har tænkt mig at købe, men både tæve og hanhund skal have nogle egenskaber, som jeg vægter højt.
  17. Hahaha ja.. Man skal vist være lidt et muskelbundt for at dræbe en bjørn og en elefant
  18. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Det ville helt klart også være et af mine kriterier - at jeg selv kunne tænke mig at købe hvalp efter lige præcis den kombination og lige præcis det sted.
  19. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Jeg ville helt klart føle, at jeg havde et ansvar for at vælge den rigtige tæve. Jeg ville ikke bare parre min hanhund med hvem som helst, for det skulle jo gerne være nogle gode hvalpe, der kom ud af det. Så jeg ville ikke blande mig udenom, nej Og jeg ville ikke have et problem med at have et økonomisk medansvar, men jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer i praksis, så jeg tænker mere i moral og hvad min samvittighed "tillader" mig. Men jeg ville da helt klart tilbyde nogle af pengene tilbage til tæveejeren, hvis en af hvalpekøberne skal have nogle penge tilbage af en eller anden grund. Som udgangspunkt i hvert fald. Og jeg skulle selvfølgelig også se nogle af pengene for købet, hvis jeg skal betale nogle tilbage. Hvis tæveejeren tager alle pengene selv, vil jeg selvfølgelig ikke Men ift. at det ofte er sådan (som jeg har forstået det) at tæveejere betaler for at få lov at bruge hanhunden, så er det nok ikke helt realistisk at det kan fungere sådan Men ville helt klart ikke være afvisende..
  20. Her til aften har vi rykket hovedet af en brunbjørn og næsten dødet en elefant.. Vi går til den i vores minizoo
  21. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Kort sagt mener jeg, at mit ansvar starter allerede når tæven bliver parret og så slutter det, når hvalpene er døde. Jeg tror altid, jeg ville føle et eller andet ansvar for de hvalpe, som jeg har været med til at lave. Og jeg vil da følge dem så meget som muligt. Men jeg er ikke opdrætter, så ved slet ikke om mit svar er relevant for det du gerne vil vide
  22. Ja da - men hvis man nu skal bides, er det da "bedre" at man er 30 end at man er 3..
  23. Øv, stakkels lille pige Det er godt nok tidligt at blive bidt første gang!
  24. Ej, nogle hensynsfulde, søde mennesker du bor i nærheden af Lonny :5up:
  25. Hahahaha.. Nårh.. "Hvad siger du, moar? Hvad ER det for en lyd, der kommer ud af din mund?!" Hahah, jah jeg tror heller ikke lige det er så godt.. Ved dog ikke om det er så slemt med pletter.. Det er bare den blis der.. Hehe..

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.